Miten vastata näpäyttävästi, kun työkaveri kysyy että
…onko massu täynnä? Olen häntä nuorempi, ja tämä tapahtuu miltei aina lounaalla. Olen pyytänyt häntä lopettamaan tuloksetta. Olen normaalipainoinen, joten ei se voi olla kuittailua lihavuudestakaan.
Kommentit (102)
Voithan vastata joka päivä vähän erilailla esim.
- voisitko taputtaa selkääni, jos tulisi vaikka röyhtäisy
- joo, nyt pitäisi varmaan vaihtaa vaipat
- jep, nyt simmut kiinni ja päikkäreille
Jne
Totea ennen kuin työkaveri ehtii kysymään "kyllä nyt on masu täynnä, ei muuta kuin töihin!"
Vierailija kirjoitti:
No perhana! Nyt mua jää vaivaamaan, että ONKO SE HEMMETIN MASU TÄYNNÄ VAI EI!?
Ootko sä aivan vajaamielinen?
Vierailija kirjoitti:
Totea ennen kuin työkaveri ehtii kysymään "kyllä nyt on masu täynnä, ei muuta kuin töihin!"
Onpa tosi puoliaan pitävää. Kphta sulle nauretaan kun hoet tuollaista päivittäin.
Anteeksi mut mää en nyt ymmärrä mikä tässä on ongelmana xD Kerrassaan herkkänahkaisuuden multihuipentuma!
Vierailija kirjoitti:
- Äitilläs oli, kun sua ootti.
- Odotas, niin käyn lääkärillä tutkituttamassa asian
- Yhtä täynnä, kuten sata kertaa aiemminkin tähän aikaan
- Oisko kuitenkaan niin täynnä, kuin itselläsi
- Kyllä sinne vielä yksi tyhmien kyselijä mahtuisi
- Kirvesvartta
Lol, parhaita! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi puoliaan pitävää. Kphta sulle nauretaan kun hoet tuollaista päivittäin.
Toisen "vitsin" varastaminen näpäyttää sitä, joka "vitsin" on keksinyt. Ja kyllä ne muutkin on varmasti kuulleet tuon työkaverin kyselyt, joten ymmärtävät kyllä jutun juonen.
Miten näpäyttäisin työkaveriani, sovinistimies, joka aina hisseillä alkaa saman vitsin siitä, että minä tarjoan kyydin tänään. Jos olen siis saapunut hissiaulaan häntä ennen ja ehdin painaa nappia. Aaarhg, en jaksaisi sitä enää kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten näpäyttäisin työkaveriani, sovinistimies, joka aina hisseillä alkaa saman vitsin siitä, että minä tarjoan kyydin tänään. Jos olen siis saapunut hissiaulaan häntä ennen ja ehdin painaa nappia. Aaarhg, en jaksaisi sitä enää kertaakaan.
"Tää onkin ainoa kyyti, jonka sä naiselta saat"
Ei hitsi.... tämähän on hauska. Oikeastiko joku hermostuu tuollaisesta kysymyksestä? Jos tuosta nyt lukee kauheasti salattuja vittuiluja, niin on kyllä aika lapsellinen. Sorry, ap!
Kysyjä todennäköisesti haluaa vaan omalla tavallaan kysyä, että maistuiko. Oliko niin hyvää, että söit itsesi kylläiseksi.
Jos häntä olet pyytänyt lopettamaan, olisi tietysti kohtelias olla jankuttamatta asiaa. Ole sinä fiksu, äläkä noteeraa koko kysymystä. Älä vastaa, äläkä nyt varsinkaan ala keskenkasvuisesti "näpäytellä".
Työkaverisi tietää, että et pidä tuosta kysymyksestä. Hän silti jatkaa eli haluaa ärsyttää sinua.
Näpäytys on tässä tapauksessa paikallaan. Koska hän toistaa samaa kysymystä, on näpäytys helppo suunnitella etukäteen, ehkä jopa useita.
Olen huono näpäytysten keksijä. Mutta ehdotan seuraavaa:
Työkaveri: "Onko massu täynnä?"
