Epäilyt heräs: Miehen tililtä on tehnyt tänään 320 €:n katevarauksen!
Ja ei minun tai kenenkään lähiomaisen (äiti, sisko, tytär) synttärit tulossa!!
Haiseeko palaneen käry?
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä ostaisi kolmensadan kelloa. On pihi mieheksi, pohjammaalta. Ap
Mistä lähtien pohjaNMaalla ollaan pihejä ? Laihia tietty poikkeus.
Aina ja joka puolella.
40 v. pohjanmaalla asuneena en allekirjoita tätä.
Tämän aloittajan jutut on joskus ihan hauskoja, mutta keksi seuraavaksi jokin muu käänne siihen kuin tuo "mies lähti yksin mökille".
>> Savon nahka ja kumi
Ne ovat ne rekisteröinti maksut sitä luokkaa jo, että vanhakin firma kannattaa kierrättää. Kaveri kun perusti oman firmansa, niin kertoi, että kannattaa raksittaa ne kaikki mahdolliset liiketoiminta ajatukset sieltä, että firman voi myös myydä myöhemmin. Se kun maksaa rahaa, jos niihin tietoihin haluaa muutoksia. Nyt noilla rekistereillä ei siis enää tee yhtään mitään noillakaan, kun sitä todellista toimintaa ei voi noista tiedoista enää mitenkään päätellä. => Ohopsista... hallintoa täytyy siis lisätä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yks kultasepänliike tehnyt katevarauksen. Tämä jäi pois. Ap
Aika olennainen asia jäi pois!
Ap mainitsee sen jo viestissä no. 2. Useimmat lukevat yleensä ainakin ensimmäisen sivun viestit.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin just töistä. Hirveetä mikä päivä!! Olen ihan sanaton.
Aamulla kun lähdin töihin, niin mies nukkui alakerrassa sohvalla. Se ei herännyt ja menin ihan siihen viereen. Niin ihan selvä vitun haju tuntui! Haistelin miehen läpikotaisin, onneksi se ei hetännyt, niin ainakin kädet haisi ja ehkä aluspaitakin. Kun sillä oli torkkupeitto päällä, niin en pystynyt haistelee haaroja. Mut farkut oli siinä tuolilla, niin nekin haisi selvästi vitulle.
Ja tosi selvästi vielä haisi. Ja jos joku sanoo et oli kalanhaju, niin ei ollut. Mies kalastanut ikänsä ja kyllä minä nämä hajut erotan.
Miten nyt kohtaan miehen illalla epäilyjeni kanssa? Ostettu 320:llä €:lla kultasepältä, oltu ilta ja puoli yötä pois kotoa ja tullessa haisee vitulle. Pitäiskö vaan nostaa kissa pöydälle?
Ap
Oot ihme pillun haistelija.
ei liian utelias kirjoitti:
Olet syyllistynyt rikokseen. Itseasiassa useampaankin.....
Naikkonen, joka urkkii miehensä yksityisasioita joutaa vaihtoon. Joten toivonpa että miehensä on ostanut jonkun ihanan kultakorun salarakkaalleen ja muuttaa hänen luokseen pikimmiten.
Hyi mitä akkoja maailma päällään kantaa!
Rikos? Mulla on oikeus ihan omilla pankkitunnuksillani nähdä ja käyttää mieheni tiliä (ja hänellä mun. Pankkikortteja toistemme tileille ei ole). Meillä on diili tietyistä hänen työhönsä liittyvistä bonuksista, että niistä laitetaan tietty % säästöön. Hän vaan ei viitsi itse mokomia asioita hoitaa, joten minä tutkin hänen tiliään, koska ko bonukset maksetaan ja paljonko siirretään ja teen siirrot. Ei ihan taida mennä rikokseksi, kun kerran mies on pankissa allekirjoittanut paperit joilla on antanut mulle käyttöoikeuden. Mistäs tiedät ettei ap:lla ole yhtä lailla ihan lailliset oikeudet?
Sain juuri kultaisen lahjan miesystävältäni, jolla on vielä toistaiseksi vaimo!! Hän on siis eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katevarauksissa ei näy vielä samana päivänä liikettä tai nimeä, näkyy vain katevaraus ja summa. Vasta sitten kun raha on oikeasti lähtenyt tililtä, näkee mihin se on mennyt. Keksit siis tuon kultasepänliikkeen päästäsi tai sitten tämä on provo.
Ohessa screenshot nettipankistani, tietyt kohdat joilla ei ole tässä kohtaa väliä blurrattuina. Tilini on nordeassa ja ainakin itselläni näkyy selvästi minne katevaraus on tullut.
