Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi olla totta... Mieheni lähetti tekstiviestin, että muuttaa pois kotoa, haluaa kuulemma etsiä itseään...

Vierailija
02.03.2006 |

Siis äsken. Mitä tää nyt oikein tarkoittaa? Aamu oli ihan normaali. En tajua, en tajua, en tajua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen sylistä.

Mitäs pihtasit.

Vierailija
2/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeesti?

eihä tollasta kukaan tee... tekstiviestillä ilmottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut aikaan, mutta alkaa vähitellen haiskahtaa. Joka päivä suunnilleen samaan aikaan tulee tänne joku valittamaan, kuinka mies vaan yhtäkkiä ilmoittaa että

-häipyy

-hänellä on toinen

-ei rakasta enää

Vierailija
4/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt mennä. Tulee luultavasti takaisin muutaman kuukauden päästä kunhan saa kokeilla itsekseen olemista.

Vierailija
5/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, kun ilmoittaa asian tekstiviestillä. Ei muuta kuin ukon tavarat kasseihin, kassit oven ulkopuolelle ukkoa odottelemaan. Ei tollaista vellihousua kannata kotiin odotella.

Vierailija
6/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut sanoa äidille vasta kuin myöhään illalla että isä jätti sen.Äidillä ei ollut aavistustakaan asioista. Oli ihan äimänä.

Vierailija
7/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mieheni on vellihousu, mutta olen siltikin shokissa ja sekaisin... En tajua kuinka tällaista tapahtuu. Tai mitä on tapahtunut, miksei mies enää halua olla meidän kanssa. Kuinka hän voi jättää lapset noin? Entäs jos mä haluaisin etsiä itseäni? Kuka sitten lapsi katsoisi?

Aamulla kaikki oli normaalisti, mies suukotteli ja toi lehden sänkyyn jne. niin kuin aina ennenkin.

Voi herranjestas, mitä mä nyt teen?

Vierailija
8/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan.

Tuskin sen jälkeen on lähtee yhtään minnekkään.

Tuskin se toinen akka teidän lapsia haluaisi

hoitaa...

Vierailija
9/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä usko koko juttuun...

soita sille, kysy mikä juttu toi on että muuttaa pois

Vierailija
10/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo.

Vierailija
11/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän eräänkin miehen, joka vain jätti lapun jälkeensä lähdettyään kamojensa kanssa.

Vierailija
12/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan lähtee yhtäkkiä. Katoaahan niitä ihmisiä roskapussejakin viedessä. Silloin taitaa olla kyseessä enemmänkin dissosiatiivinen häiriö, joka laukaisee vaellusvietin niin, että koko entinen elämä vain unohtuu.

t.9

Vierailija
13/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että tää miehesi epävarmuus on hetkellistä.

Vierailija
14/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit viime hetkellä ei pystynytkään niin tekemään vaan kirjoitti mulle lapsen nähden hyvin samanlaisen viestin, tosin kertoi, että muuttaa toisen naisen kanssa asumaan.

Valitettavasti niin tutulta kuulostaa, että minulla on suurin epäilys, että miehellä on toinen ja on ollut jo hyvän aikaa. On pystynyt jo pidempään siis esittämään sinulle onnellista kotielämää kotona, mutta samalla viihtynyt jossain muualla. Ei sun miehelläs ole työpaikalla jotain naista, josta vois olla kiinnostunut? En kovin montaa miestä muista, jotka olisivat naistensa luota pois muuttaneet (ellei vaimo nyt ihan sairas ole ollut) ellei olisi uutta jo katsottuna. Naiset tekee enemmänkin moisia päätöksiä, että hyppäävät irti suhteesta ilman, että on uusi mies katsottuna. Vai mitä muut sanoo?

Tällä hetkellä meillä se tilanne, että mies todellakin asuu sen toisen naisen kanssa. Minulla menee hyvin, mutta myönnettävä on, että kyllä siinä puoli vuotta shokissa meni, kun täysin luotettavaksi luultu mies osoittautui kaikkea muuta kuin luotettavaksi.

Voimia sinulle.

Vierailija
15/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee enemmänkin moisia päätöksiä, että hyppäävät irti suhteesta ilman, että on uusi mies katsottuna. Vai mitä muut sanoo?

ASIAA!!!!

Vierailija
16/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli asia tosi tuore vielä ja myös meillä paljastui että miehellä todella oli toinen (työkaveri). Muutti pois ja ihan puun takaa tuli kaikki mulle ja kaikille muillekin jotka oli meidän elämää läheltä seuranneet. Miehellä paha kriisi itsensä kanssa ja on tosin nyt osoittanut jo jotain katumisen merkkejä mutta ei meistä taida enää perhettä tulla vaikka kovasti toivoisinkin.

Voimia ap ja jaksamista, yritä heti keskittyä siihen että te kyllä pärjäätte ja asiat hoituu kyllä vaikkei sitä tällä hetkellä voi uskoakaan.

Vierailija
17/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kanssa nuo alun epätoivoiset fiilikset, kun vielä toivoi, että joskus olisi vanha perhe koossa. Nyt kun asiasta on kulunut minulla jo 1,5 vuotta, niin voin sanoa, että vuosi sitten tekemääni eroa en ole katunut hetkeäkään, en minuutin minuuttia. Ymmärrän, että nuo fiilikset, jotka sinulla on, on käytävä läpi, mutta samalla haluan sanoa, että jos voit vaan jotenkin suunnata katsetta tulevaa, niin yritä tehdä se, sillä mennyt on pilattu nyt pysyvästi ja koskaan et voi enää miestäsi katsoa ihaillen ja luottavaisin mielin. Aina olisi sellainen olo jossain sielun sopukoissa, vaikka antaisi anteeksikin, kuten minä tein, että voikohan se tehdä sen uudestaan...

Kuinka kauan sinulla on nyt tästä tapahtuneesta?

Suosittelen kaikille lämpimästi, että puhutte avoimesti asioista esim. ystävienne tai läheistenne tai vaikka ammattipsykologien kanssa. Mä ainakin selvisin sillä.

Vierailija
18/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli täytenä shokkina hänelle ja koko lähipiirille ja siis kaikille. Minäkin olen etsinyt merkkejä, että miksi lähti, mutta en tiedä. Ne vähäiset merkit joita olen jälkeenpäin koonnut, ovat sellaisia, jotka ovat toisilla ihan tavallisia pieniä alamäkiä tai eroavaisuuksia. Olin ensin sitä mieltä, että täytyyhän ihmisen tajuta että kaikki ei ole hyvin, mutta ei se olekaan niin. Heillä meni hyvin, oli yhteisiä harrastuksia jne. Ei tappeluita jne. Äitini ei selvinnyt erosta. Hän poltti välinsä kaikkiin ja alkoholisoitui.

Vierailija
19/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä,vaikka vaimolleen just ruusuja oli kantanut.

Näinhän Tuirensa kertoi..Kyllä tuollasta oikeesti ja valitettavasti tapahtuu.

Mutta ap:lle ,jos totta tarinasi on,jaksamista..

Vierailija
20/24 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sille tuli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi