Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle tärkeää, että keittiön kodinkoneet olisivat samaa merkkiä?

Vierailija
08.08.2016 |

Olen tehnyt keittiöremonttia pikku hiljaa ja ostanut ja valinnut kodinkoneet yksitellen niiden ominaisuuksien vuoksi, en merkin. Nyt huomaankin, että tasan kaikki koneet ovat eri merkkisiä. Voiko tämä olla haitta esimerkiksi asuntoa myydessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti.

Vierailija
2/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustassa Pörssissä oli aikoinaan tarjous, jolla sai kolme kodinkonetta tonnilla. Olin juuri muuttaassa omaan kotiin, minne piti hankkia kaikki uudet koneet. En muista, oliko määräys, että kaikkien piti olla Rosenleweja, kun niitä sitten tuli ostettua. Nykyiseen kotiin ostettiin taas uudet koneet ja ne ovat eri merkkejä. Tai no jääkaappi ja pakastinkaappi tulivat kimpassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos laitteet on toimivia, ja jopa priimaa, niin ei tosiaankaan. Kokonaisuus on tärkeämpi.

Vierailija
4/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus huomattavasti tärkeämpi. - Tuollainen kaikki samaa merkkiä tuo itselleni mieleen vähän Ostoskanavien tarjoukset ja kauppatorien helppoheikkien huutelut. Kun ostat tämän ja tämän ja tämän niin voit kaupan tekijäisiksi saada vielä tämä eikä siinä vielä kaikki lisäksi tarjoamme.. kun ostat tämän tai tuon niin voit voittaa ja saada itsellesi. tämän jokaisen kodin turhakkeen, mutta joka kyllä toimii paremmin kuin se, mitä alkujaan luulit ostaneesi. Uskomatonta mutta totta.   

Vierailija
5/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla täytyisi olla samaa merkkiä. Jos olisin ostamassa taloasi sanoisin että noita en ota vie mukanas

Vierailija
6/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi.

Voihan olla, että muutat pois vasta parinkymmenen vuoden päästä ja uusi asukas ostaisi uudet laitteet muutenkin.

Vierailija
7/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole väliä. En ole koskaan edes ajatellut asiaa, ei mitään käsitystä oman keittiön koneiden merkistä/merkeistä. Kunhan ne on ja toimii niin riittää mulle.

Vierailija
8/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä. En edes käsittänyt että tuollaisella voi päätään vaivata. Nyt ymmärrän taas ihmisluonteesta lisää.

Vierailija
9/9 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, vaan ominaisuuksien mukaan! Esim. kun rakensimme Gaggenaulla oli laadukkaimmat uunit ja liedet, Mielellä astianpesukoneet ja pesukoneet, Siemensillä hiljaisimmat ja tehokkaimmat liesituulettimet. Nämähän vaihtelee ja varmaan enää ei ole näin, mutta silloin oli. Sen mukaan valittiin, ei todellakaan mitään Gigantin AEG-pakettikönttää. Hyvin on pelittäneet jo kymmenen vuotta ilman pieneintäkään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi