Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun pitäisi valita, kuolisiko miehesi, lapsesi

Vierailija
12.08.2016 |

Vai sinä itse, niin kuka se olisi ja miksi?

Jos sinun pitäisi valita, kuolisiko miehesi, lapsesi

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse! Lapseni kuoli ja ei haittaisi yhtään lähteä hänen luokseen. Mies voisi pitää huolta toisesta lapsestamme. Kyllä se selviäisivät 😕

Vierailija
2/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, koska lapset eivät pärjäisi hänen kanssaan. Eikä mies lapsien kanssa.

Jos miestä ei olisi, niin kuolisin mielummin itse, kuin että lapseni kuolisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuolisi, koska uskon että minä pärjäisin paremmin kolmen pienen lapsemme kanssa.

Vierailija
4/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, koska on niin pahasti masennukseen taipuvainen että en usko että selviäisi siitä jos minä tai lapsi kuolisi.

Vierailija
5/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi. Hän ei ymmärtäisi kuoleman tarkoitusta eikä se olisi hänelle niin ahdistava kuin aikuisille.

Vierailija
6/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävä kysely. Toivottavasti kukaan ei koskaan joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Mutta niin, jos olisimme kaikki vaikka uppoavassa laivassa tai palavassa talossa, niin lapsen yrittäisimme pelastaa ensin ja vasta sitten itsemme. Jos pelastusveneessä olisi paikka enää kahdelle, niin toinen olisi lapselle ja toinen.. en tiedä, varmaan tyrkyttäisimme paikkaa toinen toisellemme, kunnes jompikumpi tyrkkäisi toisen siihen veneeseen ja itse hyppäisi veteen. 

Vierailija
7/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että AP kuolisi, koska teki näin helvetin typerän ja ahdistavan kyselyn.

Vierailija
8/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, koska jos olisin päättänyt jonkun rakkaan läheiseni kuolemasta, niin romahtaisin enkä pystyisi elämään.

Vierailija
9/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse valita

Vierailija
10/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin lapseni äidin. Olen siis itse mies. Lapsi asuu kuitenkin kanssani ja näkee harvoin äitiään. Tyttö on nyt 9v ja olemme olleet kahdestaan noin 8,5 vuotta. Joten noista vaihtoehdoista jos pitää valita olisi se valitettavasti lapseni äiti / exäni

Vierailija
11/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, vaikea avioliitto. Pettänyt ja ollut tosi ilkeä. Eli helppo vastaus. Lapset mulle super-rakkaita. Joskus pahimpina hetkinä jopa toivoin et se kuolis, vaikka jossain onnettomuudessa.

Olen nytkin hoitanu lapset melkein yksin, ei mies pystyisi. Hermostuu viel tosi herkästi kaikesta.

Vierailija
12/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi. Hän ei ymmärtäisi kuoleman tarkoitusta eikä se olisi hänelle niin ahdistava kuin aikuisille.

Minkähänlainen ihminen sinäkin olet. Sinulla ei taida olla lapsia.

Vierailija
13/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan tiedustelun takana oleva pointti ?

Vähän sama kuin kysyisi:" Valitsisitko mielummin giljotiinin vai hirttoteloituksen?"

Vierailija
14/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. En haluaisi, että mies tai lapset kuolee.

Vierailija
15/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä  tällainen 'valintatilanne' kenelläkään tulisi edes kyseeseen?

Vierailija
16/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on meistä vanhin, ja hänellä on todennäköisimmin vähiten elinaikaa. Sen takia mies. Henkisesti olisi toki helpompaa kuolla itse, mutta tiedän että mies ei toipuisi siitä koskaan, ja voisi murtua niin että lapset jäisivät jonkun muun hoidettaviksi. Miehellä on ollut kova stressi, hän on itse sairas ja äitinsä kuoli vajaa vuosi sitten, puhuu ettei enää kauan elä kuitenkaan, on vasta vähän yli viisikymppinen, joten en usko että lähivuosina kuolee, jos nyt ei jotain erikoista satu. Yhtähyvin voin itse kuolla koska vaan, ja se olisi sitten miehen vaan jostain lasten takia kerättävä voimia, ei varmaan jaksaisi käydä töissä ja pitäisi talo myydä.

Vierailija
17/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ikävä kysely. Toivottavasti kukaan ei koskaan joutuisi tuollaiseen tilanteeseen. Mutta niin, jos olisimme kaikki vaikka uppoavassa laivassa tai palavassa talossa, niin lapsen yrittäisimme pelastaa ensin ja vasta sitten itsemme. Jos pelastusveneessä olisi paikka enää kahdelle, niin toinen olisi lapselle ja toinen.. en tiedä, varmaan tyrkyttäisimme paikkaa toinen toisellemme, kunnes jompikumpi tyrkkäisi toisen siihen veneeseen ja itse hyppäisi veteen. 

Nykyaikaisissa meriliikenteen turvallisuusmääräyksissä on,että aluksessa on oltava pelastusveneitä( ja pelastuslauttoja niiden lisäksi )niin paljon,ettei mitään tuollaisia 'Titanic'-tilanteita tule missään tapauksessa. Hukkua voi silti laivan upotessa ,mutta se ei ainakaan saa johtua pelastusveneiden liian pienestä määrästä suhteessa matkustajamäärään.

Vierailija
18/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallaiset kysymykset osoittavat, etta ihmiset voivat todella huonosti :( Toivottavasti ap hakee apua ongelmiinsa, mita ne sitten lienevatkin.

Vierailija
19/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän riippuisi ihan tilanteesta.

Jos olosuhteet olisivat kuten nyt, mies saisi mennä. En muutenkaan hänestä erityisemmin välitä ja olisin sitten vapaa etsimään uutta.

Jos taas Isis vangitsisi meidät ja pistäisi valitsemaan kuka kuolee ja kuka jää heidän orjakseen... lapsi pääsisi rauhaan.

Ja varmaan voisi olla sellainenkin tilanne, että pitäisi uhrautua lapsen puolesta. Mutta just nyt en keksi miksi se olisin minä, eikä se mun mies... tai no joo, jos vaikka oltais veden varassa. Ni mun mies pääsis sen lapsen kanssa rantaan, minä en. Mutta toivottavasti ei niin käy ikinä. Kammoan hukkumiskuolemaa!

Vierailija
20/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka joutaisi kuolla,ihan perseestä koko akka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä