Tapailemani mies paljastui sovinistiksi.
Kyselin eilen, onko mies vegaani, kannattaako feminismiä jollain tasolla ja mitä mieltä politiikasta. No kertoi syövänsä lihaa (hyi), sanoi ettei kannata mitään huuhaata ja on äänestänyt persuja. Meni maku ihan totaalisesti. Jotenkin mies tuntui niin tasapainoiselta ja ehkä jopa ihan ok tai kohtuullinen mies olisi voinut olla mutta tuo säälittävä rasistis-sovinistinen maailmankatsomus... Hyi. Oksettaa. En tiedä pystynkö enää tapailemaan miestä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten haet "miesseuraa". Tunnut olevan enemmän naisiin päin.
mitä tarkoitat tällä.
No taitaa ukko olla niin kaukana sinun ajatusmaailmastasi, ettei tuosta mitään tule.
Minäkin syön lihaa ja äänestän joskus persuja.
En ole sovinisti.
Olen nainen. Ja kannatan kaikkea huuhaata.
Oletkohan ap. vähän turhan ahdasmielinen ja mustavalkoinen? T
Tehän saattaisitte jopa sopia toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin syön lihaa ja äänestän joskus persuja.
En ole sovinisti.
Olen nainen. Ja kannatan kaikkea huuhaata.
Oletkohan ap. vähän turhan ahdasmielinen ja mustavalkoinen? T
Tehän saattaisitte jopa sopia toisillenne.
Miten feministinen vegaani voi olla muka ahdasmielinen? Minähän olen hyvyyden ja tasa-arvon puolella.
Mies on ihan liian tervejärkinen ap:lle. Mutta älä ole milläsikään: kyllä tästä maasta hörhöjä löytyy.
Feminismi oli n. 80-90-luvulle asti, hyvä sekä hyödyllinen asia.
Nykyisellään feminismi on lähinnä esimerkki rikkinäisestä puhelimesta. Ja feminismistä on tullut matriarkaalisen/tasa-arvon sekasotku ja koko feminismi sanalle ei ole edes yhteistä merkitystä.
Ei edes julkifeministit osaa määritellä, mitä se feminismi NYKYmuodossa on ja kaikilla on ihan omat visionsa siitä mitä se on.
En yhtään ihmettele miksei kyseinen mies feministiksi julistaudu.. Yksi sana ja tuhansia eri merkityksiä.
Ap:n oma rasistinen ja ennakkoluuloinen impivaaralainen kapeakatseinen ajattelumalli, saattoi maksaa hänelle hyvän miehen.
Mutta sitten taas, ap:n viesti todennäköisesti lähtikin Porvoosta.
0/5. Mutta toi persujen kannatus saisi mut jo poistumaan paikalta ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyselin eilen, onko mies vegaani, kannattaako feminismiä jollain tasolla ja mitä mieltä politiikasta. No kertoi syövänsä lihaa (hyi), sanoi ettei kannata mitään huuhaata ja on äänestänyt persuja. Meni maku ihan totaalisesti. Jotenkin mies tuntui niin tasapainoiselta ja ehkä jopa ihan ok tai kohtuullinen mies olisi voinut olla mutta tuo säälittävä rasistis-sovinistinen maailmankatsomus... Hyi. Oksettaa. En tiedä pystynkö enää tapailemaan miestä.
Oksettaa?
Tarvitset lääkityksesi tarkistamista.
Ei toisten mielipiteet voi aiheuttaa fyysisiä oireita.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen sovinisti, jos ei kannata feminismiä?
Itse asiassa todennäköisesti on. Jos kutsuu sukupuolten tasa-arvoon pyrkimistä huuhaaksi, on joko asioista tietämätön tai sovinisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa todennäköisesti on. Jos kutsuu sukupuolten tasa-arvoon pyrkimistä huuhaaksi, on joko asioista tietämätön tai sovinisti.
Kerrotko vielä, mihin feminismiä tarvitaan vielä Suomessa? Ymmärrän jos teet hartiavoimin töitä esimerkiksi intialaisten naisten oikeuksien eteen.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että en pysty seurustelemaan ei-feministisen miehen kanssa. Jotenkin turvaton olo. En vain pysty. -ap
No tämä nyt kertoo susta itsestäsi enemmän kuin ei-feministisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko vielä, mihin feminismiä tarvitaan vielä Suomessa? Ymmärrän jos teet hartiavoimin töitä esimerkiksi intialaisten naisten oikeuksien eteen.
En jaksaisi millään. Sulla on levy jääny päälle. Nooooh tämän kerran tartun trolliin:
Tiedätkö muuten, miksi meillä on esimerkiksi ammattiliittoja, vaikka ihan kivastihan jutut pyörii nytkin?
Miksi on lastensuojeluliittoja, vaikka lapsilla menee Suomessa pääpiirteittäin ihan jees?
Miksi on poikien tukipuhelinlinjoja, vaikka ihan kelpo olot pojillakin?
Ja ikävä tuottaa pettymys, teen vapaaehtoistyötä mm erään kehitysmaan nsisten (ja muiden) eteen.
Vierailija kirjoitti:
Siskot, kaikki miehet on pohjimmiltaan sovinisteja!
Joo ja kaikki naiset on miesvihaajia. Huoh.
Lisään vielä, että en pysty seurustelemaan ei-feministisen miehen kanssa. Jotenkin turvaton olo. En vain pysty. -ap