Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin juuri kokonaisen suklaalevyn, kysyttävää?

Vierailija
11.08.2016 |

Kerralla meni kahvin kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ulkona hyvä sää?

Vierailija
22/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta voin kyl syödä kevyesti 200 gr suklaalevyn kerralla, 75 gr on pelkkä patukka mulle, joka jää hyllyyn pienen kokonsa vuoksi. Tai sit ostan niitä 2-3 heti kerralla. Oon kyllä ihan normaalipainoinen, mutta mentaliteettina että silloin kun suklaata syödään, sitä syödään kunnolla. Valitettavasti em syistä johtuen en voi syödä suklaata usein.

Ja kysymys ap:lle: pystytkö sä syömään oikean (200gr) suklaalevyn kerralla? Käy kaupan kautta ja ota haaste vastaan!

Pystyn. En tänään kuitenkaan. Harkitsin ison levyn ostamista, mutta siksi juuri jätin kauppaan, kun pelkäsin että se menee kerralla. Huono olo siitä tulee, mutta kyllä pystyn, jos on hyvää suklaata, esim. pähkinäsuklaata. Makeat, esim. joku mariannesuklaa tms. ei kyllä mene. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä kirjoitti:

Onko ulkona hyvä sää?

Miten sen ottaa. Sataa vähän vettä, mutta ei niin paljon, että olisin sateenvarjoa tarvinnut. Tuollainen perussyysää, ei siinä mitään vikaa ole. Ehkä vähän syksyinen elokuun sääksi kuitenkin ja viileähkö. 

Vierailija
24/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla salainen toive, että meille muillekin tulee nyt mieli suklaata? Ja täytyy käydä ostamassa?

Vierailija
25/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi Minttukrokanttilevyä odottamassa, että laihtuisin pari kiloa. Sitten kun olen laihtunut, syön toisen kerralla. Ja toisen varmaan sitä seuraavana päivänä.

Vierailija
26/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen 200g suklaalevyn syö kerralla ihan kevyesti :D Isompikin menisi illan aikana.

T. En ole läski, enkä syö joka päivä tai edes viikko suklaalevyä

Vierailija
27/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi Minttukrokanttilevyä odottamassa, että laihtuisin pari kiloa. Sitten kun olen laihtunut, syön toisen kerralla. Ja toisen varmaan sitä seuraavana päivänä.

Hyvä suunnitelma.

Vierailija
28/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla salainen toive, että meille muillekin tulee nyt mieli suklaata? Ja täytyy käydä ostamassa?

Ei. Ei kannata mennä varta vasten suklaata ostamaan. Minä menin, mulla on synttärit. Mutta samalla ostin kyllä kaikenlaista terveellisempääkin viikonlopuksi. Tosin jäätelöä kanssa, mutta jästkissä pysyy kontrolli enkä syö sitä enää tänään. 

Vierailija
29/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot kuluttaa suklaasta saamasi kalorit? Kolmen tunnin juoksukenkki?

Vierailija
30/30 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoonraesuklaa nammmm