Epäilyt heräs: Miehen tililtä on tehnyt tänään 320 €:n katevarauksen!
Ja ei minun tai kenenkään lähiomaisen (äiti, sisko, tytär) synttärit tulossa!!
Haiseeko palaneen käry?
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin just töistä. Hirveetä mikä päivä!! Olen ihan sanaton.
Aamulla kun lähdin töihin, niin mies nukkui alakerrassa sohvalla. Se ei herännyt ja menin ihan siihen viereen. Niin ihan selvä vitun haju tuntui! Haistelin miehen läpikotaisin, onneksi se ei hetännyt, niin ainakin kädet haisi ja ehkä aluspaitakin. Kun sillä oli torkkupeitto päällä, niin en pystynyt haistelee haaroja. Mut farkut oli siinä tuolilla, niin nekin haisi selvästi vitulle.
Ja tosi selvästi vielä haisi. Ja jos joku sanoo et oli kalanhaju, niin ei ollut. Mies kalastanut ikänsä ja kyllä minä nämä hajut erotan.
Miten nyt kohtaan miehen illalla epäilyjeni kanssa? Ostettu 320:llä €:lla kultasepältä, oltu ilta ja puoli yötä pois kotoa ja tullessa haisee vitulle. Pitäiskö vaan nostaa kissa pöydälle?
ApOot ihme pillun haistelija.
Nosta mirri pöydälle niin haisee ainakin
Kysy voitko tulla mökille myös.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh, miten niin ap olisi nuuskinut miehen tiliä? Heillä varmaan ihan vapaa pääsy toistensa tileille esim laskujen maksua varten, niin kuin normaaleilla aviopareilla yleensä on.
Miten niin "normaaleilla aviopareilla"? Minusta ollaan ihan normaali aviopari, mutta ei mun tarvitse mennä mieheni tilille maksamaan laskua. Voin maksaa sen omalta tililtäni ja toisin päin.
Taisi olla pelkkä huvikseen kirjoittelija
Mua se pani 320e:lla. Terv. Olga Revaloff
eli kyttäät miehes tiliä,samoin kun kyttäät täällä av.palstalla, ehkä kyllästyi suhun ja osti kivan korun rakastajattarelleen. ehkä kyllästynyt sinuun. mä ainakin olisin jos joku kyyläis mun tiliä.
mulla ei näy se mihin katevaraus menee, näkyy vain summa.
Meillä miehellä on salaostoja vain, alkoon on nääs jonkin sortin alkkis!
Kyllä se on parasta että eroatte.. Miehen kannalta
Ei kai tämä tarina tähän tyssännyt? Palan halusta tietää,miten ap:n sillinhajuinen mies selitti mystisen kultakauppaostoksen ja "mökkireissun" :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä tarina tähän tyssännyt? Palan halusta tietää,miten ap:n sillinhajuinen mies selitti mystisen kultakauppaostoksen ja "mökkireissun" :D
Sama täällä! Kiinnostaa tietää mitä sillihapero höperehti. Tosin pelimies kyllä selitykset keksii... varsinkin, jos liian aikaisin alkaa utelemmaa.... Pitää odottaa pari viikkoa, käydä siellä mökillä (ettei mies voi selittää esim. ostin sulle lahjan, kun näin Kallen muijalla sellasen kivan kaulakorun MUTTA SEHÄN JÄI MÖKILLE...) ja sitten alkaa kyselemmään että mitähän vittua tää Kultakauppaostos tarkoittaa???
En katso, että olisimme epänormaali aviopari siksi, että meillä on 28v ollut omat tilit ja toisella ei sinne ole tunnusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh, miten niin ap olisi nuuskinut miehen tiliä? Heillä varmaan ihan vapaa pääsy toistensa tileille esim laskujen maksua varten, niin kuin normaaleilla aviopareilla yleensä on.
Outolintunenn kirjoitti:
En katso, että olisimme epänormaali aviopari siksi, että meillä on 28v ollut omat tilit ja toisella ei sinne ole tunnusta.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Meillä molemmat maksaa automaattisesti omalla nimellä tulevat laskut, enkä ymmärrä, miksi tarvitsisin mieheni tunnuksia maksaakseni nimelläni tulleen laskun, kun voin mennä verkkopankkiin ja maksaa sen omalta tililtäni. Ei se minusta ole epänormaalia mitenkään. Epänormaalimpaa olisi, jos kokisin, etten itse pysty laskujani maksamaan, vaan tarvitsen siihen mieheni tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Outolintunenn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Meillä molemmat maksaa automaattisesti omalla nimellä tulevat laskut, enkä ymmärrä, miksi tarvitsisin mieheni tunnuksia maksaakseni nimelläni tulleen laskun, kun voin mennä verkkopankkiin ja maksaa sen omalta tililtäni. Ei se minusta ole epänormaalia mitenkään. Epänormaalimpaa olisi, jos kokisin, etten itse pysty laskujani maksamaan, vaan tarvitsen siihen mieheni tiliä.
Omien nettipankkitunnusten antaminen toiselle (myös omalle puolisolle) on kiellettyä ja jos puoliso vaikka kavaltaa kaikki rahat sen vuoksi, katsotaan rikos omasta huolimattomuudesta johtavaksi. Laillisesti voi tietenkin pankin kautta pyytää tilitiedot näkyviin molempien tileistä kummankin tunnuksille.
Vierailija kirjoitti:
Jos olis ollut vaikka Biltema tai Byggmax niin enpä olisi ihmetellyt. Mutta kultaseppä??
Ompa teillä kummallinen suhde jos et voi kysyä mieheltäsi asiaa suoraan??? Hävettääkö että olet
mennyt katselee salaa tilitietoja??
"Katsoppas Lissu kun ostin hienon uuden herätyskellon!"