Sinä: "Tarkistapas." Sitten avaat suusi. Samalla röyhtäiset. Olet tietysti syönyt valkosipulia tms. lounaalla.
tai
"Toistaiseksi joo. Huudan sitten, kun voit tulla pyyhkimään."
tai
"Minulla on. Sinulla ei voi olla."
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole vihjaus seksistä välttämättä. Olen kuullut miesten sanovan tuollaista toisilleenkin. Voi siis viitata oikeasti pelkästään kyytiin.
Mutta joo, kaikki vitsit menettävät toistuessaan tehonsa.
Sinuna en huomioisi kommenttia mitenkään.
53, todennäköisesti tuo vaan yllyttää työkaveria kyselemään, koska kokee, että siitä on muodostunut hyvä läppä.
Eivät ihmiset tuollaisia ärsyttääkseen kysy. He ovat vaan sosiaalisesti aika taitamattomia, ja kuvittelevat olevansa hauskoja ja rentoja ja "hyviä tyyppejä". Useinmiten tuollaiset ovat miehiä, jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan faktaa siitä, että vanhat vitsit eivät enää naurata. Todennäköisesti eivät myöskään MUISTA, että jotakuta ko. kommentti ärsyttää, koska sanovat sitä kymmenille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mut mää en nyt ymmärrä mikä tässä on ongelmana xD Kerrassaan herkkänahkaisuuden multihuipentuma!
Olet siis sosiaalinen elefantti, etkä ymmärrä miltä muista tuntuu? Eihän sitä selvännäkijä tarvitse olla mutta kun tässä oleellinen pointti oli se, että työkaveria oli ohjeistettu että ei tätä kysymystä enää, koska ilmeisesti se kysytään loukkaavasti tarkoituksella osoittaa, että sua voi pitää vähän vajaampana kuin meitä muita ruokailijoita.
Vierailija kirjoitti:
53, todennäköisesti tuo vaan yllyttää työkaveria kyselemään, koska kokee, että siitä on muodostunut hyvä läppä.
Eivät ihmiset tuollaisia ärsyttääkseen kysy. He ovat vaan sosiaalisesti aika taitamattomia, ja kuvittelevat olevansa hauskoja ja rentoja ja "hyviä tyyppejä". Useinmiten tuollaiset ovat miehiä, jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan faktaa siitä, että vanhat vitsit eivät enää naurata. Todennäköisesti eivät myöskään MUISTA, että jotakuta ko. kommentti ärsyttää, koska sanovat sitä kymmenille ihmisille.
53 vastaa: Kirjoitin nuo omat ehdotukset leikkimielellä. Uskon apn arvostelukykyyn eli en ajatellut omiani todelliseen tilanteeseen. Ovat liian rankkoja.
Nyt vakavasti: Ap voisi lähes ohittaa kysymyksen. Voisi vaikka sanoa, että lounas oli oikein hyvää ja taas jaksaa muutaman tunnin ahertaa. Kannatan sellaista asennetta, että pikkujuttuihin ei takerruta. Se vie vain energiaa.
Sanoisin ett: "kerropa miksi tuota kysyt?"
Lisäksi toteaisin, että se kyseleminen saa nyt loppua. Jutella voidaan, mutta ei tommosia hölmöjä.
Onpa täällä paljon ilkeämielisiä ihmisiä...
Voisiko olla mahdollista, että kysyjällä ei ole kaikki kotona. Lähes jokaiselle työpaikalle mahtuu muutama tyyppi, joiden kanssa hetken keskusteltuaan huomaa, että nyt ei juttele ihan täyspäisen aikuisen kanssa.
En tarkoita mitään mt-ongelmia (voi olla niitäkin tietty), vaan yksinkertaisesti sitä, että kyselijä ei varmaan ole mikään järjenjättiläinen, ja ei näin ollen ymmärrä edes "onko massu täynnä" kyselyssä olevan mitään outoa.
Paras tapa luovia tämän tapaisen kanssa on olla ystävällinen, kuitenkin mahdollisimman vähän tekemisissä ko. tyypin kanssa. Ja keskittyä vuorovaikutukseen työpaikan muiden tyyppien kanssa.
Aika paras :'D Kumma jos edelleen haluaa tiedustella asiaa :DDDD