Meidän poika on luokkansa pisin, olen nin ylpeä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sen pituuskasvu loppuu tähän ja muut armeija ikäisenä humahtaa ohi ja sun poika jää 165cm naisettomaksi pätkäksi
En kuule usko. Nytkin tytöt ovat ihastuneita poikaan
Ap
7-vuotiaiden "ihastumiset" on vähän eri asia kuin vaikka, sanotaanko, 25-vuotiaiden ihastumiset. Kummassakohan iässä poikasi toivoo enemmän tyttöystäviä. Mutta hei, voihan olla että poikasi haluaakin poikaystävän. Tai olla itse tyttö.
Pojastani tulee varmasti jännämies ja naisia riitää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pojastani tulee varmasti jännämies ja naisia riitää.
Ap
Toivotan onnea valitulle polulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän yläasteluokan pisimmästä tuli narkkari.
Eli vihjaat, että kaikista pitkistä tulee narkkareita? :D
Juuri näin.
Mun poika ollut myös aina luokkansa pisin, siinä kohtaa se ei ole enää kivaa kun on aivan selkeästi muita pidempi. Nyt 12v ja ollut jo pitkään minun pituinen, nyt 170cm.
Mun poika on syntynyt tammikuussa, ja on silti luokkansa lyhin. Niin olin minäkin tuon ikäisenä. Pieni on kaunista :D
Ps. Sama poika on myös fiksu, puhelias, hauska, omaperäinen ja sai jo esikoulussa stipendin. Miten pituus vaikuttaa mihinkään tähän? Niinpä.
Lyhyt mies ei saa naista se on tosi onne pojalle
Toivottavasti poikasi ei pääse lisääntymään, niin ihmiskunnan nälkään kuoleminen (3 metriseksi kasvaminen 4-kertainen ruoan kylutus) hivenen viivästyy.
Mun siskon mies on 208 cm, ja se kiroaa sitä jatkuvasti. Vaikeuttaa työntekoa, mininkään ei mahdu, ja joutuu teettämään vaatteita. Kengätkin maksaa maltaita.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies ei saa naista se on tosi onne pojalle
onneksi minulla on iso pippeli ja paljon rahaa t 169cm mies.
Mun poika oli luokkansa pienin poika, mutta paras oppilas, sekä voitti useita kilpailuja ja pärjäsi jossain valtakunnallisissakin hyvin.
Mun on niin vaikea uskoa näitä juttuja, mutt pakko vaan uskoa että ovat totta, koska kun olin lapsi (alle kouluikäinen), leikin itseäni 11 kuukautta nuoremman pojan kanssa ja pojan äiti sitten ylpeänä totes että on se jännä kun tuo "Nea" on vanhempi ja silti päätä lyhyempi kuin "Topias" Ei helvetti, tajusin jo sillon skidinä ett on naurettavaa sanoo niin, kai me nyt voidaan olla eri mittasii ku meillä on eri vanhemmat.
Kun olin 12v niin perhetutut myös päivitteli kuinka olin serkkuani 10 cm lyhyempi vaikka se on mua vain vuoden vanhempi.. Huoh, edelleen, eri geenit. Mun isä on 176 cm ja serkun isä 190 cm. Onko ihme jos lapsetkin on eri pituiset ja varsinkin että kasvavat lopulliseen pituuteensa eri aikaan?? Nykyään oon nimittäin tota serkkuani vain 4 cm lyhyempi.
Kauheeta ku tunnen itteni edelleenkin noiden kokemuksien valossa lyhyeksi vaikka oonkin 170 cm eli ihan normaalin pitunen suomalaisten naisten joukossa
Ap meidän poika on 4v ja 178cm revi siittä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sen pituuskasvu loppuu tähän ja muut armeija ikäisenä humahtaa ohi ja sun poika jää 165cm naisettomaksi pätkäksi
Ap
Ai että pituudestako se johtuu?
Pituusrasismia. Olet varmaan ylpeä geeneistäsi, oi arjalaisen superrodun ylväs edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAi että pituudestako se johtuu?
Johtuu siitä ettei ole tullut äitiinsä 😉
Minäpä olen aina ollut luokkani lyhin, ja äiti on silti ollut minusta aina ylpeä.
Minun poikani on luokkansa lyhyimpiä mutta se ei ole vaikuttanut mitenkään tyttöjen suosioon. Hänestä pidetään kovasti hänen mukavan luonteensa ja fiksuutensa takia.
On hänellä yksi erityinen tyttöystäväkin, jonka kanssa hän käy ulkoilemassa, pelaa tietokonepelejä, kokkailee meillä (ja jättää tiskit mulle), notkuu ostarilla ja käy elokuvissa. Tyttö on häntä puolta päätä pidempi mutta sillä ei ole mitään merkitystä kummallekaan.
Rauhotu. Sua nyt vedätettiin.