Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako exän nyxää varoittaa? Ex on oikeasti vaarallinen

Vierailija
09.08.2016 |

Täyttää yhtä lukuunottamatta kaikki antisosiaalisen persoonallisuushäiriön piirteet SCID-II:ssa, on ollut vankilassa, psykoottinen, väkivaltainen, pahoinpidellyt eläimiä ja ihmisiä huvikseen, yritti tappaa minut, kiristää ihmisiä, käyttää huumeita.
Erosta 4-v ja vieläkin selvittelen tämän ihmisen tekemisiä terapiassa. Tyttö vaikuttaa todella mukavalta, ei varmasti arvaa millainen ihminen kyseessä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies. Kyllä tuollasella jänniksellä naisia riittää. Anna tytön nauttia kyydistä!

Vierailija
2/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai varoitat. Lähetä anonyymi kirje, jossa listaamiasi tekoja, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoita. Pidät sitten myös itsestäsi huolta ettei ex suutu sulle.

Vierailija
4/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti!?

Vierailija
5/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies. Kyllä tuollasella jänniksellä naisia riittää. Anna tytön nauttia kyydistä!

No tässä punnitsen nyt sitä kannattaako sekaantua vai joko se on hullun pauloissa. Toisaalta asetan itseni taasen vaaraan jos otan häneen yhteyttä - toisaalta olen lähes varma ettei tuollainen mies voi muuttua.

6/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pitää varoittaa! Kertoa, millainen on ollut ja mahdolliset epäilyt jos epäilet vieläkin olevan huonoa seuraa.

Vierailija
7/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai varoitat. Lähetä anonyymi kirje, jossa listaamiasi tekoja, ei muuta.

En tiedä hänen osoitettaan, lisäksi se on ihan varma että ex kyllä tietää keneltä se kirje on.

Vierailija
8/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota mustaa palkkia ei saa pois?

peittäämelkein 1/3 ruutua.

Vierailija
9/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti. Nainen saa itse sitten tehdä omat päätelmänsä arjessa. Tietää hieman olla varuillaan.

Ehkä pelastat hänen elämänsä. 

Sinä tosin tulet viestinviejänä "ammutuksi". 

Vierailija
10/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Serkku yritettiin tappaa hääyönä. Sulhasen äiti ei kertonut poikansa sairaudesta, hän kuvitteli että vaimo voi parantaa miehen. Ihan kamala tapaus.

Vierailija
11/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2328 kirjoitti:

Todellakin pitää varoittaa! Kertoa, millainen on ollut ja mahdolliset epäilyt jos epäilet vieläkin olevan huonoa seuraa.

En ole ollut miehen kanssa tekemissä, en tiedä millainen hän on nykyään. Hänellä on lähestymiskielto minuun ja olen tehnyt kaikkeni sen eteen ettei hän ole sitä voinut rikkoa.

Oisko paha etsiä nainen facesta ja pistää viesti? Vai yritänkö saada hänen osoitteen?

Vierailija
12/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäiskö pyytää jotain miehen tuttua välittämään viestin. Meillä on pari yhteistä lapsuudenkaveria miehen kanssa et jos he voisi sanoa.. Epäilen kyllä.

Vierailija
13/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoita vain anonyymisti. Älä missään tapauksessa Facessa. Ettet pääse hengestäsi.

Vierailija
14/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varoittaisi. Saat itse vaan hullun maineen. Tuollaiset pitää itse tajuta, valitettavasti.

Vierailija
15/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella hurjalta, mutta asia ei oikeastaan kuulu sinulle. Uusi nainen on aikuisen vastuussa omista tekemisistään ja valinnoistaan. Tajuaa kyllä ennen pitkää, mihin liriin on itsensä laittanut.  Älä sekaannu, varsinkin kun on lähestymiskielto päällä.

Vierailija
16/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoita. Itse olen kiitollinen että mieheni exä varoitti, vaikka heti en uskonutkaan. Tämä nimittäin otti minuun yhteyttä ja varoitti ,että miehellä on bipolaarihäiriö ja paranoidi skitsofrenia sekä sekakäyttöongelma.

Kerroin miehelle tästä, mutta hän vakuutti että "se ämmä" on vain katkera ja yrittää tuhota suhteemme. En ollut nähnyt lisäksi vielä miestä ikinä mitenkään sekaisin, koska oli ollut energisessä, hauskassa hypomaniassa vaan, joten uskoin alkuun että exä puhui paskaa. 

Mutta exän varoitus auttoi siinä, kun ensimmäiset skitsoilut alkoivat, ja manian oireet. Mt-ongelmista ennestään tietämättömänä en olisi osannut ajatella näitä vaihtoehtoja jos minua ei olisi varoitettu asiasta. Esim. yhtäkkiä alkaneesta levottomuudesta ja ärtyisyydestä, holtittomasta juomis- ja tuhlaamishimosta olisin voinut syyttää jopa itseäni, mutta nyt ymmärsin miettiä, että olisiko tämä nyt sitä maniaa... Ja sitten kun mies alkoi pelätä outoja asioita, varmistui sekin että oli se skitsofreniajuttukin totta. Saattoi esim. pelätä että kaupan jauhelihapakkauksia on myrkytetty, tai että jotkut satunnaiset ihmiset kadulla on pahoja noitia tai aikovat tappaa hänet.

Vierailija
17/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoita vain anonyymisti. Älä missään tapauksessa Facessa. Ettet pääse hengestäsi.

Ei ole varmaan keinoa tuohon. :( tiiän myös et jos mä häntä varoitan mut leimataan katkeraksi ämmäksi joka roikkuu tossa miehessä. Nyt kun miettii niin en mä voi niitä sen tulevia naisystäviä aina voi olla varoittamassa. Ahdistaa niin kovasti että itkettää

Vierailija
18/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varoitin. Sain sen jälkeen tappouhkauksia, jotka kohdistuivat paitsi minuun, myös sukulaislapseen. Tyttö ei uskonut, mutta lopulta hekin erosivat. Mies taitaa edelleen, parinkin rikosilmoituksen jälkeen jatkaa touhujaan.

Vierailija
19/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa. Serkku yritettiin tappaa hääyönä. Sulhasen äiti ei kertonut poikansa sairaudesta, hän kuvitteli että vaimo voi parantaa miehen. Ihan kamala tapaus.

Mitä sululhanen sairasti ja oliko ollut ennen väkivaltainen?

Vierailija
20/37 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Naisten kannattaa olla solidaarisia muille naisille (miehetkin ovat keskenään) ja voit ihan oikeasti pelastaa naisen hengen. Laita nimetön kirje ja muotoile jotenkin, että "usein ihmisten mukaan x on..." tai jotenkin niin ettet viittaa sinuun tai menneeseen suhteeseen,

Saako muuten kysyä miten ihmeessä lankesit tuollaiseen mieheen ja kuinka nopeasti kaikki tuli ilmii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme