Parhaat kirppislöydöt
Kerätään tänne hyvät kirppislöydöt pinoon! Rakastan kirppareita ja kierrätän itsekin paljon.
Minä löysin tänään kultaiset korvakorut hintaan 5€ ja käyttöön tulee. :)
Kommentit (24)
Tänään kirja, jonka jonka olen jo pitkään halunnut lukea hintaan 1 euro.
Kyllä, kirjastosta olisin voinut lainata ilmaiseksi, mutta raha meni hyvään tarkoitukseen (Pelastusarmeija).
Viime viikolla löytyi pihlajanmarja-tarjotin lapsuuden ajalta ja Grease vinyyli. Tänään ilahdutti ihan vaan Baywatchin 2. kausi..
Tänään lähti Hakaniemen Fidasta matkaan aivan uusi InWearin bleiseri hintaan 10€.
🇺🇦🇮🇱
Donna Karanin jakku kympillä. Löytö paitsi siksi että oli aito mutta myös siksi että istui kuin oisi mulle tehty.
Lapselle Polarn o Pyretin kauniin t.sin. toppahaalari ihan pilkkahintaan, 15€, eikä oikeastaan käytönjälkiäkään, kaikki pelas ja ei ollu edes nimetty, että joskus käy mullekin tuuri! ;)
Miehelle puku 20e (takki, valk.kauluspaita,housut) oli uudenveroinen, ei olisi huomannut eroa jos olisi verrannut vaikka dressmanin peruspukusettiin josta olisi pitänyt maksaa about 150e.
Iittala essence-laseja 6kpl olikohan 25e. Nämä löytyi tori.fi:stä. Peruskirppikseltä teema- keittolautasia 6kpl 10e. Uudenveroisia nämäkin.
Musta villakangastakki minkkikauluksella, ateljeetyötä, n. 60-luvulta. Hinta 20 markkaa.
Olen käyttänyt itse sitä 18 vuotta ja se on edelleen priimakunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Iittala essence-laseja 6kpl olikohan 25e. Nämä löytyi tori.fi:stä. Peruskirppikseltä teema- keittolautasia 6kpl 10e. Uudenveroisia nämäkin.
Multa on muuten asuntomurrossa varastettu 6 kpl essence-laseja paketissa. Oli häälahjaksi kaverille. Mietin että hittoako ne rosvot niillä teki.
Tuli vaan mieleen.
Kävin eilen vielä toisella kirpparilla pikaseen ja matkaan lähti neuletakki 1,5€, valkoinen paita 2€, kahdet farkut yht 1,5€ ja uudet nilkkurit 2€. Kaikki uusia/ uuden veroisia. :) Viimeviikolla ostin lapsille hopeiset 10€ Tove Janssonin muumikolikot, olikohan vvuodelta 2004? Maksoin kahdesta yht 20€.
Mitä kaikkea ostatte kirppareilta? Tai keräättekö jotakin?
Minä ostan vaatteita (en alusvaatteita ja sukkia), arabian kannuja, iittalaa mm tapiolaseja, ole palsby purkkeja, hopea- ja kultakoruja, leluja, pelejä, kodin juttuja, vanhoja puisia huonekaluja ja aikalailla kaikkea kaunista.
Ap
Dale of Norwayn villapaita 15 eurolla. Vuodelta 1996 tosin, mutta ihan priimakunnossa.
Muutaman vuoden takaa pari tosi onnistunutta löytöä. Ensin Nuutajärven erittäin kaunis lasivati, 5 €, ja vähän myöhemmin uusi käyttämätön upea pellavaliina, 8 €. Lasivatia googlailin netistä ja ostokseni osoittautui todelliseksi kaappaukseksi: samanlainen vati antiikkia myyvässä nettikaupassa 75 € ja jalallisena 85 €. Vati tuli käyttöön kuten useimmat kirpparilöydöt, ei kuitenkaan kynttilöiden alustaksi, jollaista olin ollut etsimässä, vaan kahvipöydän koristukseksi.
Tytölle Burberryn t-paita ja Guessin huppari yhteensä 8 euroa. Toiselle tytölle syystakki (melkein uudenveroinen), 4housut ja 3paitaa, yhteensä 12 euroa. Kaikki todella hyvästä kunnossa.
Merkkivaatteita en uutena osta, mutta kirpparilta niitä aina joskus haalin. Kerran löysin hilfingerin housut tytölle 1,50e ja oli melkein uudenveroset. Pop:ia ja vanhempaa m&i:ta kans löytäny muutamilla euroilla.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden takaa pari tosi onnistunutta löytöä. Ensin Nuutajärven erittäin kaunis lasivati, 5 €, ja vähän myöhemmin uusi käyttämätön upea pellavaliina, 8 €. Lasivatia googlailin netistä ja ostokseni osoittautui todelliseksi kaappaukseksi: samanlainen vati antiikkia myyvässä nettikaupassa 75 € ja jalallisena 85 €. Vati tuli käyttöön kuten useimmat kirpparilöydöt, ei kuitenkaan kynttilöiden alustaksi, jollaista olin ollut etsimässä, vaan kahvipöydän koristukseksi.
Vau! Jätin eilen varaukseen kirpparilla Heljä Liukko-Sundströmin tripyykin ihminen ja luonto. Hinta näille kolmelle olisi yhteensä 60€, mutta mietin ovatko liian kalliit seinälaatat?
Kaksi Longchampin aitoa laukkua, 15€ molemmat.
Vanha Marimekon kasmirvillainen neuletakki priimakunnossa 9€.
Kahdet nahkakengät, toiset Sievin ja toiset Ten Pointsin.
Michael Korsin aito pellavapaita.
Norjassa valmistettu upea, kuvioitu villatakki 2€.
Monta hyvää löytöä vuosien varrella, mutta toisaalta tyhjiä käyntejä on moninverroin enemmän. Vaatii kärsivällisyyttä. 135e lenkkarit käyttämättöminä 25e. Todella hieno nahkatakki jota pidän päivittäin 20e. Hienoja juomalaseja, lahjoja ihmisille, kuulokkeet jne.
J. Crew:n Liberty-kuosinen pyjama 1e, hinta uutena 235e! Aivan tajuttoman laadukasta tiivistä puuvillaa, kymmenet pesut ei näy missään.
Villavaatteet, mm. kaksi käsinneulottua vanhanajan villatakkia, joista toinen kirjoneuletta, 2e/kpl.
Nahkakengät ja -saappaat, 2-5e.
Vikingin gore-kengät pojalle talveksi 3 Eurolla. Mustat, neonkeltaista hiukan ja oli täysin priimat. Pohjat kulumattomat, sisältä ei edes nukkaa. Varmaan kerran olleet jalassa.
Up