Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies lopetti aivan yllättäen yhteydenpidon

Vierailija
08.08.2016 |

Suunnitelmia oli ja kertoi pitävänsä minusta. Seuraavana päivänä olikin finito.Ei vastaa viesteihin. Ihan kuin olisin tehnytsille jotain ikävää. Pitääkö vaan unohtaa? 2kk ehdittiin tapailla.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin paljon niin huonosti kohdeltuja naisia?  Naiset ovat miesten suhteen tosissaan, miehet hakevat vain seuraa siihen saakka, kunnes löytyy parempaa.

Vierailija
22/42 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai muitakin samaa kokeneita on ;(   Kesä yhdessä ja suunnitelmia syksyyn, sitten katosi mies vailla selityksiä,eikä vastaa viesteihin.

Tuli mieleen pörröinen kesäkissa. Älä loukkaannu, en ivalla :). Kurja olo sulla varmaan. Mutta aina tulee uusi kevät. Ja uudet kollit. Ja olen itsekin tullut lempatuksi, että eipä mitään, sellaisia ne paskiaiset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyminen, heikko kemia.

Vierailija
24/42 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai muitakin samaa kokeneita on ;(   Kesä yhdessä ja suunnitelmia syksyyn, sitten katosi mies vailla selityksiä,eikä vastaa viesteihin.

Koin viime kesänä saman.. Luoja että tuntui kurjalle!

Nyt rinnalla on hyvä mies. Löysin onneksi vielä parempaa.

Vierailija
25/42 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietosanakirja suoraa puhetta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normisettiä. Pano ja sitten potku persuksille.

Ei se nyt varmaan ihan niinkään ole.

On voinut saada joltain vääristeltyä tai oikeaa tietoa sinusta jota et ollut hänelle kertonut , ja asian sulatteleminen vie aikaa .

En mä yleistää tarkoittanut. Tapauskohtaista. Ajattelin, että "lohduttais" vaikka, kun joku muukin on ehkä kokenut ja lakonisesti toteaa faktan. Ja lopuksi vielä klisee  "Ei se sun syysi ole" (jos joku käyttäytyy noin tunteettomasti). Elämää vain.

Vierailija
26/42 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä se syy on, mutta jos on kaksi kuukautta ehditty tapailla, niin silloin EI vaan kadota.

Syytä ei tarvitse kertoa, mutta pitää laittaa edes viesti missä kertoo, ettei halua enää olla tekemisissä.

Silloin voi vain "kadota", jos on käyty vain yksillä treffeillä ja silloinkin vaan jossain kahvilla tmv.

Ei ole ilmoitusvelvollisuutta ihmiselle, jonka on vain kerran nähnyt eikä edes seksiä harrastettu.

Useamman kerran tapailun saati kuukausien tapailun jälkeen taas: kyllä, on velvollisuus infota toiselle jos aikoo häipyä kuviosta eikä nappaa enää.

Itse laitoin juuri hiljattain yhdelle miehelle viestiä, etten halua enää nähdä ja asia oli sillä ok.

Eikä edes nähty montaa kertaa, mutta koska mies kyseli perääni, laitoin tietysti rehellisesti etten enää halua nähdä.

Julmat ja empatiakyvyttömät luuserit jättää vaan kokonaan vastaamatta, jos joku henkilö ei enää kiinnosta.

Vierailija
27/42 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy kun tapailee niitä itseä tasokkaampia miehiä. 

Vierailija
28/42 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kiero ja omahyväinen mies, joka osaa olla naiselle mukava ja vielä seksissä hyvä. Saattaa olla niin tykkääväinen ja viestittelee innolla, mutta niitä viestejä menee jollekin muullekin taholle. Tapailin juuri muutaman kuukauden tällaista miestä. Sanoi olevansa kanssan tosissani eli oletan yleisesti ihmisten puhuvan ja toimivan kuten sanoo. Yhteinen reissukin oli jo varattu. Kolmisen viikkoa sitten näin miehen olevan on line-tilassa nettideittipalstalla ja olikin oikein hyvä profiili. Siinä vaiheessa alkoi luottamus laskea, tavattiin kuitenkin vielä muutama kerta. En vaan enää ollut täysillä mukana. Vaistosiko mies tuon, tuli jotain etäisyyttä. Lopulta mies harvensi viestejä ja sen lopulta vastasi, että se joku tärkeä väliltämme puuttui. Puhumaan ei kyennyt. Onhan se satuttavaa myöntää olleensa joku viihdyke toiselle, kun itse on ollut tunteilla mukana.

Kontiolahdelta oli mies.

Vierailija
29/42 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskoja varmaan molemmissa sukupuolissa. Luulen kuitenkin että naiset sanoo useimmin suoraan jos ei kiinnosta.

Luulen että naiset sanovat paljon harvemmin suoraan yhtään missään tilanteessa kuin miehet. Näitä puhtaita feidauksia miehet ja naiset tekevät varmaan about yhtä paljon.

Vierailija
30/42 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotain jännätouhua, jos edellisenä päivänä ollaan niin ihastuneita ja kuljetaan käsikädessä päivä kaupungilla, halitaan ja katsotaan silmiin. Seuraavana päivänä ei enää kuulu mitään.

Vierailija
31/42 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten näissä poistettu-tilanteissa rakastuneen naisen vain nieltävä kyyneleensä ja unhodettava mies? Ei mitään viestejä perään ,jos kerran mies on halunnut lopettaa? Vaikka edellisenä tapaamisena on sanonut rakastavansa?

Vierailija
32/42 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleisseä tuollaiset miehet eivät ole kyynelten arvoisia. He ovat vaan pelanneet ja toteuttaneet omia tarpeitaan. Jokainen viesti perään kasvattaa miehen sairasta egoa tyyliin tuokin nainen olisi tarvinnut minua.

Vierailija
33/42 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä alkaa olla lopuillaan ja kesäkissat kuuluukin hylätä. Toivottavasti löytävät lämpimän sylin jostakin talvea vasten.

Vierailija
34/42 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, mutta minulle kävi juuri näin: luulin, että seuraavaksi aletaan puhua jo "seurustelusta" koska yhteydenpito on ollut tiivistä monta viikkoa ja pari-kolme kertaa ollu seksiäkin. Olin todella ihastunut ja minusta mies oli ihana.

Kerran vaan puhuttiin, että mitäs tehdään viikonloppuna ja mies sanoin tarkastavansa vähän aikatauluja ja ilmoittavansa sitten. Kuvittelin, että oikeasti tarkoitti sitä. Muutaman päivän jälkeen tajusin, että mitään viestiä tai soittoa ei ole tulossa eikä tule. Täydellinen radiohiljaisuus. Olen ihan puulla päähän lyöty enkä tiedä mitä tilanteessa olisi pitänyt tehdä. Tästä on nyt muutama viikko aikaa eikä miehestä ole kuulunut yhtään mitään. En minäkään sitten alkanyt kysellä miehen perään, kun pallo jäi niin selvästi hänelle. On haikea ja nöyryytetty olo.

Muita viestejä lukiessani tuli sellainen tunne, että miten uskaltaa ylipäätään ottaa kehenkään kontaktia tai tapailla, jos tämmöinen käytös on enemmän sääntö kuin poikkeus?

Vierailija
35/42 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut, mutta minulle kävi juuri näin: luulin, että seuraavaksi aletaan puhua jo "seurustelusta" koska yhteydenpito on ollut tiivistä monta viikkoa ja pari-kolme kertaa ollu seksiäkin. Olin todella ihastunut ja minusta mies oli ihana.

Kerran vaan puhuttiin, että mitäs tehdään viikonloppuna ja mies sanoin tarkastavansa vähän aikatauluja ja ilmoittavansa sitten. Kuvittelin, että oikeasti tarkoitti sitä. Muutaman päivän jälkeen tajusin, että mitään viestiä tai soittoa ei ole tulossa eikä tule. Täydellinen radiohiljaisuus. Olen ihan puulla päähän lyöty enkä tiedä mitä tilanteessa olisi pitänyt tehdä. Tästä on nyt muutama viikko aikaa eikä miehestä ole kuulunut yhtään mitään. En minäkään sitten alkanyt kysellä miehen perään, kun pallo jäi niin selvästi hänelle. On haikea ja nöyryytetty olo.

Muita viestejä lukiessani tuli sellainen tunne, että miten uskaltaa ylipäätään ottaa kehenkään kontaktia tai tapailla, jos tämmöinen käytös on enemmän sääntö kuin poikkeus?

Jos mies varattu?

Vierailija
36/42 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on enemmänkin naiselle tavanomaista, tuo kylmästi jättäminen (ainakin omien kokemusten mukaan). Niin että katsokaa peiliin vaan.

Vierailija
37/42 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tätä aikaa. Samoja kokemuksia. Toinen tyyppi on se, jonka kanssa on ihanaa ja on tunteita puolin ja toisin, mutta yhdessä ollaan vain silloin, kun ollaan fyysisesti yhdessä.

Vierailija
38/42 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa ikuinen ongelma, meitä ihmisiä kun on niin erilaisia.

toisilla on arvot,moraalit,kasvatettu,jne jne...

sitten on niitä toisia joita ei nappaa mikään.(pääasia et on kivaa itsellä muista niin väliä.)

Vierailija
39/42 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies varattu?

Ei tietääkseni, asuu yksin. Voihan se tietysti seurustella tahollaan :(

Vierailija
40/42 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran katkaissut lennosta yhteydenpidon naiseen, kun alla oli yksi tapaaminen ja pitkiä viestikeskusteluita. Syynä oli se, että ekan tapaamisen jälkeen alkoi tulla viestejä, jossa hän kertoi minun mielipiteeni, mikä toi niin vahvasti mieleeni aiemmin loppuneen avioliittoni, että juoksu tuntui parhaalta vaihtoehdolta. Siihen helvettiin en enää suostu.

En ole ylpeä, mutta viestit vielä myöhemmin luettuani ei kyllä hävetäkään. Ratkaisu oli oikea, joskin toteutus olisi saanut olla parempi, mutta silloin en vielä parempaan kyennyt.

Ei kyse ole aina kusipäisyydestä. Ihmisiä me miehetkin ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä