Mikä määrä seksikumppaneita on liikaa?
Kommentit (24)
Jokainen päättää sen omalla kohdallaan.
Itselleni ei mikään, koska minä en näe seksiä monien kanssa mitenkään huonona tai likaisena asiana. En ole kyllä kumppaneita laskenut, mutta eiköhän niitä jokainen ole, kun olen 42-vuotias, ja olen aina hoitanut seksintarpeeni irtoseksillä. Olen sitä mieltä, että "ei järvi soutamalla kulu" :D
Mutta toki jos jollain on uskonnollisia tai periaatteellisia syitä esim. pyrkiä vain seksiin parisuhteissa tai avioliitossa, heillä tilanne on ihan eri, paljon pienempikin määrä voi aiheuttaa syyllisyydentunteita.
Yksikin jos kyse on pelkästä hedonistisesta hurjastelusta ja statuksen hakemisesta.
No minulla on onnistunut kolme kerrallaan, kaksi miestä ja yksi nainen, mutta vähän kömpelöä se oli.
Se mistä itselle tulee huono olo ja itsemurha-ajatukset.
Ei ole mitään tiettyä rajaa, liikaa on sitten jos ei enää itsestä tunnu hyvältä.
Onkohan minulla vielä toivoa kun olen 3 kertaa seksiä harrastanut yhden miehen kanssa jota kohtaan minulla oli tunteita.. :/
Vaikea määritellä mikä on liikaa. Mä en itse ymmärrä yhden illan juttuja enkä ole semmonen ihminen, että voisin harrastaa seksiä ilman tunteita. Pari yhden illan juttua ymmärrän, mutta jos niitä rupee oleen kymmeniä, sekin on musta liikaa. Tietty on niitä jotka ovat olleet esim 20 kertaa parisuhteessa ja jokaisen kanssa harrastanut seksiä. Jatkuvasti baarireissuilla jos itseään jakaa, se on jo liikaa
Ketä. vittu. kiinnostaa. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sen verran, että ne uskaltaa rehellisesti sanoa mahdolliselle tulevalle puolisolle. On liikaa, jos ei voi olla rehellinen eniten rakastamalleen ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran, että ne uskaltaa rehellisesti sanoa mahdolliselle tulevalle puolisolle. On liikaa, jos ei voi olla rehellinen eniten rakastamalleen ihmiselle.
Ja jos ei voilla niistä rehellinen, tarkoittaa se myös sitä, että itsekin niitä häpeää eikä ole asian kanssa sujut.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.... Paras kertoa vain sitte täydet kymmenet. 220 kumppania :/
Kyllä 1-2 voi olla liikaa, jos seksi on ollut surkeaa.
Muuten sanoisin, että riippuu ihmisestä. Jos kokee että lukuisat kokemukset tuovat itselle lisäarvoa elämään, ei pidä sanoa, että se on tälle ihmiselle liikaa.
5 on ihan ehdoton maksimi ja hekin sellaisia, joiden kanssa on ollut oikea seurustelusuhde. Kaikenlaiset panosuhteet ja yhden yön jutut ovat minulle ainakin iso turn off. En huolisi naista, joka on jakanut itseään tällaisissa seksisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäisi sanoa? En itse koe pienintäkään tarvetta tietää, monenko kanssa mieheni on ollut ennen minua, enkä osaisi kuvitellakaan että hän alkaisi kysellä minulta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun kannata vakiintua, jatka vaan maksullisen uraasi elämäsi loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ei voilla niistä rehellinen, tarkoittaa se myös sitä, että itsekin niitä häpeää eikä ole asian kanssa sujut.
Mä en ole kertonut miehelle tarkkaa lukua, toisaalta, en tiedä sitä itsekään.
Pakosti niitä on kertynyt, kun aikuiselämästään ollut 20v sinkku ja vähintään muutaman kerran vuoteen seksiä harrastanut.
Mieheni on ollut ennen mua vain kahden naisen kanssa, sen, jonka kanssa meni poikuus ja ex-vaimonsa, jonka kanssa oli yhdessä 26 vuotta.
Mies tietää, että mulla on kumppaneita ollut, mutta en koe tarpeelliseksi hieroa asiaa hänen kasvoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! :D Noin suurin piirtein. Lopetin laskemisen sadan jälkeen. Yhtäkään en ole katunut.
Jos on sinkku, käyttää kondomia aina ja huolellisesti, eikä kyseessä ole pakkomielteinen käytös, musta mikään määrä ei ole liikaa.