Käyttäjä2463 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katevarauksissa ei näy vielä samana päivänä liikettä tai nimeä, näkyy vain katevaraus ja summa. Vasta sitten kun raha on oikeasti lähtenyt tililtä, näkee mihin se on mennyt. Keksit siis tuon kultasepänliikkeen päästäsi tai sitten tämä on provo.
[url]http://aijaa.com/9SzGUB[/url]
Ohessa screenshot nettipankistani, tietyt kohdat joilla ei ole tässä kohtaa väliä blurrattuina. Tilini on nordeassa ja ainakin itselläni näkyy selvästi minne katevaraus on tullut.
Sama näkymä täälläkin. Joskus on kyllä tullut ilman nimeäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hän on saanut kuulla että hänelle myönnetään Itsenäisyyspäivänä Suomen Valkoisen Ruusun mitali. Kunniamerkit on nimittäin ostettava itse kultasepänliikkeestä. Ainakin minun isäni joutui aikoinaan itse ostamaan. Mahdolisesti tulee kanssa kutsu Linnan juhliin joten mekkoa kokeilemaan mars!
Kyllä valtio sen maksaa jos on myöntänytkin. Sitten on tietysti eri juttu jos valtio ei ole sitä myöntänyt vaan henkilö on sen itselleen ostanut ja väittänyt, että hänelle on se myönnetty.
Isäsi on selvästikkin valehdellut sinulle, että hänelle on tuollainen myönnetty ja sen takia joutui sen itse ostamaan.
Seuraavaksi varmaankin väität, että olympialaisissa kilpailijat joutuvat itse ostamaan mitalinsa, koska isoisä joutui ainakin?
Aloittaja on syystä huolissaan. Toivottavasti kuitenkin turhaan. Katevaraus näkyy kyllä tilillä ja se mistä on jotain ostettu (Nordea).
Pettämiskuvio menee juuri noin. Töistä suoraan johonkin ja selityksiä keksitään. Toivon kuitenkin, että Aloittaja saa mieheltä korun ja kalapäivällinen odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin just töistä. Hirveetä mikä päivä!! Olen ihan sanaton.
Aamulla kun lähdin töihin, niin mies nukkui alakerrassa sohvalla. Se ei herännyt ja menin ihan siihen viereen. Niin ihan selvä vitun haju tuntui! Haistelin miehen läpikotaisin, onneksi se ei hetännyt, niin ainakin kädet haisi ja ehkä aluspaitakin. Kun sillä oli torkkupeitto päällä, niin en pystynyt haistelee haaroja. Mut farkut oli siinä tuolilla, niin nekin haisi selvästi vitulle.
Ja tosi selvästi vielä haisi. Ja jos joku sanoo et oli kalanhaju, niin ei ollut. Mies kalastanut ikänsä ja kyllä minä nämä hajut erotan.
Miten nyt kohtaan miehen illalla epäilyjeni kanssa? Ostettu 320:llä €:lla kultasepältä, oltu ilta ja puoli yötä pois kotoa ja tullessa haisee vitulle. Pitäiskö vaan nostaa kissa pöydälle?
Ap
Ota asia puheeksi heti. Joko suoraan tai kysele vähän, kuinka mökkireissu meni.
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri kultaisen lahjan miesystävältäni, jolla on vielä toistaiseksi vaimo!! Hän on siis eroamassa.
Kyllä ne varatut ukot lahjoja voivat ostaa vaikka eivät ole aikeissa erota.
Vierailija kirjoitti:
Mies laittoi tekstarin et käy mökillä kalassa ja saunassa. Voi mennä myöhään.
Suoraan töistä meni.
Pitäiskö mun lähtee sen perään? 70 km suuntaansa.
Ap
Ootko muuten ap kuullut siitä ketjusta missä työkaveri oli ottanut Muumi-mukin?
Hah.
Miehes pettää sinua selvästi,sillä on salarakas ja panee sitä saunassa ja mökissä sängyssänne.Melkoinen possu.Seuraa sitä next time..älä kuitenkaan ole epäileväinen vaan yritä käyttäytyä norkisti.Sitten vaan kulmille hissukseen..jos ei ole siellä niin tehnyt tupla bluffin.Soitto perään ja jos ei vastaa niin selvä peli.
Mikä on katevaraus? En ole koskaan törmännyt käsitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ostanut ainakaan mulle, nou hätä :) Sain salarakkaalta isännältä Lapponian "Prinsessa Leia -korun", se on paljon kalliimpi.
Klassinen esimerkki siitä, miten rahalla ei voi ostaa makua.
No niin.
Miehen anuksesta löytyi kullattu tappi ja rinnuksilta kuivunutta spermaa!
- PA