Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan alkuhuuma kestää?

Pumpulilapsi
11.08.2016 |

Olin 8 vuotta naimisissa ex-mieheni kanssa. Hän oli narsisti ja sairaaloisen mustasukkainen, ja kun vihdoinkin pääsin hämestä eroon, tapasin heti uuden miehen. Tämä nykyinen on myös todella mustasukkainen, ja aina alkoholin ollessa mukana kuvioissa, hän muuttuu hyvin agressiiviseksi.
Ongelmana on siis se että olen aivan umpirakastunut tähän uuteen mieheen, voin vaikka katsoa häntä kun hän kävelee vastaan tai pois ja meinaa jalat lähteä alta...
Vuoden päivät ollaan kohta seurusteltu ja aloin miettimään että niin huonosti tämäkin mua kohtelee päivittäin tiuskimalla kun joku taas se päivä sattuu ärsyttämään... Enkä vaan voi päästää irti, mikä mua vaivaa?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
2/3 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus, huono mallioppiminen hyvästä parisuhteesta (kohteliko isäsi äitiäsi huonosti?) ja huono itsetunto, kun et ymmärrä ansaitsevasi parempaa, vaan suostut kynnysmatoksi. Osuiko oikeaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus, huono mallioppiminen hyvästä parisuhteesta (kohteliko isäsi äitiäsi huonosti?) ja huono itsetunto, kun et ymmärrä ansaitsevasi parempaa, vaan suostut kynnysmatoksi. Osuiko oikeaan?

Osui kyllä, hän todellakin muistuttaa minua paljon isän ja äidin suhdetta. Ja isetunto hävisi ekoina vuosina narsistin kanssa... :(

Mitä tälle voi tehdä? Oon niin jumissa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän