Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miksi osa naisista alkaa pukeutua keski-ikäisesti....

Vierailija
10.08.2016 |

Siis nämä valkoiset polven alle caprit, espritin kengät ja joku kiva raidallinen paita.... Hei oikeesti! Tämä on kuin joku sovittu koodi, kun katselee tietyn ikäisiä naisia. Joo, olen 43-vuotias, mutta en kuunaan laittaisi em. vaatteita päälleni.

Kommentit (545)

Vierailija
361/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäpä sitten perisuomalainen tanttatukka-ilmiö? Tavallaan ymmärrän sen, että kun tukka iän myötä ohentuu niin se ei näytä enää hyvältä pitkänä, mutta kun niidenkin joilla on keski-iässä vielä paksut, hyväkuntoiset hiukset, odotetaan leikkaavan ne lyhyeksi. Että kun ikää on se 50+ niin pitkät hiukset ovat "liian tyttömäiset" ja ne nyt vaan kuuluu leikata. En ymmärrä.

Mikä tämä juttu tukan ohentumisesta iän myötä on? Käykö näin yleisestikin? Itse olen 50 v ja minulla on ihan yhtä paksu luonnontaipuisa pehko päässä kuin ennenkin. Äitini on 70+ ja tukka on paksu, kuten oli isoäidillänikin joka kuoli 87 v. Minusta ne kaverini, joilla oli nuorena ohut tukka ovat yhä yhtä ohuttukkaisia ja ne, joilla oli paksu tukka ovat yhä paksutukkaisia. Jos tästä on jotain oikeasti tutkittua faktaa niin olen valmis muuttamaan mielipdettäni, mutta arkipäivän kokemus tämä ei ole. Keski-ikäisten naisten vain "kuuluu" leikata se pirteä kouvolatukka kun tukka kerran onohenemassa. Pa*kat se ole ohenemassa ja pidän pitkää tukkaa mummoksi asti.

Minulla on alkanut tukka lähteä päästä ihan urakalla. Kauhistuttaa jo mennä suihkuun, kun lattiakaivo on täynnä hiuksia pesun jäljiltä. Harjaan jää nyrkin kokoinen hiuspallo joka kerta. Sain lääkityksen, mutta en ole vielä huomannut hirveästi vaikutuksia. Vanheneminen on perseestä.

Vierailija
362/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu tää teinivaatteista hokeminen joidenkin osalta. Siis onko niin että tiettyyn ikään tuleminen määrää mitä vaatteita ei enää voi käyttää? Itse en ole keski-ikäinen, mutta aion tulevaisuudessakin käyttää vaatteita jotka sopivat minulle ja näyttävät hyviltä. Esim. Miksi ihmeessä pillifarkut eivät sopisi keski-ikäiselle? Aika rajoittunutta porukkaa. Oma painajaiseni on juuri ne caprit, tunikat ja kietaisumekot, ei kiitos edes silloin keski-iässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ne caprit ja raitapaita vaan ne kengät ja liian räikeät hiusvärit! Kengät ovat suomalaisnaisen kompastuskivi. Markettivärien valinnassakin mennään aina metsään ja värjätään liian räikeillä väreillä. Väri, joka on lähellä omaa aitoa väriä sopisi kauniimmin.

Riekeriltä löytyy leikkisääkin, värikästä kenkää. Merrelin sandaalit ovat kivat ranta-, työ- tai mökkikengät, mutteivat kaupungille. Sitä löytyy matalapohjaista ja naisellista kenkää. Sitä naiseuttaan saa tuoda esille.

Jokaiselle naiselle sopisi pieni korko, ei tarvitse olla kymmentä senttiä. Matalapohjaiset, miesmäiset kengät antaa sen tanttamaisen vaikutelman. Mukavathan ne ovat, mutta löytyy niitä mukavia ja kauniitakin.

Mikä erottaa suomalaisnaisen ruotsalaisista tai vaikka ranskalaisista naisista on korujen vähyys, olemuksen homssuisuus ja kengät, hymyttömyys, kukertavat hiusvärit.

Vierailija
364/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jotenkin digannut tästä ketjusta. Ehkä siksi, että monet kommentit vaikuttavat niin aidoilta ja niistä huomaa, että taustalla on itsevarma aikuinen nainen. Ketju on myös avannut mun silmiä: taisin aiemmassa kommentissa irvailla tanttatyylille, mutta hei, kukin pukeutukoon niihin vaatteisiin, joissa parhaiten viihtyy. Joku tykkää Eccon kengistä, joku consseista, kolmas 20 sentin platformeista. Jollekin on tärkeää näyttää hyvälle, toiselle tuntea olonsa mukavaksi (ja nämä kaksi eivät ole välttämättä toisensa poissulkevia asioita, kauneus on katsojan silmässä). Hyvä siskot! Olkaamme sellaisia keski-ikäisiä kuin itse haluamme olla ja annetaan muiden olla sellaisia kuin he haluavat.

Ps. Ja jottei menisi ihan lässytykseksi, niin kommentoijalle 361: tuo naiseuttasi esiin jos haluat, käytä luonnollisia hiusvärejä jos haluat, käytä korkoja jos haluat. Muista kuitenkin, että kukin tyylillään ja että tyyli on mielipideasia. Ei ole mitään universaalia tyylikkyyttä, on vain erilaisia mielipiteitä.

Vierailija
365/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttu tää teinivaatteista hokeminen joidenkin osalta. Siis onko niin että tiettyyn ikään tuleminen määrää mitä vaatteita ei enää voi käyttää? Itse en ole keski-ikäinen, mutta aion tulevaisuudessakin käyttää vaatteita jotka sopivat minulle ja näyttävät hyviltä. Esim. Miksi ihmeessä pillifarkut eivät sopisi keski-ikäiselle? Aika rajoittunutta porukkaa. Oma painajaiseni on juuri ne caprit, tunikat ja kietaisumekot, ei kiitos edes silloin keski-iässä.

:D

Voi voi, sä et ressu vaan tajua että sun pillifarkut eivät ole nuorekas asu. Ne ovat vaan yhden hetken nuorisomuotia. Samalla lailla ne caprit olivat huippunuorisomuotia 1980-luvulla.

Sitten kun sä olet keski-ikäinen ja toikkaroit niissä pillifarkuissasi luullen olevasi "nuorekas", niin arvaa nauraako sulle sen ajan nuoriso että "pillifarkut ovat mummojen tyyliä!" - ihan kuin sinä nyt hymähtelet capreille.

Sen sijaan tunikat, kaftaanit ja kietaisumekot sekä -puseot ovat kyllä olleet tendikkäitä ihan nyt tänä vuonna, joten tässä s' et vaan ehkä ole seurannut muotia, kun et tiedä. Tässä esim. ASOSin tunikoita ja tunikamekkoja FYI

http://www.asos.com/search/tunic?q=tunic

Se mitä te nuoremmat ette millään näytä tajuavan on se, että ikääntyminen muuttaa kehoasi ja elämäntyyliäsi, sekä myös itsesi arvostusta. Vaatetus muutuu myös sen mukaan. Kipeisiin jalkoihin ei käy korkkarit, moni nainen on uransa huipulla eikä todellakaan voi mennä työpaikalle revityissä pillifarkuissa. Kiireisessä ja vaativassa elämänvaiheessa ei ehdi miettiä ja räplätä itseään vaan monet keskittyvät muihin ihmisiin ja asioihin. Miesten miellyttäminen ja ulkoatulevien muotikäskyjen noudattaminen ole enää yhtä tärkeää kuin teille nuorille. Keski-ikäisellä on persoonallisuutta pukeutua sen mukaan miten itse haluaa ja mikä oma elämäntyyli on.

Vierailija
366/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäpä sitten perisuomalainen tanttatukka-ilmiö? Tavallaan ymmärrän sen, että kun tukka iän myötä ohentuu niin se ei näytä enää hyvältä pitkänä, mutta kun niidenkin joilla on keski-iässä vielä paksut, hyväkuntoiset hiukset, odotetaan leikkaavan ne lyhyeksi. Että kun ikää on se 50+ niin pitkät hiukset ovat "liian tyttömäiset" ja ne nyt vaan kuuluu leikata. En ymmärrä.

Mikä tämä juttu tukan ohentumisesta iän myötä on? Käykö näin yleisestikin? Itse olen 50 v ja minulla on ihan yhtä paksu luonnontaipuisa pehko päässä kuin ennenkin. Äitini on 70+ ja tukka on paksu, kuten oli isoäidillänikin joka kuoli 87 v. Minusta ne kaverini, joilla oli nuorena ohut tukka ovat yhä yhtä ohuttukkaisia ja ne, joilla oli paksu tukka ovat yhä paksutukkaisia. Jos tästä on jotain oikeasti tutkittua faktaa niin olen valmis muuttamaan mielipdettäni, mutta arkipäivän kokemus tämä ei ole. Keski-ikäisten naisten vain "kuuluu" leikata se pirteä kouvolatukka kun tukka kerran onohenemassa. Pa*kat se ole ohenemassa ja pidän pitkää tukkaa mummoksi asti.

Tuossa nyt joku jenkkiartikkeli aiheesta

https://medlineplus.gov/ency/article/004005.htm

Vierailija
367/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju ja minustakin todella hauska lukea erilaisia kommentteja. Kyllä se tietynlainen "karuus" ja kauneuden väheksyntä on aika syvällä kulttuurissamme ja olen siihen itsekin kasvanut kun tykkäsin jo teininä pukeutua vähän tavallista naisellisemmin korkoihin ja hameisiin. Äiti on perinteinen työvenluokan tuulipukunainen joka ei ollenkaan ymmärtänyt ja ihmetteli aina että missä juhlissa meinaan noita vaatteita käyttää? :D Eipä ne miehetkään kovin esteettisesti pukeudu ja onhan meidän arkkitehtuurimmekin hyvin latteaa ja tasapäistä.    

Ulkomailla näkee usein uranaisilla hyvin naisellistakin pukeutumistyyliä ja lyhyitä hameita ja piikkikorkoja. Voisin kuvitella että Suomessa vastaava tyyli voisi jopa haitata etenemistä, ainakin naiskollegoilta saisi varmasti paheksuntaa...

Vierailija
368/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, sä et ressu vaan tajua että sun pillifarkut eivät ole nuorekas asu. Ne ovat vaan yhden hetken nuorisomuotia. Samalla lailla ne caprit olivat huippunuorisomuotia 1980-luvulla.

Sitten kun sä olet keski-ikäinen ja toikkaroit niissä pillifarkuissasi luullen olevasi "nuorekas", niin arvaa nauraako sulle sen ajan nuoriso että "pillifarkut ovat mummojen tyyliä!" - ihan kuin sinä nyt hymähtelet capreille.

Sen sijaan tunikat, kaftaanit ja kietaisumekot sekä -puseot ovat kyllä olleet tendikkäitä ihan nyt tänä vuonna, joten tässä s' et vaan ehkä ole seurannut muotia, kun et tiedä. Tässä esim. ASOSin tunikoita ja tunikamekkoja FYI

Se mitä te nuoremmat ette millään näytä tajuavan on se, että ikääntyminen muuttaa kehoasi ja elämäntyyliäsi, sekä myös itsesi arvostusta. Vaatetus muutuu myös sen mukaan. Kipeisiin jalkoihin ei käy korkkarit, moni nainen on uransa huipulla eikä todellakaan voi mennä työpaikalle revityissä pillifarkuissa. Kiireisessä ja vaativassa elämänvaiheessa ei ehdi miettiä ja räplätä itseään vaan monet keskittyvät muihin ihmisiin ja asioihin. Miesten miellyttäminen ja ulkoatulevien muotikäskyjen noudattaminen ole enää yhtä tärkeää kuin teille nuorille. Keski-ikäisellä on persoonallisuutta pukeutua sen mukaan miten itse haluaa ja mikä oma elämäntyyli on.

Ompas sulla alentava kirjoitustyyli, katkera much? Mistä päättelit että kauniisti pukeutuminen on ainoastaan miehiä miellyttämään? Ihan tosi.. toi on aika kulunut juttu jo. Jos omasta mielestäni näytän vielä keski-ikäisenäkin hyvältä tiukoissa farkuissa niin totta helvetissä niihin pukeudun jos mieli tekee :D ihan sama nauraako joku jos omasta mielestäni näytän hyvältä. Vaikuttaa siihen sekin miltä niissä vaatteissa näyttää että millä tavoin pitää kropastaan huolta. Juurihan itsekin sanoit että keski-ikäinen voi pukeutua miten haluaa. Niin että mikä se ongelma oli?

Vierailija
369/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on turvan hakemista ja tietynlaisen tyylin viestimistä muille naisille.

Jotain kesäistä ja vaaleaa, mutta ei shortseja kun jalat ei kestä. Siis valkoiset caprit. "Raikkaat".

Miksei hametta? No kun se on ylivuotavan naisellinen, ei haluta antaa sellaisia viestejä enää muille. Liikaa naisellisuutta. Ei ehkä ole istuvia hameita, ei löydy? Lisäksi moni pyöräilee töihin (eikä käy suihkussa).

Joku räväkän rohkea kuviollinen t-paita, ei saa olkapäät näkyä, pitkähihaisessa näyttää lihavalta. Siis turkoosimustavalkosävyinen In Wearin puuvillatoppi. Sokokselta.

Kengät on pakon sanelemaa: pitää tuntua hyvältä. Rieker tai Naturalista. Järkevää, maanläheistä, aikuista. Muuten MUUT NAISET saattaisivat luulla että tässä yritän esittää jotakin.

Ratkaisu olisi parempi valikoima, jossa joku etsisi sekä käytännöllisiä että kauniita vaatteita. Mutta ei Sokos ja muut tässä auta. Suomalainen nainen on huono shoppailija.

What, mitä vikaa on riekerin kengissä? Ainakin itse olen nähnyt tosi hyvännäköisiä heidän kenkiä shoppaillessa. Itselläkin muutamat ja olen saanut palautetta että näytän seksikkäältä kengissäni! Mut mä en muuten harrastakaan capreja vaan sopivasti lyhyitä hameita/mekkoja 😉

T. N33

Vierailija
370/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häitsee paljon enemmän "nuorekkaat", sekä naiset että miehet (tyyliin Tauski, Hanna Peltonen)

Vierailija
371/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäät, hyvin leikatut skinny-malliset housut/farkut nimenomaan ovat tulleet jäädäkseen, ei voida puhua enää "yhden hetken nuorisomuodista" kun kyseisen malliset housut edustavat yhä esim. Voguessa vuosi toisensa jälkeen. Toki jos haluaa näyttää hyvältä pillihousuissa on kropan oltava kunnossa. Tyylikäs pukeutuminen ei ole sama kuin muodikas pukeutuminen, muista se.

Ja nuo tunikat linkissäsi? Hyi.

Vierailija
372/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on käsittämättömän ihana ja vapauttava kokemus pukeutua juuri siten, miten itse haluaa. Kun ei tarvitse miellyttää pukeutumisellaan tai ulkonäöllään ketään. Kun on itsetuntoa ja itseluottamusta joka perustuu ikään, kokemukseen, ammattitaitoon, koulutukseen, varallisuuteen ym. Ylipäätään luottamukseen siitä, että olen hyvä, pidetty ja omillani pärjäävä. Kun ei jaksa vähääkään kiinnostaa muidenkaan pukeutuminen, puhumattakaan sen arvioimisesta. Kun on elämä täynnä tuhannesti stimloivempia asioita. Kun hymyilyttää katsoa omaa teinityttöä pohtimassa converse/bändipaita/laitettu pitkätukka-ulkonäköään- niin nuori ja kaunis ja samalla epävarma ja ei tietoinen omasta kauneudestaan.

