Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vastata näpäyttävästi, kun työkaveri kysyy että

Vierailija
11.08.2016 |

…onko massu täynnä? Olen häntä nuorempi, ja tämä tapahtuu miltei aina lounaalla. Olen pyytänyt häntä lopettamaan tuloksetta. Olen normaalipainoinen, joten ei se voi olla kuittailua lihavuudestakaan.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli paras että alkaa itse kysyä samaa ensin :D

Vierailija
62/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa näin: "on, mutta onko sulla nyt kupu ravittu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa näin: "on, mutta onko sulla nyt kupu ravittu?

Tai muutan tätä sen verran, että ala itse kysymään tätä onko nyt kupu ravittu -kysymystä työkaveriltasi joka kerta syönnin päälle, ennen kuin hän ehtii kysyä sulta mitään.

Vierailija
64/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilet nätisti ja sanot "ja lässynlää". Tai:"ihan oikeestiko sä yleensäkin puhut noin aikuisille ihmisille?" Sitten kun se vastaa että "en toki aikuisille..." , niin katsot merkitsevästi ympärilläsi olevia työkavereita niin,että tämä lässyttäjä ymmärtää olevans ainoa kiusaaja ja asiansa kanssa yksin.

Vierailija
65/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

…onko massu täynnä? Olen häntä nuorempi, ja tämä tapahtuu miltei aina lounaalla. Olen pyytänyt häntä lopettamaan tuloksetta. Olen normaalipainoinen, joten ei se voi olla kuittailua lihavuudestakaan.

Ei ihme, jos suomi on täynnä "työpaikkakiusaamista", jos tällainen on nyt huivoisentäänkuinkamalaa!!!

Tiedän kyllä niin paljon vastaavia tapauksia, ja ei voi muuta sanoa, kuin että työnantajaparka, kun on mennyt "erityisherkän" ( erityismulkun) palkkaamaan. Enkä nyt puhu tuosta työkaverista, vaan ap:sta ja kaltaisistaan herkkähipiöistä.

Joo, on ihan tyhmää kysyä tuollaista, mutta mitä sitten? On niiiiin vaikea tajuta, miten ihmiset voi jäädä jumiin tuollaisiin tilanteisiin, kun on n. miljoona eri tapaa ratkaista tilanne tekemättä siitä ongelmaa.

Vierailija
66/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen pulska työkaveri tuli usein syömään samaan aikaan. Hän muisti aina mainostaa, että tuossa se Lehtoska taas ruokkii lapistaan! Alkuun en tajunnut, mutta joku viisaampi sanoi naisen tarkoittavan, että minulla on lapamato, koska olin normaalipainoinen ja söin kyllä reippaasti...

Vierailija
67/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni työpaikoilla tulisi olla - ja omilla työpaikoillani onkin ollut - kirjoittamaton sääntö, että toisten ruokailua tai eväitä ei kommentoida.

Syöminen, ruuan määrä ja laatu ovat yksityisasioita. 

Työkaverisi on juntti. Itse jättäisin vastaamatta kysymykseen, alkaisin puhua jostaan aivan muusta. Ja välttelisin tuollaisen ihmisen lounasseuraa. 

Tosin luulen, että tuo kommentti on vaan huumoria, varmaan työkaveri luulee olevansa hassunhauska.

Mutta kysyisikö hän esimieheltään samaa? Ehkä tuossa on piilotettuna viesti, että olen sinua ylempänä, ja voin kysyä näin "hassusti" kuin lapsilta kysellään. Tässä tapauksessa sinun pitäisi päästä ottamaan aikuisen rooli, päästä kohtelemaan vuorostasi häntä kuin lasta. Jotenkin saada "yliote" hänestä. 

Entä jos kysyt häneltä, että miksi hänellä on tapana kysyä tuota. Että onko se jäänyt päälle omasta pikkulapsiajasta?

Vierailija
68/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa että "on täynnä, haluatko kokeilla, vai kiinnostaako ehkä joku muu enemmän?"

Vierailija
69/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, jos suomi on täynnä "työpaikkakiusaamista", jos tällainen on nyt huivoisentäänkuinkamalaa!!!

Tiedän kyllä niin paljon vastaavia tapauksia, ja ei voi muuta sanoa, kuin että työnantajaparka, kun on mennyt "erityisherkän" ( erityismulkun) palkkaamaan. Enkä nyt puhu tuosta työkaverista, vaan ap:sta ja kaltaisistaan herkkähipiöistä.

Joo, on ihan tyhmää kysyä tuollaista, mutta mitä sitten? On niiiiin vaikea tajuta, miten ihmiset voi jäädä jumiin tuollaisiin tilanteisiin, kun on n. miljoona eri tapaa ratkaista tilanne tekemättä siitä ongelmaa.

Joo, ja on erityisen tyhmää kysyä sitä usein. Ketä varten SÄ tarvitset tuollaista mulkun puolustelua? Itseäsikö?

Vierailija
70/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain kysy, että miksi hän kysyy sitä aina? Ja miksi istut hänen seurassaan? Minä vaihtaisin sumeilematta istumapaikkaa, jos toinen tulisi samaan pöytään istumaan. Enkä enää reagoisi kysymykseen mitenkään.

Vierailija
71/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

…onko massu täynnä?

Olen liikkunut väärissä piireissä, koska itseltäni varmaankin lipsahtaisi vastakysymys:" Mites itelläs, onko kupu ravittu?"

Vierailija
72/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tarkoituksellista alentamista. Oletko uhka lässyttäjälle? Viekö nuorempi hänen paikkansa?

Vierailija
73/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vastaat että "onko itselläsi?" Ihan aina tämä ja et sano muuta kuin hyvä jos se vastaa että on hänellä.

Vierailija
74/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimuki tyyppi provoaa taas

Vierailija
75/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä käpy sulla kasvaa p...............

Vierailija
76/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Oota, kysyn vauvapalstalta.''

Vierailija
77/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kupu ravittu! Ja aina sama vastaus samaan kysymykseen. Ihme tyyppi kyllä olet jos pitää herneillä sellaisesta toteavasta kysymyksestä jonka tarkoitus luultavasti on osoittaa että ruokailu on päättynyt.

Vierailija
78/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa hyvin sen miten mielensä pahoittaja kansa me olemmekaan. Herneitä?

Vierailija
79/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään omia eväitä yksin kahvihuoneessa niin ei tarvii kuunnella mitään työkavereiden avautumisia omalla ajalla.

Vierailija
80/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mut mää en nyt ymmärrä mikä tässä on ongelmana xD Kerrassaan herkkänahkaisuuden multihuipentuma!

Olet siis sosiaalinen elefantti, etkä ymmärrä miltä muista tuntuu? Eihän sitä selvännäkijä tarvitse olla mutta kun tässä oleellinen pointti oli se, että työkaveria oli ohjeistettu että ei tätä kysymystä enää, koska ilmeisesti se kysytään loukkaavasti tarkoituksella osoittaa, että sua voi pitää vähän vajaampana kuin meitä muita ruokailijoita.

Ehkä seuraavalla kerralla kannattaa kysyä vittumaisella äänellä että "käytkö sinä vähän hitaalla?". Jos työkaveri ei ymmärrä mistä on kyse niin voit jatkaa että "tuo sinun vitsisi oli ihan hauska ekalla kerralla, mutta ei eneää sen jälkeen, keksi uusi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän