Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nainen naiselle aina susi työpaikalla?

Vierailija
11.08.2016 |

Työpaikallani on neljääkymppiä lähestyvä nainen, hän on pitkään ollut työpaikan nuorin työntekijä (muut ovat reilusti vanhempia). Tämä työkaverini on hyvin kaunis ja pidetty. Tullessani työpaikalle vein "hänen paikkansa" nuorimpana työntekijänä tullessani 25-vuotiaana töihin. Hoidan työni kunnolla, teen ahkerasti töitä ja olen saanut hyvää palautetta muilta työkavereilta ja "asiakkailta". Olemme molemmat työssä, jossa ollaan paljon esillä ja tekemisissä nuorten kanssa.

Jostain syystä tämä työkaveri suhtautuu minuun jotenkin nihkeästi. Erityisesti häntä närästää tilanteet, joissa olen tavallista enemmän esillä. Hän on tottunut olemaan työyhteisöstämme se, joka edustaa ja on erityisen paljon esillä. Olen ollut hänelle aina ystävällinen ja arvostan hänen osaamistaan ja lahjakkuuttaan. Suhtaudun omaan osaamiseeni nöyrästi, opettelen työtä ja haluan kehittyä työssäni ajan kuluessa. En myöskään ole mikään keikistelevä teini, vaan pukeudun aina töissä asiallisesti. En voi olla miettimättä, onko nainen naiselle aina susi työpaikalla vai mistä moinen käytös johtuu?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina??????????

Tuskinpa vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nämä kaikki muut työkaverit ja asiakkaat miehiä vain miten sä pystyt vääntämään YHDESTÄ naisesta se oletuksen että nainen on aina naiselle susi. Tämä on pakko olla miesasiamiehen tekstiä koska ei kai naiskirjoittajat ole näin tyhmiä?

Vierailija
4/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä läheskään kaikille noi ulkonäköasiat ole niin tärkeitä.

Vierailija
5/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eikä tämä miesten kanssa työskentely niin auvoista ole kuin monet antavat ymmärtää. Sekä opiskeluaikana, että työssä on miehiä, jotka juoruilevat paljon. Sekä utelevat omia asioita ja haukkuvat muita ja insinöörejä ollaan. 

Mutta sen olen huomannut, että jos joku on tottunut olemaan ainoa nainen työpaikalla ja sinne tulee toinen, se saattaa olla kova paikka. Sillä ei ole väliä, millainen se toinen nainen on, vika on siinä että on vain nainen. Helpompi on ollut mennä kokonaan naisvaltaiseen yhteisöön kuin paikkaan, missä on vahvan nainen ainoana naisena ennestään. Itse olen kuitenkin harmaa hiirulainen, joka vain hoitaa hommansa. 

Vierailija
6/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin ihmisestä.

Mulle on sattunut ainakin yksi samanlainen tyyppi kuin sulle. Mutta toisaalta, myös eräs minua iäkkäämpi nainen on ollut se, joka on antanut mahdollisuuden erikoistua alalleni ja joka on rohkaissut ja tukenut minua todella paljon, että uskalsin edes lähteä tälle uralle.

Vierailija
7/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä työkaveri on sinulle Ap kateellinen koska olet nuorempi ja nätimpi. Tokikaan hänellä ei ole mitään oikeaa syytä dissata sinua, koska olet ystävällinen, asiallinen ja nöyrä. Olet oikeutetusti ällikällä lyöty ja pettynyt koska et ole ansainnut moista käytöstä osaksesi. Mutta tosiaan, vanhempi nainen on tietysti aina nuorelle ja nätille naiselle susi, se on luonnon laki.

^ Siinä sinulle se vastaus jonka halusit. Happy?

Vierailija
8/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä mammoja vaan nyppii ku töihin tulee joku kaunis nuori nainen eikä itse enää ookaan se hehkein

Vierailija
9/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näitä mammoja vaan nyppii ku töihin tulee joku kaunis nuori nainen eikä itse enää ookaan se hehkein

Moi miesasiamies. Miten meni tämä sinun provoyritelmä noin omast mielest?

Vierailija
10/10 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuu nihkeästi? Eli? Ei kuulosta isolta jutulta.