Housuissa on mukava liikkua, valkoiset caprit on viileämmät kesällä kuin täyspitkät tummat housut, valkoisiin housuihin vain sopii se raitapaita. Riekereissä voi kävellä ongelmitta kymmeniä km:ja päivässä - niin, moni meistä hakee kengältä ennenkaikkea kävelyominaisuuksia!

Nainen 41 v

Vierailija
373/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä isossa tavaratalossa ja näen päivittäin satoja keski-ikäisiä naisia. Myönnettävä on, että he näyttävät kaikki täysin samalta; lyhyt, pyylevä/ylipainoinen kroppa, meikitön olemus, lyhyet valjut hiukset, silmälasit, terveyskengät/käytännönkengät, nahkalaukku, caprit, joku trikoopaita.

Kun joku näistä käy asiakkaana kassallani ja palaa takaisin 20 minuuttia myöhemmin, en tunnista kävikö tuo kyseinen asiakas juuri vai onko se uusi asiakas. Ei ole tarpeeksi mieleenpainuva, sillä he kaikki näyttävät samalta.

Piristäviä poikkeuksia ovat keski-ikäiset naiset joilla on edes vähintäänkin korvien alle ulottuvat hiukset, näkyvästi meikkiä, koruja, sipaus hajuvettä, korkoa kengissä ja iloisia värejä kropan muotoa imartelevissa vaatteissa. Nämä naiset ovat yleensäkin mukavempia, positiivisempia ja juttelevaisempia. Suuri osa heistä on monesti venäläistaustaisia tai ruotsinkielisiä.

Vierailija
374/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtaa olla ap:n oma pukeutumistyyli, kun on itsekin jo tukevasti keski-ikäinen?

No mikä sitten on keski-ikä, olen 43v ja en pysty uskomaan, että koskaan pukisin capreja, raitapaitaa ja terveyskenkiä jalkaani. Ikäiseni naiset siis laahustavat em. lookissa kaupungilla. 

Kun vuosia kuluu vielä vähän lisää, jalat voivat alkaa kipeytyä näteissä kengissä. 

t. 49 v.

Nättejäkin kenkiä saa tyylikkäinä. HUOM!

😁

Ai, mä luulin että vain rumia kenkiä saa tyylikkäinä. (:

No juu, mutta olen kyllä ihan oikeasti sitä mieltä, että tiedän itse, millaiset kengät minun jaloissani ovat mukavat. Joka kerta kun ostan kengät, joudun käyttämään paljon aikaa siihen että löydän jotkut jotka eivät satu jo kaupassa kokeillessa. Jos laitan kengille superkorkeat ulkonäkökriteerit, en löydä ikinä mitään. Enempää aikaa en voi tähän asiaan käyttää, mulla on myös vaativa työ ja perhe ja muutama muukin asia hoidettavana. Olen tyytyväinen kun löydän edes jotain mukavaa. Sitäpaitsi, nuo Riekerit joita muĺla on, ovat ihan tarpeeksi hyvän näköiset. Ei niissä mitään kamalaa ole. 

Yhdet suht mukavat juhlakorkkarit mulla on, se olikin harvinainen taivaan lahja että ne löysin. Harmi kyllä alkavat olla jo aika kuluneet. En tajua mistä löydän uudet siistit, mukavat korkkarit.  Merkkiehdotuksia?

Kenkäsi ovat merkkiä Mephisto. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
375/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä Riekerin kenkien hehkutusta. Mulla on ollut vain yhdet hyvät ja nätit Riekerit. 

Kaupassa olen nähnyt vain sellaisia kolhoja ja kömpelöitä ja sitten koko on aina ongelma. Mun jalkani on sellaista välikokoa, että ne ei yleensä sovi. 

Vierailija
376/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle naiselle ei todellakaan sovi pieni korko. Oletteko koskaan kuulleet nivelrikosta? Kun nivelrikko iskee jalkapöydän luihin, on mahdotonta käyttää muita kuin matalia kenkiä. Itselleni jalkaterän nivelrikko tuli pian 50-vuotispäivän jälkeen, ja jouduin luopumaan koroista kokonaan. Riekereitä en käytä, merkkejäni ovat Waldläufer, Mephisto, Softwaves ja Ecco. 

Lenkkarit ovat liian kuumat kesällä, käytän ballerinoja. Kumitossut  (converset ym) taas kuuluvat teineille.

Bändipaita?  Musiikki ei kuulu harrastuksiini missään muodossa, joten miksi ihmeessä käyttäisin bändipaitaa? 

Capreja en ole omistanut koskaan, mutta monelle ne näyttävät sopivan ihan hyvin. Ja varsinkin juuri tunikan kanssa.

Kun liha väistämättä iän myötä veltostuu, on kankainen yläosa yleensä paremman näköinen kuin trikoinen. Jos käytän t-paitaa tai tiukkaa neulosmekkoa, tarvitsen muotoilevat alusvaatteet. Kesällä sellainen on aika hiostavaa.

Kropan pitäminen kunnossa ei myöskään keski-ikäisenä ole aina itsestä kiinni. Aiempi himoliikkujakin lihoo nopeasi 10-15 kiloa, kun saa rasitusvamman ja joutuu lopettamaan vaikkapa juoksuharrastuksen. Rapistuminen koskee myös niveliä ja jänteitä.

Moni huomaa yhtäkkiä olevansa tanttakokoa, kun ennen on pystynyt pukeutumaan mihin tahansa hyvännäköiseen vaatteeseen. Täydellisen vaatevaraston haaliminen uudessa, isommassa koossa, tulee niin kalliiksi, että välillä on tyydyttävä vähemmän ihanteellisiin vaihtoehtoihin.

Vierailija
377/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minulla on nyt  tummansininen, lyhythihainen paita jossa aukot olkapäissä (ns. Cold sholder-malli)  ja  musta trikoinen kynähame.  kun lähden ulos. laitan mustat varrelliset tennarit. eilen oli pilkullinen fiftarimekko ja pinkit varsitennarit . 

hiuksissa on tämän tyylinen leikkaus

[url=http://aijaa.com/y7JOTS][img]http://i5.aijaa.com/t/00495/14230753.t.jpg…

ikää 41v .  en osaa kuvitella itseäni jossain halpahallin t-paidassa ja beigeissä capreissa tai mummomaisessa kukkamekossa !

Ja tottakai lyhyt tukka....huoh!

Pitkä tukka alkaa näyttää  pahalta ainakin lähempänä viiskymppisiä, kun posket alkavat roikkua vähän alaspäin. Mulle ja joillekin työkavereille sopii selkeesti paremmin vähän lyhyempi malli : )

t. 49 v

Vierailija
378/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tuo ap:n peräänkuuluttama seksikkyys. Miksi naisen pitäisi näyttää seksikkäältä vielä mummonakin? Hedelmällisyysikä on pieni aika ihmisen elämässä, toki lajin säilymisen takia tärkeä, mutta kun se asia on hoidettu, on muiden tavoitteiden aika. Pidän kauniista vaatteista ja väreistä ja pyrin pukeutumaan vartalotyyppini mukaan, mutta seksikkyys - sitä en ajattele enää yhtään.

Vierailija
379/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on alkanut tukka lähteä päästä ihan urakalla. Kauhistuttaa jo mennä suihkuun, kun lattiakaivo on täynnä hiuksia pesun jäljiltä. Harjaan jää nyrkin kokoinen hiuspallo joka kerta. Sain lääkityksen, mutta en ole vielä huomannut hirveästi vaikutuksia. Vanheneminen on perseestä.

Jep! Tämä aiempi kommentoija ei tainnut huomioida että hänen esimerkkinsä paksutukkaisista olivat kaikki samaa sukupuuta ja geeniperimää 

Vierailija
380/545 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva löytää hyviä kenkiä, joiden värivaihtoehdot olisivat muuta kuin musta ja beige.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä