Epäilyt heräs: Miehen tililtä on tehnyt tänään 320 €:n katevarauksen!
Ja ei minun tai kenenkään lähiomaisen (äiti, sisko, tytär) synttärit tulossa!!
Haiseeko palaneen käry?
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Ja ei minun tai kenenkään lähiomaisen (äiti, sisko, tytär) synttärit tulossa!!
Haiseeko palaneen käry?
Ihmettelen vaan, että mitä miehesi tilitapahtumat sinulle kuuluvat? Sen paremmin kuin sähköpostit, puhelut tekstarit yms. Pahimmat mielenterveyden ongelmat ihmisillä ovat mielestäni A) mustasukkaisuus ja B) nuukuus/saituus/piheys.
Utelisin vaan kirjoitti:
Mikä on lopputulos.
Lopputulos on sama kuin aina. Meitä trollataan :-)
Jos sen tyttöystävä tykkää semikalliista koruista?
Höh mä luulin, et päivitin tänne jo keskiviikkona tai torstaina. Eli mies sanoi, et oli ostanut kellon serkulleen synttärilahjaksi. Mutta kello on vielä kultasepällä kun siihen tulee kaiverrus. Ja nää syntymäpäivät on lokakuussa. En kyllä taida uskoa.
Sanoin miehelle, että yks mun tuttu näki hänet kultasepällä, kun en viitti kertoa et käyn salaa katsomassa miehen tilejä hänen tunnuksillaan. (Siksii että mies ei yritä jemmata rahoja.)
Ja kysyin tarkkaan miten mökillä meni ja saiko kalaa. Niin ei ollut kuulemma edes kalastanut, vaan kävi vaan katsomassa onko sieniä ja lämmitti saunan. Sanoin että koko olkkari haisi kalalle, niin tää vaan kattoi mua hölmönä.
Eli epäilen et pettää, mutta haluan kyllä vielä vahvistuksen.
Ja olen käynyt hänen puhelimen läpi ha soittanutkin pariin numeroon yöllä mut ei ole tärpännyt.
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla, että on ostanut omalla rahalla jonkin lahjan esimerkiksi töihin (eläkelahja tms) ja saa kolehtirahat sitten myöhemmin? Ainakin itse olen tehnyt monesti niin.
Aika kallista. Toivottavasti teillä ei pakoteta ihmisiä osallistumaan keräyksiin. Its en ikinä osallistu enkä myöskään halua mitään itselleni. "Unohdan" aina tuoda keräysrahat, jos kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Outolintunenn kirjoitti:
En katso, että olisimme epänormaali aviopari siksi, että meillä on 28v ollut omat tilit ja toisella ei sinne ole tunnusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh, miten niin ap olisi nuuskinut miehen tiliä? Heillä varmaan ihan vapaa pääsy toistensa tileille esim laskujen maksua varten, niin kuin normaaleilla aviopareilla yleensä on.
Niin. Meillä molemmat maksaa automaattisesti omalla nimellä tulevat laskut, enkä ymmärrä, miksi tarvitsisin mieheni tunnuksia maksaakseni nimelläni tulleen laskun, kun voin mennä verkkopankkiin ja maksaa sen omalta tililtäni. Ei se minusta ole epänormaalia mitenkään. Epänormaalimpaa olisi, jos kokisin, etten itse pysty laskujani maksamaan, vaan tarvitsen siihen mieheni tiliä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Höh mä luulin, et päivitin tänne jo keskiviikkona tai torstaina. Eli mies sanoi, et oli ostanut kellon serkulleen synttärilahjaksi. Mutta kello on vielä kultasepällä kun siihen tulee kaiverrus. Ja nää syntymäpäivät on lokakuussa. En kyllä taida uskoa.
Sanoin miehelle, että yks mun tuttu näki hänet kultasepällä, kun en viitti kertoa et käyn salaa katsomassa miehen tilejä hänen tunnuksillaan. (Siksii että mies ei yritä jemmata rahoja.)
Ja kysyin tarkkaan miten mökillä meni ja saiko kalaa. Niin ei ollut kuulemma edes kalastanut, vaan kävi vaan katsomassa onko sieniä ja lämmitti saunan. Sanoin että koko olkkari haisi kalalle, niin tää vaan kattoi mua hölmönä.
