Epäilyt heräs: Miehen tililtä on tehnyt tänään 320 €:n katevarauksen!
Ja ei minun tai kenenkään lähiomaisen (äiti, sisko, tytär) synttärit tulossa!!
Haiseeko palaneen käry?
Kommentit (194)
Tiivistelmä tästä?? Seurasin tiiviisti mutta nyt on tullu mooonta sivua tekstiä. Onko selvinnyt mitään? Viimeksi ap lähinnä mietti pitäisikö lähteä miehen perässä mökille.
Äijä käyny ostaa Suunnon sykemittarin ja heti hirveet epäilykset päällä. No olin minäkin yksi päivä kuulemma huorissa kun olin metsässä keräämässä kanttarelleja. 😂
Ettei ois vaan kelloa ostanut itselleen? Ne hyvät on jossain tossa hintaluokassa.
Provo taas Porvoosta päivää. Huorissahan se tietty on ollu. Jätä se sika.
Itse ostin viime viikolla tollaisella summalla itselleni rannekellon, enkä kertonut vaimolleni mitään.
Osti salarakkaalleen lahjan ja nyt on häntä höyläämässä edestä ja takaa. Tietysti.
Ap yrittää nyt hakea sitä, että mies varmaan nyt hänelle kihlasormuksen on hankkinut. Elleivät ole jo naimisissa.
Hän on saanut kuulla että hänelle myönnetään Itsenäisyyspäivänä Suomen Valkoisen Ruusun mitali. Kunniamerkit on nimittäin ostettava itse kultasepänliikkeestä. Ainakin minun isäni joutui aikoinaan itse ostamaan. Mahdolisesti tulee kanssa kutsu Linnan juhliin joten mekkoa kokeilemaan mars!
No en sitten lähtenyt ajamaan sinne mökille kuitenkaan. Pitää mennä huomenna aamuvuoroon kuudeksi. Kävin lenkillä koirien kanssa ja saunassa. Rauhotuin jonkin verran mutta tämä asia kyllä vaivaa mua edelleen.
Siis faktat on nämä, voitte jatkaa kommentointia. Ehkä määkin saan jotain ideoita muten menetellä.
Mies on 51 ja minä 49. Kaksi lasta jotka asuu poissa kotoa jo.
Olen utelias luonne niin käyn aina silloin tällöin kurkkiin miehen verkkopankissa. Tiedän että ei ole ok, mutta minkäs voin. Luen myös viestit miehen puhelimelta, mutten pääse sähköposteihin. En ole kauhean mustis tms. Mies ei tiedä että käyn verkkopankissa, ainakaan uskoakseni.
Niin tänään miehen käyttelytililtä oli tehty 320, - katevaraus kultasepänliikkeen nimellä. Nimi näkyy Nordean verkkopankissa katevarauksen yhteydessä. Kultasepänliike on kaupungissa yli 20 km meiltä ja 30 km miehen työpaikalta. Eli mies on minulle puhumattta mitään ajanut kaupunkiin ja mennyt ostoksille kultasepälle.
Viiden aikaan häneltä tulee tekstari, että lähteekin illaksi mökille 70 km päähän kalaan ja saunaan, voi mennä myöhään, älä odottele hereillä.
Katoin vaatekaapin, niin miehen viikonloppulaukku oli poissa. En tiedä vaatteista, oliko ottanut mukaan. Kaikki mökkivaatteet on mökillä, niin ei tarvii siellä mitään.
Soitin kerran ja tuli viesti et puhelin on äänettömällä kun kalastaa, nähdään aamulla. Nukkuu alakerrassa kun tulee.
0/5 tämä tarina on ollut täällä jo, muistaakseni epäilykset heräsivät viimeksi jostain erilaisesta pikkuseikasta, mutta mies sanoi menneensä yllättäen mökille kalaan ja nainen lähti lenkille ja hillitsi epäilynsä. Seuraavaksi nainen kuitenkin ajaa mökille, löytää sieltä salarakkaan ja sitten sitä tilannetta puidaan ketjussa usean sivun verran.
No ap keksi nyt joku lopetus tälle, ei tätä voi jättää kesken :D
Ap varmaan selittää miten pääsi miehensä tilille, sinne kun ei mennä pelkästään yhdellä salasanalla...
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Vierailija kirjoitti:
Hän on saanut kuulla että hänelle myönnetään Itsenäisyyspäivänä Suomen Valkoisen Ruusun mitali. Kunniamerkit on nimittäin ostettava itse kultasepänliikkeestä. Ainakin minun isäni joutui aikoinaan itse ostamaan. Mahdolisesti tulee kanssa kutsu Linnan juhliin joten mekkoa kokeilemaan mars!
Kai tuollaisesta mitalista saa kieltäytyä? Ei tulisi mieleenkään omia rahoja moiseen turhaan paskaan käyttää.
Hetkinen... miten sinä pääset miehesi verkkopankkiin ilman että hän sitä tietää? Ei sinne pääse ilman vaihtuvia turvalukuja, ja niitä kai jokainen kuljettaa itse mukana, eikä ainakaan jätä lojumaan näkyville?
Mobiilisovelluksella pääsee sisään myös ilman sitä vaihtuvaa salasanaa.
Joku tais sanoa, että ainakaan DanskeBankissa ei tarvi näppäillä koodia ollenkaan mobiilisovelluksella, jos ei halua.
Näkee siis saldon ja jotain muuta, mutta ei pysty ns. tekemään mitään.
Mulla on OP:n mobiilisovellus ja siinä päällä sormenjälkitunnistus. Koska mies saa myös mun puhelimen auki sormenjäljellään, hän pystyisi katsomaan myös saldoni.
Tilitapahtumat näkee yhteisillä pankkitunnuksilla, jos molemmilla on käyttöoikeus toistensa tileihin. Tietenkin jos tämä on ap:n tilanne, mies varmaan tajuaisi olla maksamatta kortilla, jos ostaisi jotain salattavaa...
Mulle mies on ostanut salaa useiden satojen eurojen laukkuja, koruja, sormuksia, konserttilippuja jne, mitä jos ihan vain olisi sulle joku yllätys tulossa? Se, että heti ensimmäisenä näet tuossa jotain hämärää on törkeetä miestäsi kohtaan. Eri asia jos kuluu pitkä aika eikä mitään lahjaa kuulu niin sitten voit alkaa kyselemään.