Epäilyt heräs: Miehen tililtä on tehnyt tänään 320 €:n katevarauksen!
Ja ei minun tai kenenkään lähiomaisen (äiti, sisko, tytär) synttärit tulossa!!
Haiseeko palaneen käry?
Kommentit (194)
Nordealla on myös joku pysyvä salasana, sillä ja käyttäjätunnuksella pääsee katsomaan tilitapahtumia, mutta ei voi tehdä mitään siirtoja. Jos miehellä on mobiilipankki tai tunnuslukusovellus, ne ovat hänen omassa puhelimessaan. Tunnuslukukortista hajamielinen ei ehkä muista, minkä luvun käytti viimeksi.
na kirjoitti:
0/5 tämä tarina on ollut täällä jo, muistaakseni epäilykset heräsivät viimeksi jostain erilaisesta pikkuseikasta, mutta mies sanoi menneensä yllättäen mökille kalaan ja nainen lähti lenkille ja hillitsi epäilynsä. Seuraavaksi nainen kuitenkin ajaa mökille, löytää sieltä salarakkaan ja sitten sitä tilannetta puidaan ketjussa usean sivun verran.
Satu on nyt kesken. Ja tuon lähtökohtaisen stoorin lopetus ei enää kelpaa, koska se jo paljastettiin. Eli ap, nyt luovuutta kehiin, ellet aio luovuttaa kun sinut pelattiin nurkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on saanut kuulla että hänelle myönnetään Itsenäisyyspäivänä Suomen Valkoisen Ruusun mitali. Kunniamerkit on nimittäin ostettava itse kultasepänliikkeestä. Ainakin minun isäni joutui aikoinaan itse ostamaan. Mahdolisesti tulee kanssa kutsu Linnan juhliin joten mekkoa kokeilemaan mars!
Kai tuollaisesta mitalista saa kieltäytyä? Ei tulisi mieleenkään omia rahoja moiseen turhaan paskaan käyttää.
.
Taitaa yleensä tuollaista mitalia ehdottanut taho hoitaa maksamisenkin.
Jonkun tulee nimittäin laittaa hakemus tuollaisen ansaitsevasta kyseiseen ritarikuntaan. Eikä se hakemuksen laittaja taida voida olla itse mahdollinen mitalin saaja.
.
Vierailija kirjoitti:
Siis yks kultasepänliike tehnyt katevarauksen. Tämä jäi pois. Ap
Katevarauksissa ei näy vielä samana päivänä liikettä tai nimeä, näkyy vain katevaraus ja summa. Vasta sitten kun raha on oikeasti lähtenyt tililtä, näkee mihin se on mennyt. Keksit siis tuon kultasepänliikkeen päästäsi tai sitten tämä on provo.
Pääsin just töistä. Hirveetä mikä päivä!! Olen ihan sanaton.
Aamulla kun lähdin töihin, niin mies nukkui alakerrassa sohvalla. Se ei herännyt ja menin ihan siihen viereen. Niin ihan selvä vitun haju tuntui! Haistelin miehen läpikotaisin, onneksi se ei hetännyt, niin ainakin kädet haisi ja ehkä aluspaitakin. Kun sillä oli torkkupeitto päällä, niin en pystynyt haistelee haaroja. Mut farkut oli siinä tuolilla, niin nekin haisi selvästi vitulle.
Ja tosi selvästi vielä haisi. Ja jos joku sanoo et oli kalanhaju, niin ei ollut. Mies kalastanut ikänsä ja kyllä minä nämä hajut erotan.
Miten nyt kohtaan miehen illalla epäilyjeni kanssa? Ostettu 320:llä €:lla kultasepältä, oltu ilta ja puoli yötä pois kotoa ja tullessa haisee vitulle. Pitäiskö vaan nostaa kissa pöydälle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kun lähdin töihin, niin mies nukkui alakerrassa sohvalla. Se ei herännyt ja menin ihan siihen viereen. Niin ihan selvä vitun haju tuntui! Haistelin miehen läpikotaisin, onneksi se ei hetännyt, niin ainakin kädet haisi ja ehkä aluspaitakin. Kun sillä oli torkkupeitto päällä, niin en pystynyt haistelee haaroja. Mut farkut oli siinä tuolilla, niin nekin haisi selvästi vitulle.
Ja tosi selvästi vielä haisi. Ja jos joku sanoo et oli kalanhaju, niin ei ollut. Mies kalastanut ikänsä ja kyllä minä nämä hajut erotan.
Miten nyt kohtaan miehen illalla epäilyjeni kanssa? Ostettu 320:llä €:lla kultasepältä, oltu ilta ja puoli yötä pois kotoa ja tullessa haisee vitulle. Pitäiskö vaan nostaa kissa pöydälle?
Ap
Ehkä se oli sinun oma vittusi, joka aamutakin alta kajautteli löyhkäänsä ilmoille?
Aikoinaan kävin ostamassa tietokoneita ja osia myyvästä liikkeestä tietokoneen osia.
No maksoin pankkikortilla ostokset. Hieman huvitti kun veloitus tapahtui ja tiliotteessa luki " Savon nahka&kumi "
Vierailija kirjoitti:
Ap
älä nyt viitti
Millaista saastapillua se äijä on painanut, jos se läyhää ympäri miestä ja vaatteissa vielä seuraavana päivänäkin?
Jokos mies herännyt ja kertonut mökkireissustaan ?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Booooooooooooooooooooring. keksi parempaa, ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kävin ostamassa tietokoneita ja osia myyvästä liikkeestä tietokoneen osia.
No maksoin pankkikortilla ostokset. Hieman huvitti kun veloitus tapahtui ja tiliotteessa luki " Savon nahka&kumi "
Siitä tiliotteita kyttäävä vaimo olisi saanut varmat kohtaukset. Koita sitten selittää kun kävin siellä ja ostin ATK tavaraa...
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä ostaisi kolmensadan kelloa. On pihi mieheksi, pohjammaalta. Ap
Mistä lähtien pohjaNMaalla ollaan pihejä ? Laihia tietty poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hanki ammattiapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä ostaisi kolmensadan kelloa. On pihi mieheksi, pohjammaalta. Ap
Mistä lähtien pohjaNMaalla ollaan pihejä ? Laihia tietty poikkeus.
Aina ja joka puolella.
Lähdin sitten kuitenkin yöllä ajamaan sinne mökille. Pihaan saavuttuani näin valoa sekä mökistä että saunasta. Kävelin saunalle päin ja kuulin ääniä, joista ei voinut erehtyä, mitä ne olivat. Kiskaisin saunan oven auki ja ...
No, ap, tule nyt päivittämään!