Sillanpää kerto just et o HOMO!
Kommentit (16)
Sanoi että hänet jättänyt kumppani oli MIES, kuten monet varmaan arvasivat ja muutenkin puhui että media on myös ikäänkuin itse haluunut olla kirjoittamatta homoutta esiin, tyyliin: " Jari, ei sun tarvitse kaikkea kertoa...."
Mä en kestä. Pää täristen olen odottanut Jartsan tulevan kaapista siitä asti, kun antoi nämä " rakkaani jätti minut" haastattelut. Olen aina säälinyt sitä Pihtiputaan Pirkkoa, joka haaveilee Sillanpäästä ja pitää kiinni hetero-olettamuksestaan. Ja viimein, viimein Jari tuli kaapista, ja mä en nähnyt sitä! Kusetatteko te nyt? En enää ikinä istu koneella kun jää nää merkkitapaukset väliin.
Jos on totta, että sanoi SEN ääneen *mies*, niin HYVÄ JARI! Tuuletan kybällä. :)
(ehkäpä minäkin tämän palstan siksi avasin nyt illalla).
Ja silti en ole vielä löytänyt kuin yhden mitenkään homokielteiseksi tulkitavan viestin. Sekin lievä.
Että lähinnä täällä on lainaamani (ja ehkä itsenikin) kaltaisia omasta suvaitsevaisuudestaan liikuttuneita tyyppejä toivomassa, että suvaitsemattomat moukat alkaisivat pitää meteliä. Oikeasti Suomessa on enää hyvin vähän ihmisiä jotka ihan oikeasti jaksavat tuosta meuhkata. Pieni äänekäs moukkavähemmistö.
Vierailija:
Ja nyt saavat suvaitsemattomat ja estyneet palstamammat vettä myllyynsä jota porskutella palstallaseuraavat viikot ja kuukaudet!
Vierailija:
Mä en kestä. Pää täristen olen odottanut Jartsan tulevan kaapista siitä asti, kun antoi nämä " rakkaani jätti minut" haastattelut. Olen aina säälinyt sitä Pihtiputaan Pirkkoa, joka haaveilee Sillanpäästä ja pitää kiinni hetero-olettamuksestaan. Ja viimein, viimein Jari tuli kaapista, ja mä en nähnyt sitä! Kusetatteko te nyt? En enää ikinä istu koneella kun jää nää merkkitapaukset väliin.Jos on totta, että sanoi SEN ääneen *mies*, niin HYVÄ JARI! Tuuletan kybällä. :)
Mä jotenkin ounastelin (älkää kysykö miksi) että Jari tänään saattaisi kertoa asian, joten svitsailin kakkosen ja nelosen välillä ja huomasin että molempiin oli vaikea yhtaikaa keskittyä :)
Sama kuin jollain muullakin, hytinä oli, kun näin Jarin ohjelman ennakkomainoksessa ennen Lostia... Ja muistutin itseäni, että katso, kun se saattaa hyvinkin sanoa...
Ja sitten hitto soikoon unohdin ja tapitin tylsänä luistelua, vaikken edes ole kiinnostunut siitä!!!
No mut täältä kuulin kaikki tärkeimmät asiat!
Höh. Mähän olen tiennyt tuon jo vuodesta -99. Sen verran on tullut kierrettyä heteroystävällisiä homobaareja tyyliin " herkku" (Hercules) ja " kinkku" (Con Hombres).
Jari rules.
Aimo Mela
Ja nyt vaan odotellaan et Marco Bjurström tekee Jarit...ois jo aika :)
Mut jos sillä on välillä naisia niin sehän tekee miehestä mehiläisen (lue: Bi)?
Mää ainakin muistan homo-kohun kun Sillanpäästä tuli kuulusa.
onhan se loistanut miehestä kauas siitä asti kun valittiin tangokuninkaaksi! Ei hyvää päivää, oikeastiko tämä Sillanpään homous tuli jollekin yllätyksenä??? Laput silmilläkö osa elää?
ja on varmaan helpompi nyt itselläänkin + antaa mallia muille homoille että nyt voi tulla rohkeasti ulos. Hyvä Jari!!
Oliko tämä nyt jotenkin salaisuus? Eikös niillä ollut Marco B:n kanssakin ihan julkinen suhde jossain vaiheessa??
Ja nyt saavat suvaitsemattomat ja estyneet palstamammat vettä myllyynsä jota porskutella palstallaseuraavat viikot ja kuukaudet!