Epäilyt heräs: Miehen tililtä on tehnyt tänään 320 €:n katevarauksen!
Ja ei minun tai kenenkään lähiomaisen (äiti, sisko, tytär) synttärit tulossa!!
Haiseeko palaneen käry?
Kommentit (194)
Mies laittoi tekstarin et käy mökillä kalassa ja saunassa. Voi mennä myöhään.
Suoraan töistä meni.
Pitäiskö mun lähtee sen perään? 70 km suuntaansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Suoraan töistä meni.
Ap
siis miksi pitäisi? vai pyysikö hän sua seurakseen??
Kyllä naiset on tyhmiä, tämähän on selvä juttu, mies os ostanut kullatun vieheen, timantti silmillä, rubiini suulla.
Toi on ihan yleinen viehe jännä-miesten laatikossa.
Onko tässä taustalla muitakin epäilyksiä vai miksi seuraat tiliä ja oletat heti jotain epäilyttävää olevan tekeillä?Et kerro kaikkea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan töistä meni.
Apsiis miksi pitäisi? vai pyysikö hän sua seurakseen??
No ei pyytänyt. Lähti yksin suoraan töistä ajaan 70 km mökille. Samana päivänä kun on käynyt kaupungissa kultasepänliikkeessä tekemässä ostoksia 320 eurolla, joista ei ole puhunut mulle mitään. 1+1 = ?
Ap
Onko android puhelin? Voit katsoa missä hän oikeasti liikkuu katsomalla sijaintihistoriaa.
Menet myös sinne mökille. Siellä selviää, mikä homman nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan töistä meni.
Apsiis miksi pitäisi? vai pyysikö hän sua seurakseen??
No ei pyytänyt. Lähti yksin suoraan töistä ajaan 70 km mökille. Samana päivänä kun on käynyt kaupungissa kultasepänliikkeessä tekemässä ostoksia 320 eurolla, joista ei ole puhunut mulle mitään. 1+1 = ?
Ap
Mutta tietääkö mies, että sinä tiedät kultasepänliikkeen ostoksesta? Jos ei niin mies on menossa vain mökille. Ja AP, kertoisitko vihdoinkin miksi kyyläät toisen tilitietoja
No, se osti minulle yhden kellon, minulla on tänään synttärit. Ollaan täällä möksällä ja juhlitaan.
Mut älä huoli, huomenna mä lähden täält vetämään, kun sain ton kellon ja tol ukol on niin pieni kikkeli ja se on iha sikahuono paneen, niin saat sen sit huomenna takas. Mä en siitä ny enää välitä.
Ole hyvä, ei kestä kiittää!
Jonkun ikävystyneen provo taas. Miksi mies antaisi vaimon tsekata verkkopankkinsa jos muka ostelee toiselle naiselle koruja.. ja lähtee vielä mökillekin. Tää on niin kulunutta settiä Älkää menkö vedätykseen
Menipä jännäksi! Kiva että joku jaksaa.
Riippuu myös onko 320€ teille iso summa että huolestuisinko vai en. Jos se on iso summa teidän kuukausibudjetissa niin huolestuisin koska silloin yllätyslahja vaimollekin tuolla summalla saisi aivot laukkaamaan.... Jos taas vuositulot miljoonia niin sehän saattaa olla vaikka joku pieni heräteostos itselle, lapselle, vaimolle....kenelle vaan.
"kolme tuhatta provoo jouluun on. Laskin aivan itse eilen, kun näin simät trollisen!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten tässä käy!
Hyvin käy, ole ihan huoletta, voit nukkua yösi rauhassa 💤
Vierailija kirjoitti:
Ostanut uuden kellon.
tuli ekaksi mieleen kun just eilen katselin kelloja hintaluokassa 300
Jooo mökille vaan! Joooo uusi väijymisketju jeeee!! Muista sitten ap, tee hyvä tarina ja lopetus. Luin tänään toista mielenkiintoista ketjua, johon petyin kun ap kertoi että oli provo. Provo tai ei, luotan sinuun ap!
Sain juuri ihanan kultaisen ranneketjun rakastajaltani. Alkaako miehesi nimi T:llä?
Tässä keskustelussa on todettu jo moneen kertaan, että Nordean katevarauksissa näkyy paikka.