Voi miksi osa naisista alkaa pukeutua keski-ikäisesti....
Siis nämä valkoiset polven alle caprit, espritin kengät ja joku kiva raidallinen paita.... Hei oikeesti! Tämä on kuin joku sovittu koodi, kun katselee tietyn ikäisiä naisia. Joo, olen 43-vuotias, mutta en kuunaan laittaisi em. vaatteita päälleni.
Kommentit (545)
Hei, ette usko miten minua on naurattanut tänään tämä keskutelu mielessäni, kun lähdin kauppaan ja puin päälleni polvipituiset caprihousut ja raita t-paidan sekä sandaalit 😀😀😀. Hyvin meni, enkä huomannut paheksuvia tai ihmetteleviä katseita. Aikaisemmin keskustelussa joku mainitsi, että keski-ikäisellä, vanhalla naisella, saattavat polvet olla jo niin rumat ettei niitä kannata paljastaa. Itselläni polvet ovat todella sileät ja kauniit, ja joskus niitä silittelen ja ihmettelen miten kauniina ovat säilyneet. Muuten on vakavaa rupsahtamista tapahtunut 😂.
Vierailija kirjoitti:
Hei, ette usko miten minua on naurattanut tänään tämä keskutelu mielessäni, kun lähdin kauppaan ja puin päälleni polvipituiset caprihousut ja raita t-paidan sekä sandaalit 😀😀😀. Hyvin meni, enkä huomannut paheksuvia tai ihmetteleviä katseita. Aikaisemmin keskustelussa joku mainitsi, että keski-ikäisellä, vanhalla naisella, saattavat polvet olla jo niin rumat ettei niitä kannata paljastaa. Itselläni polvet ovat todella sileät ja kauniit, ja joskus niitä silittelen ja ihmettelen miten kauniina ovat säilyneet. Muuten on vakavaa rupsahtamista tapahtunut 😂.
Niin, ja muutenkin olen tyytyväinen, että jalat ovat pysyneet terveinä, ja jalkaterätkin ovat todella nätit vielä, eikä liikavarpaita eikä mitään kovettumia eikä haljenneita kantapäitä. Sieviin jalkoihin puetaan vain sieviä kenkiä. Säärissä on jonkin verran hämähäkkisuonia näkyvissä, mutta ei ne minua haittaa.
Minä se vaan ihastelen niitä muiden capreja ja 7/8-housuja. Mielestäni ne näyttävät niin keveiltä ja tyttömäisiltä, tosi kivoilta. Varmaan mukavat yllä.
Itse en voi sellaisia käyttää, koska mulla on lyhyet sääret ja pitkät reidet. Kaikki vajaamittaiset lahkeet korostavat ikävästi tätä onnetonta epäsuhtaa. :( Muun ajan vuodesta pukeudun mekkoon tai hameeseen, kesäisin sitten enimmäkseen suoriin farkkuihin. Pitäisi opetella käyttämään pitkiä leveitä housuja siihen keski-ikäisyyteen mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 34v ja huomasin synttäreilläni, että en voi enää käyttää korkokenkiä. Jalat (tai varpaat ja jalkapöytä) menivät muutaman tunnin päästä turvoksiin ja kivut jatkuivat pari päivää. Olen normaalipainoinen ja käyttänyt aina laadukkaita korkkareita joissa päkiäkorotus ja päkiöille hyvin tilaa. Jaloissa on hyvät lihakset sillä treenaan säännöllisesti salilla ja erityisesti jalkoja. Olen myös tykännyt korkkareista tosi paljon,enkä olisi uskonut näin käyvän.
Nyt testasin uudestaan korkkareita bileiltana ja jalat pamahtivat taas turvoksiin parin tunnin päästä, kipu oli niin kova, että kengät piti käydä kotona vaihtamassa mataliin. Taitaa olla niin, että ura korkkareissa on ohi, harmittaa pirusti. :( Ilmeisesti olen käyttänyt korkokenkiä liikaa tai sitten olen tullut vanhaksi.
Naiset käyttävät siis sellaisia kenkiä joissa on hyvä olla, ja nuorilla naisilla on varmasti hyvä olla korkkareissa, itsekin niissä kipittelin. Nyt vaan taisi tulla ikäraja vastaan. Rieken ja Scholl; here I come.
Näin on ikä tuo vaivojen lisäksi viisautta :) Todellakin kannattaa tuollaisten kipujen jälkeen huolehtia että löytää ergonomiset kengät. Mehän elämme kirjaimellisesti jalkojemme varassa.
Onneksi laitoit ehdotuksesi loppuun hymiön, koska minuakin hymyilyttävät nuo katkaistut kulmahousut, joita en ikimaailmassa pukisi ylleni.