Ja olen käynyt hänen puhelimen läpi ha soittanutkin pariin numeroon yöllä mut ei ole tärpännyt.
Sä oot sairaaloisen mustasukkanen tai sit tosissaan miehesi pettää sua ja pitää sua hölmönä sinisilmäisenä
hellapoliisina. Lemmenleikit ja korut muualle kun sulle! Kysy suoraan niin ei tarvii täällä vatvoo asiaa!!
Minulla ainakin näkyy mihin katevaraus on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot sairaaloisen mustasukkanen tai sit tosissaan miehesi pettää sua ja pitää sua hölmönä sinisilmäisenä
hellapoliisina. Lemmenleikit ja korut muualle kun sulle! Kysy suoraan niin ei tarvii täällä vatvoo asiaa!!
Kysy serkulta sitten lokakuussa, mitä piti kellosta. Monet ostavat lahjoja etukäteen hyvissä ajoin, esim. itse ostin mieluusti jo muutama kuukautta etukäteen. Melkoisen kallis lahja kyllä serkulle, vaikka olisikin tasasynttärit.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä, miksi??
Miehellähän oli känny äänettömällä kun oli kalassa...! Eli joku tässä valehtelee.
Äh, olisi nyt tullut jo loppuratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa nyt ois palanut?
Käynyt korjaamassa vaikka auton. Tai varannut jonkun matkan. Tai ihan mitä vaan.Eikun kultasepänliike tehnyt sen katevarauksen, siksi ihmettelen. Tämä jäi otsikosta pois! Ap
Minkä pankin tilitiedoissa näkyy mikä taho on varauksen tehnyt? Mulla näkyy vaan summa.
Ainakin Nordealla näkyy.
Älkää jauhaa koko ajan näistä katevaruksista ja niiden näkymistä. Kyllä näkyy.
Aloittaja meni hieman luvattoman puolelle kun salaa katseli miehen tiliitietoja. Minäkin pystyisin siihen vaikka heti mutta en mene.
Kuitenkin jos raha-asiat ovat aika yhteisiä niin kuin monella tavallisella pitkään eläneillä perheellisillä on, on ihmeellistä, että toinen noin vain ostaa jotain yli 300 eurolla. Ja siis jälkeenpäin kertoo, että lahjaa serkulle. Ainakin meillä 300 euroa on jo aika paljon.
Ja tämä juttu, että kalassa ollaan , puhelin äänettömällä ja taas ei kalassa oltuaan.
Minä olen näitä juttuja kuunnellut itsekin ja valitettavasti taitaa miehen puolelta olla satuilua. Aloittaja ei ole mikään sairaalloisen mustasukkainen. Kaikki tuki hänelle !
Kysyisin mieheltä, että miten minusta tuntuu, että et ollutkaan mökillä. Siitä voisi juttu lähteä. Tsemppiä, ota asia puheeksi ettei se vaivaa sinua koko ajan. Valmistaudu myös siihen, että sinua on petetty ja sinulle on valehdellut.
Minä vaan kirjoitti:
Minulla ainakin näkyy mihin katevaraus on
👀
Ap viestitti heti aloituksensa perään, että katevaraus oli tehty johonkin kultasepänliikkeeseen.
Turhaa valitatte mustasukkaisuudesta. Miten miehet koskaan saataisiin kiinni pettämisestä ellei me naiset oltais niin salapoliiseja? Varmasti takana on joku syy minkä takia Ap ei luota mieheensä, mutta jos ei ole syytä niin silloin kyllä tää munkin mielestä on jo vähän liikaa.
Onko Ap siis naimisissa? Ettei vaan kosinta tai vuosipäivälahja olis tulossa?
Niin ja toihan olisi ihan älytöntä, että ajaa suht pitkiä matkoja kultasepänliikkeeseen kun on menossa muualle mökille. Kyllä nyt mies jäi kiinni !
Sanonkin, että valitettavasti koskaan ei voi täysin varmasti toiseen luottaa 😡
Asiaan nyt. Mitä Sillis keksi selitykseksi?