Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te ääliökuskit! Vastatkaa tähän!

Vierailija
10.08.2016 |

Te, jotka körötätte 100km/h alueella 70-80km/h ja heti kun ohituskaista tulee, niin kaasua löytyykin ja ajatte 120km/h ja heti kun ohituskaista loppuu, vauhti tippuukin taas siihen 80km/h.
Miksi h*lvetissä teette niin? Jos on pakko ajaa hitaasti, niin vositteko ajaa hitaasti myös ohituskaistalla ilman että tarvitsee itse mennä viipottaa 140km/h? Jos ei oma ego kestä ohituksia, niin ajaisitko sitä oikeaa vauhtia koko ajomatkan?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ääliöitä näkee motarilla: köröttelee kiihdytyskaistaa 40 km/h ja vähän ajan päästä sama kuski menee ohi 140 km/h

Vierailija
62/71 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on moottoripyörä, aina pääsee ohi eikä köröttelijät haittaa. Rahalla saa ja hevosella pääsee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavampia on ne, jotka reikäpäänä ajaa perään, ohittaa ja sitten alkaavat köröttelemään sellaista 80km/h.. piti vain päästä ohi :D

Toiseksi rasittavinta on, kun ajat 100km/h alueella jonkun perään joka ajelee 80-90km/h ja ohitat niin kohta tämä on perässä kiinni!

Vierailija
64/71 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä juuri kukaan ei tee noin. Se on se ohittava jono jonka nopeus nousee ohituskaistalla. Toki silloin tällöin kovempaa ajava saattuu eteen, mutta sillon on poikkeuksetta kyse tuoreesta kuskista jonka nopeuden pito ei vielä ole harjaantunut.

Käytännössä sä et varmaan aja autolla ku max 10 000 km vuodessa..

Olen itse huomannut tuon saman ongelman ja se on niin rasittavaa.. Kerran vähän palo kiinni ja painoin kaikilla ohituskaistoilla Jyväskylään päin 140 km/h että pääs noista junteista eroon. Vois korottaa autoveroja ja yms korkeemmaks ni taunoilla ei olis varaa ajaa. Menkää bussilla jos ajaminen on niin h*lvetin vaikeeta.

Jos olet niin helvetin köyhä, ettei sulla ole varaa hankkia omaa tietä, jossa voit ajaa omilla säännöilläsi, vaan ajat meidän köyhien seassa, pidä mölyt mahassasi. Alinopeuttahan ei laissa ole, vaan kukin saa ajella omaa vauhtiaan.

Vierailija
65/71 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä juuri kukaan ei tee noin. Se on se ohittava jono jonka nopeus nousee ohituskaistalla. Toki silloin tällöin kovempaa ajava saattuu eteen, mutta sillon on poikkeuksetta kyse tuoreesta kuskista jonka nopeuden pito ei vielä ole harjaantunut.

Käytännössä sä et varmaan aja autolla ku max 10 000 km vuodessa..

Olen itse huomannut tuon saman ongelman ja se on niin rasittavaa.. Kerran vähän palo kiinni ja painoin kaikilla ohituskaistoilla Jyväskylään päin 140 km/h että pääs noista junteista eroon. Vois korottaa autoveroja ja yms korkeemmaks ni taunoilla ei olis varaa ajaa. Menkää bussilla jos ajaminen on niin h*lvetin vaikeeta.

Jos olet niin helvetin köyhä, ettei sulla ole varaa hankkia omaa tietä, jossa voit ajaa omilla säännöilläsi, vaan ajat meidän köyhien seassa, pidä mölyt mahassasi. Alinopeuttahan ei laissa ole, vaan kukin saa ajella omaa vauhtiaan.

Ilmeisesti luulet olevasi hauska.. Jos mulla olisi varaa rakentaa niitä omia tietä ni olisin rikkaampi ku Suomen valtio, jolla ei meinaa rahat riittää edes tieverkoston korjaamiseen ;) Totta alinopeudesta ei sakoteta. MUTTA ajoneuvot jotka ajavat huomattavasti hitaammin, kuin suurin sallittu nopeus on, niin heidä on annettava tietä muille "normaali" vauhtia kulkeville. Ei ole olemassa mitään "kukin saa ajella omaa vauhtiaan". Jos haluatte ajella omaa vauhtia ni rakentakaa ne omat tiet ja ajakaa siellä. Miksi pitää olla tollanen vastarannankiiski "MINÄ ajan sitä nopeutta mitä MINÄ haluan". Yhtä itsekästä tuollainenkin on verrattuna kaahailijoihin.

Lisäksi vielä, jos ei ajeltaisi alinopeutta niin ei tarvisi tehdä niitä hurjan pelottavia ja koko maailmaa riskeeraavia ohituksia. Jos _OSAA_ ohittaa niin ei siinä kenenkään henki vaarannu. Pitäkää törpöt niitä turvavälejä niin ei tarvitse punkea pieniin rakoihin, kun Suomen teillä on joskus hankala ohittaa 3-5 autoa kerralla.

Vierailija
66/71 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niinkin, että lähden ohittamaan kun ohituskaista alkaa. Sitten kun pölvästi alkaa nostaa nopeuttaan, niin jäänkin rinnalle ajamaan.

Kerran olen palannut ohitettavan auton taakse.

Ihan vain että nämä typerykset huomaisivat oman ajotapansa.

Vierailija
67/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti sääliksi käy ihmisiä, jotka käyttävät liikenteestä sanoja kuten "nöyryyttää" ja ovat jatkuvasti otsasuoni pullollaan ja verenpaineet tapissa milloin mistäkin ja kehuskelevat autonsa tehoilla. Sekopäistä,eikä pääty hyvin.

Sehän on nöyryyttämistä, kun kaksikaistaosuudella körötellään reilusti alle rajoituksen ja ohituskaistojen alettua äkillisellä kiihdytyksellä estetään ohitus. Ohitusta yrittävän nöyryyttämistä. Vai millä muulla termillä sitä pitäisi kuvata? Mielenterveysongelma? 

Vierailija
68/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt niinkin, että lähden ohittamaan kun ohituskaista alkaa. Sitten kun pölvästi alkaa nostaa nopeuttaan, niin jäänkin rinnalle ajamaan.

Kerran olen palannut ohitettavan auton taakse.

Ihan vain että nämä typerykset huomaisivat oman ajotapansa.

Siinäpä varsinainen teiden ritari, eikö vaimo antanut pimppiä vai miksi raivoat liikenteessä?

Vierailija
69/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, miten monta ihmistä on vaivautunut avaamaan ja vastaamaan ketjuun, ja siten "myöntämään" olevansa ääliöitä. No, niin avasin ja vastasin minäkin, mutta eihän ap pyydä kanssa-autoilijoita vastaamaan, vaan ääliökuskeja. Hah!

Vierailija
70/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa ajaminen on pelottavaa. Joskus, kun autoon on tullut vikaa ja olen kihnuuttanut sillä kotiin asti väkisin, eikä edes pääse yli viittäkymppiä, niin jatkuvasti ohittavat autot ovat kyllä pelottaneet.

Vierailija
71/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää, miten monta ihmistä on vaivautunut avaamaan ja vastaamaan ketjuun, ja siten "myöntämään" olevansa ääliöitä. No, niin avasin ja vastasin minäkin, mutta eihän ap pyydä kanssa-autoilijoita vastaamaan, vaan ääliökuskeja. Hah!

Niin, jos viitsit lukea ketjua, niin kukaan ei ole vielä vastannut ap:n kysymykseen. Vai tekeekö ketjuun vastaaminen sinustakin ääliökuskin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi