Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin juuri kokonaisen suklaalevyn, kysyttävää?

Vierailija
11.08.2016 |

Kerralla meni kahvin kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen luksusta. Toivottavasti maistui.

Vierailija
2/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä näyttää kun kaakaopapujen kerääjät maistavat ensimmäistä kertaa lopullista tuotetta, suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laskenut että monta kilokaloria saavutit?

Vierailija
4/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suklaata söit?

Vierailija
5/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä levy oli?

Ootko yli/ali/normaalipainoinen?

Kaduttaako vai oletko iloinen?

Pitikö syödä "pari palaa vaan" vai ajattelitko tietoisesti syödä kaikki kerralla?

Oon menossa kohta kauppaan, pitäiskö munkin ostaa suklaalevy? Ja jos kyllä, niin mikä?

Vierailija
6/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI yli 30?

Vierailija
7/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Ei tarvitse laskea, se näkyy tuotetiedoista melko helposti suoraan. Tai no pitää vähän laskea, mutta lasku on helppo. Aika iso osa päivän energiatarpeesta kuitenkin. 

4: Cloetta Latte crunhiatto

Vierailija
8/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä levy?

Muu info ei oikein kiinnosta.

Vierailija
9/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suklaata? Tykkäsitkö? Mikset vastaa?

Vierailija
10/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3: Ei tarvitse laskea, se näkyy tuotetiedoista melko helposti suoraan. Tai no pitää vähän laskea, mutta lasku on helppo. Aika iso osa päivän energiatarpeesta kuitenkin. 

Ei ole kunnon levy, enemmänkin suklaapatukka kokonsa puolesta.

Miettisit ennen kuin lesoat täällä.

Vierailija
11/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä levy oli? Cloetta Latte crunchiatto, tosin vain 75 grammaa, mutta levy mikä levy

Ootko yli/ali/normaalipainoinen? normipainoinen olen, mutta juuri ja juuri

Kaduttaako vai oletko iloinen? Ei kaduta, olen syönyt muuten aika kevyesti

Pitikö syödä "pari palaa vaan" vai ajattelitko tietoisesti syödä kaikki kerralla? Pari palaa oli vain tarkoitus syödä

Oon menossa kohta kauppaan, pitäiskö munkin ostaa suklaalevy? Ja jos kyllä, niin mikä? Osta sama, ei ole liian iso. Tai sitten jotain jugurttisuklaata. Olisin halunnut sellaista, mutta lähikaupassa ei ollut. 

6: BMI on siinä juuri ja juuri 25, eli nippa nappa yleinen normaali. Koen kyllä olevani hiukan liian läski, mutta en aio paljoa laihduttaa. Vähän vaan, joskus. 

Vierailija
12/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mietinkin. Levy mikä levy. Tarkoitus olikin vähän jekuttaa, mutta olin liian kärsimätön, en jaksanut odottaa läski-kommentteja. 

Vierailija
13/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata? Tykkäsitkö? Mikset vastaa?

Ei ehd vastata, mutta vastauksia on näihin jo tuossa. Hyvää oli. 

Vierailija
14/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tykkäätkö Maraboun minttukrokattilevystä? Kysyn, koska se on mun lemppari. m26

Vierailija
15/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mietinkin. Levy mikä levy. Tarkoitus olikin vähän jekuttaa, mutta olin liian kärsimätön, en jaksanut odottaa läski-kommentteja. 

En usko, mä luulen että oikeasti sulle tuli vähän huono omatunto kun söitkin koko levyn muutaman palan sijasta, ja nyt tuntuu vähän paremmalta kun toiset sanoo ettei se ollut edes kunnon levy.

Noh, ahmit silti enemmän kuin piti, ei se muuksi muutu. Sellaista sattuu. :)

Vierailija
16/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huomenna tiedossa jäätävä migreeni?

Vierailija
17/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, mä luulen että oikeasti sulle tuli vähän huono omatunto kun söitkin koko levyn muutaman palan sijasta, ja nyt tuntuu vähän paremmalta kun toiset sanoo ettei se ollut edes kunnon levy.

Noh, ahmit silti enemmän kuin piti, ei se muuksi muutu. Sellaista sattuu. :)

Olet ihan oikeassa.

Sulle toiselle: En erityisemmin pidä minttusuklaasta tai yleensä mintun mausta. Ap. 

Vierailija
18/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin eilen Fazerin punaisen levyn ja tänään Maraboun minttukrokantin. Painoindeksi 19, mutta ei kai tuo kovin terveellistä ole.

Vierailija
19/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko huomenna tiedossa jäätävä migreeni?

Luultavasti. Syön aika harvoin makeaa ja tämä määrä riittää kyllä siihen, että sokeritasapaino heiluu. 

Vierailija
20/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta voin kyl syödä kevyesti 200 gr suklaalevyn kerralla, 75 gr on pelkkä patukka mulle, joka jää hyllyyn pienen kokonsa vuoksi. Tai sit ostan niitä 2-3 heti kerralla. Oon kyllä ihan normaalipainoinen, mutta mentaliteettina että silloin kun suklaata syödään, sitä syödään kunnolla. Valitettavasti em syistä johtuen en voi syödä suklaata usein.

Ja kysymys ap:lle: pystytkö sä syömään oikean (200gr) suklaalevyn kerralla? Käy kaupan kautta ja ota haaste vastaan!