Muita samanlasia? En halua seksiä, mutta kaikki muu kelpaisi
Seksi pelottaa minua jotenkin. Se on ihan kivaa ja toisinaan tyydyttävää, mutta tavallaan turhauttavaa, koska en kykene saamaan orgamia kuin oman käden kautta. Lisäksi yhdistän seksiin niin vahvasti sukupuolitaudit ja pelon raskaudesta. Ensimmäisen ja tähän mennessä ainoan poikaystäväni kanssa kyllä harrastin paljon seksiä, mutta jotenkin en vaan tämän suhteen jälkeen koe halua siihen. Rakastan kyllä suudella ja olla lähekkäin kiehnaten. Mutta en halua tämän etenevän seksiin. Onko tämä sitten kuitenkin miehen härnäämistä? Vaikea kuvitella, että jollekin miehelle riittäisi tällainen suhde. Joko miehet ovat täysin aseksuaaleja tai sitten täysin seksin perässä :(
Kommentit (16)
Kyllä tuo kiusaamiselta kuulostaa, jos et sano sitä rehellisesti heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että sanoisin vaan, että haluan odottaa avioliittoon asti. Tällöin mies ehkä paremmin ymmärtäisi näkökulmaani eikä vinkuisi seksin perään.
Etkö saa sitten orgasmia miehen käden kautta tai nuolennasta, jos et yhdynnästä saa?
Sama juttu täällä! Tosin itselläni tuo johtuu siitä, että synnytyksestä jäi niin löysä alapää etten enää halua. Laskeumaleikkaukset tulossa. Mieheni ymmärtää, on sanonut ettei kivaa ole, mutta ymmärtää sen miten mielipiteeni omasta alapäästäni vaikuttaa minuun ja etenemme minun tahdilla. Toivottavasti laskeumien korjaus auttaa, kaipaan sitä tunnetta kun haluaa toista niin paljon, että tuntuu ettei pysy nahoissa.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä! Tosin itselläni tuo johtuu siitä, että synnytyksestä jäi niin löysä alapää etten enää halua. Laskeumaleikkaukset tulossa. Mieheni ymmärtää, on sanonut ettei kivaa ole, mutta ymmärtää sen miten mielipiteeni omasta alapäästäni vaikuttaa minuun ja etenemme minun tahdilla. Toivottavasti laskeumien korjaus auttaa, kaipaan sitä tunnetta kun haluaa toista niin paljon, että tuntuu ettei pysy nahoissa.
Lisään, että en saa orgasmia muuten kuin yksin lelun avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että sanoisin vaan, että haluan odottaa avioliittoon asti. Tällöin mies ehkä paremmin ymmärtäisi näkökulmaani eikä vinkuisi seksin perään.
Ja mitäs sitten, kun sitä seksiä ei tulisi avioliitossakaan? Tuohan olisi vain tuplasti kusipäistä.
Mietippä sitä jos tuo (kauhu)skenaario toteutuisi ja harrastat yhdyntää vasta kun olet naimisissa, sit käykin ilmi, että eihän tämän kumppanin kanssa tästä (seksistä) tule yhtään mitään ---> avioero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän samanlaisena naisena kuin sinä itsekin: tuo olisi miehen hyväksikäyttöä ja harhaanjohtamista.
Itse olen elänyt näistä rajoitteistani johtuen sinkkuna hyvin pitkään, vaikka mieluusti ottaisin jonkun hellittäväksi viereen, kunhan asiat sitten vain jäisivät hellimisasteelle. En kuitenkaan ole ainakaan miehistä löytänyt hyvää kumppania tähän. En tiedä, onnistaisiko naisten parissa paremmin ja että olisiko minusta ylipäätään heilastelemaan naisen kanssa :)
Vaimoni on kanssa ollut hankala tapaus, pitkään meni ennenkuin löysi asennon missä sai orgasmin, minä alla hän päällä ja homma nopeutuu jos on ollut esileikkiä ja asennon vaihtelua. Joskus kun hän on ollut himoissaan, hypännyt vaan päälle, niin saanut 5min päästä. Sanoisin että harjoitus tekee mestarin ja on vielä mukavaa touhua ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs sitten, kun sitä seksiä ei tulisi avioliitossakaan? Tuohan olisi vain tuplasti kusipäistä.
En itse näe avioliittoa minulle sopivana, joten se ei sinänsä olisi ongelma. Enkä todellakaan yritä antaa miehen luulla, että olisimme edes jossain vaiheessa menossa naimisiin. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö saa sitten orgasmia miehen käden kautta tai nuolennasta, jos et yhdynnästä saa?
En saa orgasmia ollenkaan miehen kanssa. Nuoleminen ei tunnu yhtään miltään. Sormetus on mukavaa, mutta ei lähelläkään orgasmia. -Ap
Kyllä mulle kävis. Nainen vois tulla laittamaan mulle ruokaa ja siivoamaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitä jos tuo (kauhu)skenaario toteutuisi ja harrastat yhdyntää vasta kun olet naimisissa, sit käykin ilmi, että eihän tämän kumppanin kanssa tästä (seksistä) tule yhtään mitään ---> avioero
No emmehän nyt naimisiin olisi mennetkään sen seksin vuoksi vaan siksi, että välitämme toisistamme. Henkisen yhteyden vuoksi. Ja seksiinhän joka tapauksessa opetellaan yhdessä oli se sitten seurustelun alussa tai vasta papin aamenen jälkeen. Vaikea kuvitella, ettei seksistä tulisi yhtään mitään. Ei se nyt niin kovin hankalaa ole :)
juu ja kävis vaan panemassa muita, eikai se häntä haittais kun ei kiinosta.
Kerrot tuon asian niin kuin minkä vaan muunkin sinulle tärkeän ja oleellisen jutun mitä haluat suhteelta. Et ole yksin sellainen kuin olet. Oletus vaan tuntuu olevan se, että kaikki haluavat seksiä eikä muusta oikein puhuta.
Minä ja kumppanini nukumme aivan kiinni toisissamme, halaamme, kiehnäämme ja kuljemme käsi kädessä. Sellaista intiimiä läheisyyttä, jota voi osoittaa vain omalle kumppanilleen. Seksiä olemme harrastaneet aiemmin, mutta ei enää neljän vuoteen. Todettiin ettei seksi välttämättä ole kummankaan juttu ja niin se sitten jäi.
Ehkä sä lämpenet seksille ajanmyötä, kun tutustut toiseen kunnolla?