Lue keskustelun säännöt.
  Pahinta mitä miehesi tai miesystävä on sanonut sinulle?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Vierailija kirjoitti:
Ja oletteko edelleen yhdessä vai eronneet?
"Pakko käyttää sijaissynnyttäjää, ei susta ole näköjään edes synnyttämään." (2 pv raskaudenkeskeytyksen jälkeen, kun sikiöllä kuolettava tila). Ja emme luojan kiitos ole enää yhdessä.
Kosi perkele, meni maku koko jätkään hyi vittu.
Se, ettei ole sanonut mitään. Joskus hiljaisuus on liian raastavaa.
Henkistä väkivaltaa valehteluineen ja jatkuvine arvosteluineen ikäänkuin en ikinä kelpaisi hänelle ja hän pitäisi mua huonompana ja itseään parempana. Alkoi vasta naimisiinmenon jälkeen, sitä ennen kehui vaan.
Nyt haukkunut esim. lihavaksi ja rumaksi ja että olen päästänyt ulkonäköni menemään (vuodessa?... menimme naimisiin viime kesänä ja näytän ihan samalta tietääkseni), ilmeeni on tyhmät ja puheeni myös, teen vääriä asioita päivisin, olen huonontunut naisena sinä aikana, kun olemme tunteneet miehen kanssa.
Kun suutuin, valehteli, ettei sanonut näistä yhtään ja väitti että kuvittelen vaan. Lopulta uhkasin erolla ja heitin miehen ulos väliaikaisesti. Takaisin tullessa lupasi tehdä työtä itsensä kansaa, jotta pystyisi lopettamaan kohtekemasta mua huonosti. En tiedä vielä onnistuuko, mutta nyt vielä yhdessä. Mies luoasi lukea self help kirjaa miehille (saa nähdä lukeeko paria sivua enempää), mä luen self help kirjaa siitä, että voi erota ja olla silti onnellinen