Miten vastata näpäyttävästi, kun työkaveri kysyy että
…onko massu täynnä? Olen häntä nuorempi, ja tämä tapahtuu miltei aina lounaalla. Olen pyytänyt häntä lopettamaan tuloksetta. Olen normaalipainoinen, joten ei se voi olla kuittailua lihavuudestakaan.
Kommentit (102)
En ymmärtänyt miksi ap rähisee täällä asiasta. Ja pakkoko hänen on mennä tuon työkaverin kanssa syömään kerta toisensa jälkeen, jos kerran ärsyttää. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kysymykseen liittyvän ärsyttävän puolen, mutta toi ei nyt ole niin paha kuitenkaan, että kannattaisi alkaa kuittailemaan mitenkään urakalla ja mahdollisesti aiheuttaa suurempaa skismaa. Me olemme kaikki erilaisia ja jokaisen pieniä omia omituisuuksia tulee työpaikallakin johokin pisteeseen asti kestää. Minusta tuo ei kuitenkaan ole mitenkään loukkaava kysymys.
Miksi se olisi ap:n kärsittävä, että "me olemme kaikki erilaisia"? Miksei se työkaveri joudu olemaan se, jonka pitää tämä ymmärtää? Eli että on nuoria ihmisiä, joiden suusta tulee vittuilua tai ovat kuin olisit ilmaa, jos et pyynnöstä huolimatta lopeta jotain täysin turhaa tapaasi?
Jos joku ihan oikeasti loukkaa puheillaan tai puhuu asiattomia, siihen on puututtava. Tässä ei ole kyse siitä. Mä voin useammasta työkaverista nimetä jonkun pienen, minua ärsyttävän asian. Monella on jotain hokemia, joita jo etukäteen tietää heidän käyttävän jossain tilanteessa. Jos alan niistä kaikista valittamaan jokaiselle, mä olen se hankala tyyppi.
No onhan. Jos ap on jo pyytänyt lopettamaan, eikä toinen lopeta niin miksi siitä pitäisi vain kärsiä? Aloittajaa loukkaa tuollainen hänen alaviistoon katsova puhe, mikä ja kuka sinä olet määrittelemään, ettikö ole asiattomasta käytöksestä kysymys?
Sanotaanko jossain, että ap on pyytänyt lopettamaan? Ei.
Alapeukuista huolimatta ei vain ole. Lukekaahan tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kysy takaisin, että onkos kupu ravittu?
Alapeukku koska kälyni käyttää tätä ja näin vuosien jälkeen alkanut tosissaan ärsyttämään.
höhöhöh siin o vittu peräs hähöhöhöhöhöh.
Miten olis ihan vaan perinteinen: "Suksi vittuun!" Tai jos haluut alkaa snobbaileen, niin esim. "Imase persettä!", "Nussi pulua, paska!" tms. vois viedä viestin perille myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kysymykseen liittyvän ärsyttävän puolen, mutta toi ei nyt ole niin paha kuitenkaan, että kannattaisi alkaa kuittailemaan mitenkään urakalla ja mahdollisesti aiheuttaa suurempaa skismaa. Me olemme kaikki erilaisia ja jokaisen pieniä omia omituisuuksia tulee työpaikallakin johokin pisteeseen asti kestää. Minusta tuo ei kuitenkaan ole mitenkään loukkaava kysymys.
Miksi se olisi ap:n kärsittävä, että "me olemme kaikki erilaisia"? Miksei se työkaveri joudu olemaan se, jonka pitää tämä ymmärtää? Eli että on nuoria ihmisiä, joiden suusta tulee vittuilua tai ovat kuin olisit ilmaa, jos et pyynnöstä huolimatta lopeta jotain täysin turhaa tapaasi?
Mitä ihmeen vittuilua? Kuinka tollasestakin kysymyksestä joku voi vetää herneen nenään?
Se riippuu ihan millä äänensävyllä ja mielellä tuo sanotaan. Voit vittuilla vaikka puhuisit kuinka mukavia, ei se sitä katso.
Itse en ap:na reagoisi tuohon mitään. Jatkaisin vain mitä olen tekemässä. Sehän odottaa reaktiota. Älä anna sitä. Tulee pian tyhmä olo niin ei jaksa jatkaa, vähän kuin koulukiusaajat.
Vierailija kirjoitti:
Miten olis ihan vaan perinteinen: "Suksi vittuun!" Tai jos haluut alkaa snobbaileen, niin esim. "Imase persettä!", "Nussi pulua, paska!" tms. vois viedä viestin perille myös.
tällainen toiminta tiputtaa anneli-petriinan samaan paskasakkiin kysyjän kanssa. Parempi olla moisen yläpuolella ja ignoorata täysin. Paljon tehokkaampaakin. Tai korkeaintaan vilkaista kysyjää tympääntyneesti ja olla vastaamatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ihan oikeasti loukkaa puheillaan tai puhuu asiattomia, siihen on puututtava. Tässä ei ole kyse siitä. Mä voin useammasta työkaverista nimetä jonkun pienen, minua ärsyttävän asian. Monella on jotain hokemia, joita jo etukäteen tietää heidän käyttävän jossain tilanteessa. Jos alan niistä kaikista valittamaan jokaiselle, mä olen se hankala tyyppi.
No onhan. Jos ap on jo pyytänyt lopettamaan, eikä toinen lopeta niin miksi siitä pitäisi vain kärsiä? Aloittajaa loukkaa tuollainen hänen alaviistoon katsova puhe, mikä ja kuka sinä olet määrittelemään, ettikö ole asiattomasta käytöksestä kysymys?
Ota silmä käteen ja lue aloitus.
Mitäs pahaa tossa on? Mä sanoisin semmosella lässynlässy äänellä takaisin "on massu täynnä :333"
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä otat kysymyksestä kierroksia, koska......?
Ei siitä kukaan ota kierroksia. Kunhan vain trollaa täällä, kun lähdette niin helposti näihin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
…onko massu täynnä? Olen häntä nuorempi, ja tämä tapahtuu miltei aina lounaalla. Olen pyytänyt häntä lopettamaan tuloksetta. Olen normaalipainoinen, joten ei se voi olla kuittailua lihavuudestakaan.
Sano vaikka että "Haista sinä ämmä vittu!". Olisiko riittävä näpäyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä otat kysymyksestä kierroksia, koska......?
Ei siitä kukaan ota kierroksia. Kunhan vain trollaa täällä, kun lähdette niin helposti näihin mukaan.
Tännehän tullaan viihdyttämään itseä, no harm done.
Helpoin ja fiksuin: vastaat täysin asiallisesti ja aina samalla tavalla "kyllä". Jatka sitä vaikka maailman tappiin saakka.
No perhana! Nyt mua jää vaivaamaan, että ONKO SE HEMMETIN MASU TÄYNNÄ VAI EI!?
- Äitilläs oli, kun sua ootti.
- Odotas, niin käyn lääkärillä tutkituttamassa asian
- Yhtä täynnä, kuten sata kertaa aiemminkin tähän aikaan
- Oisko kuitenkaan niin täynnä, kuin itselläsi
- Kyllä sinne vielä yksi tyhmien kyselijä mahtuisi
- Kirvesvartta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen vittuilua? Kuinka tollasestakin kysymyksestä joku voi vetää herneen nenään?
No etkö ymmärtänyt, että se kysytään joka päivä ruokailun jälkeen tehden siitä jolta se kysytään inhotun ihmisen, koska tuollaisilla kysymyksillä voi hyvin mitätöidä toista. Et ole mulle mitään, kysyn sinulta alentavia. Kysyn vaikka kiellät joka halvatun päivä, että onko sulla [vajukilla] massu täynnä? Kysymys ei olisi loukkaava kertaluontoisena, tai voisi sen sellaisena ottaa silloinkin, (lässytystä kuin vajaamieliselle) mutta sen voi sivuuttaa huonona huumorina. Kysyttynä jokampäivä se on vittuilua, kun toinen on vielä itse kertonut, että en halua, että puhut mulle noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanottiinhan, nuija, aloituksessa. Opettele lukemaan. Lukemaan kortti käytetty.
Minulla oli myös tuollainen työkaveri, ja se loppui siihen kun äänekkäästi muiden kuullen kysyin, että kuka aikuinen käyttää sanaa MASSU. Muut työkaverit johdattelemanani alkoivat nauramaan.
"No mitäpä luulet, kun juuri nousin ruokapöydästä? Mites oma röllösi, oliko tarjolla niin paljon ruokaa, että tuon saa täyteen?"
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli myös tuollainen työkaveri, ja se loppui siihen kun äänekkäästi muiden kuullen kysyin, että kuka aikuinen käyttää sanaa MASSU. Muut työkaverit johdattelemanani alkoivat nauramaan.
Tää oli hyvä. Juuri näin niiden kanssa pitää toimia. Ne yrittää sheimata, pitää syöttää niille niiden omaa lääkettä, vaikka itse inhoaisikin olla tahallaan inhottava toisille.
Ehkä jättäsin vastaamatta mitään ja oisin niinkuin sitä tyyppiä ei ole olemassakaan. Kerran ei auttanut kun asiasta puhui, niin tuskin siihen autaa mikään muukaan.