Kamelinvarvas asiaa :D
Te jotka sanotte että kamelinvarvas johtuu liian pienistä housuista, niin väittäisin ettei asia ihan niinkään ole. Joidenkin tapauksissa kyllä, ovat ostaneet ehkä hieman liian pienet ja kireät housut kokoonsa nähden, mutta itselläni on ainakin se tilanne että joko mun täytyy valita housut, jotka istuu mun vartalolle mutta joissa kuitenkin kamelinvarvas tulee tietyissä asennoissa, tai sitten otan isompikokoiset housut jotka roikkuu törkeen näkösesti perseestä ja valuu koko ajan jalasta. MUTTA, hätä ei kuitenkaan ole tämännäköinen, jos kovasti ahdistun mun kamelinvarpaasta, olen huomannut että terveysside onneksi peittää sen melkein kokonaan. :D Haluisin jostain löytää sen tuotteen mikä on ihan tarkoitettu kamelinvarpaan estäjäksi, mutta vielä tähän mennessä en ole löytänyt. Netistä ulkomaalaisilta sivuilta en viitsisi tilata mitään, tiedän kyllä että siellä varmasti olisi tää kyseinen tuote.
Kommentit (36)
Mulla sama ongelma, mulla vaan on erittäin pullea häpykumpu ja ulommat häppärit, joten väkisinhän se "läski" pullahtaa kamelinvarpaaksi jos joku sauma siinä haarovälissä on, kuten yleensä on.
Mä olen päättänyt vaan pitäytyä löysemmissä housuissa ja hameissa. Muutenkin parempi vaan olla hautomatta kamelinvarvaspimppiä tiukoissa housuissa.
Usko pois, et vain osaa ostaa vartalollesi sopivia housuja.
Sama ongelma, housujen etsiminen tuon efektin takia todella hankalaa! Ostankin yleensä hyvien osuessa kohdalle kahdet kerralla :D Ylipainoinen ystäväni ei ole huomannut omaavansa saman ongelman, on se aika säädytön näky, kun varvas paistaa, kun käyttää vielä lisäksi liian lyhyitä paitoja.
No tutulle tulee vaik löysähköt housut. Oisko kankaastakin kii?
Mulla on ihan täysin oikeen kokosia housuja, mutta kamelinvarvas näkyy ainoastaan juoksutrikoissa. Niissä housuissa menee se sauma just häppäreiden väliin, joten camel toe on taattu :D
Leikkaa jostain vahvasta kartongista oikean kokoinen suojus niin ei näy! :D
Mulla tulee kaikissa jumppatrikoissa :(
Käytän joskus pikkuhousunsuojia estämään tuota efektiä. Olen tosi hoikka ja vatsani on lähes kuopalla. Niinpä tuon häppäriongelman lisäksi häpykumpu on ainut kumpuni vatsan alueella. Kerää katseita tietyissä vaatteissa, kuten vaikkapa kynähameessa.
Täällä kans kamelinvarvas. Ei oo edes pullea häpykumpu, mutta turpeat häpyhuulet imee pöksyt väliinsä. Pidän aina vähän pidempiä paitoja, että tursuke pysyy piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans kamelinvarvas. Ei oo edes pullea häpykumpu, mutta turpeat häpyhuulet imee pöksyt väliinsä. Pidän aina vähän pidempiä paitoja, että tursuke pysyy piilossa.
Ei vittu että naurahdin tälle 😂 tursuke 😂
Te joiden mielestä en osaa ostaa oikean mallisia housuja ette nyt ymmärrä. Mulla on timmi kroppa mutta reidet vahvat ja pylly lihaksikas, en siis voi käyttää mitä tahansa housuja koska suurinta osaa niistä ei ole suunniteltu tälläiselle kropalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä en osaa ostaa oikean mallisia housuja ette nyt ymmärrä. Mulla on timmi kroppa mutta reidet vahvat ja pylly lihaksikas, en siis voi käyttää mitä tahansa housuja koska suurinta osaa niistä ei ole suunniteltu tälläiselle kropalle. Ap
Siis kuka alapeukuttaa tällästäkin kommenttia? :D Hyvin ahdasmielisiä ihmisiä taas liikenteessä.. ap
Minäpä selvennän teille nyt vielä - tälläkin hetkellä käytän housuja jotka on vyötäröstä hieman löysiä eli ovatko nämä siis jonkun mielestä liian PIENET mulle? Pitääkö housujen tippua päältä että ovat sopivat varmasti? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan täysin oikeen kokosia housuja, mutta kamelinvarvas näkyy ainoastaan juoksutrikoissa. Niissä housuissa menee se sauma just häppäreiden väliin, joten camel toe on taattu :D
Leikkaa jostain vahvasta kartongista oikean kokoinen suojus niin ei näy! :D
Tälläinen näky taitaa ola kun SULLA trikoot päällä??? :D
http://x.imagefapusercontent.com/u/pindulkap/4013081/1545385789/88.jpg
Ennemmin se saa näkyä kuin side!!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma, mulla vaan on erittäin pullea häpykumpu ja ulommat häppärit, joten väkisinhän se "läski" pullahtaa kamelinvarpaaksi jos joku sauma siinä haarovälissä on, kuten yleensä on.
Ihana ja kaunis näky, jos sulla on näin Trikoot happäreiden välissä?? :)
http://x.imagefapusercontent.com/u/pindulkap/4013081/814994508/124.jpg
Aavikon asukeilla, jotka tunnetusti paljon kameleista tietävät, on toimiva patenttiratkaisu kamelinvarpaaseen: burkha.
Dg: vääränmalliset housut.