Ajatusleikki: Millainen seksielämäsi sinulla olisi jos olisit sinkku eikä tarvitsisi välittää sosiaalista rajoituksista tai kokea morkkista irtosuhteista?
Jos olisit itsevaltias jolla ei ole rajoituksia. Ei poikaystvää eikä miestä.
Ei tarvitsisi välittää sosiaalista rajoituksista, eikä pelätä että joku loukkaantuu tai muuten tulee hankaluuksia, joku jää roikkumaan tai vonkaamaan eikä pelkoa sukupuolitaudeista. Voisit vain tehdä asiat kuten sinä haluat.
Olisiko mielummin eri partneri eri päivinä, sama kokoajan, vain sellainen josta välität, haluaisitko tutustua vai tilata vain jonkun Tinder-miehen kotiin ja lähettää pois heti aktin jälkeen.
Kommentit (58)
Olen sinkku eikä moraalini rajoita suhteitani. Mulla oli yksi säätö, jonka kanssa pari kertaa tuli vähän läheisempää kanssakäymistä. En kuitenkaan itse uskalla tehdä minkäänlaisia aloitteita mihinkään suuntaan, joten jos minua ei kukaan lähesty, niin ei minulla mitään seksiä ole. Enkä kyllä tarvitsekaan, haluaisin löytää pysyvän suhteen, mutta jos sattuisi tilaisuus yhdenillanjuttuun niin en sanoisi ei (olisin tod. näk. kännissä kuitenkin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vakio, kenen kanssa hellää seksiä, pussailua ja halailua. Ehkä vähän ihastusta ilmassa.
Vaihtuvia kumppaneita rajuun ryhmäseksiin, minä ainoa nainen.
N20
Kuinkakohan moni nainen oikeasti pitäisi jos useampi mies olisi kimpussa. Se tuntuu varmaan mielikuvissa kivalta mutta onkohan se oikeasti kovin nautinnollista?
Mä tykkäisin. Olen ehdottanut kimppaa miehelle, mutta hän ei suostu. Mä en pysty ylipäänsä lainkaan saamaan orkkua, ellen aina fantasioi, että olen 3 miehen kanssa. En tietysti ole sitä miehelle kertonut...
Tuo edellinen n46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ois kolme sellaista luottorakastajaa. Sellasii komeita nuoria n. 22-28v. ikäsii miehiä, jotka ois keskenään mahdollisimman eri näköisiä ja myös luonteeltaan poikkeavia. Variaatiota peliin katos. ;) Ja homma toimis sellasella ystävyys/seksisuhteella, eli joskus vois tehdä myös jotain muutakin yhdessä kuin viettää aikaa vällyjen välissä. Hitsi, toi ois ihan taivaallinen tilanne!
N33
Nämä kävisivät luonasi joskus myös samaan aikaan vai aina erikseen?
Erikseen. Onhan mulla joskus seksuaalisesti aika kyltymätön olo, mutta kolme miestä kerrallaan vois olla mullekin jo hieman liikaa. :D
Minulla olisi yksi vakiopano, jonka kanssa seksiä olisi mielellään päivittäin (öittäin). Seksi olisi sekä romanttista että herkkää, vaihdellen myös rajua ja alistavaa. Saisin piiskaa ja tukasta vetämistä, mutta myös hidasta herkistelyä. Suuseksiä puolin ja toisin, pitkään. Myös peppuseksiä silloin tällöin.
Seksin jälkeen voisi olla hiplailua ja halailua, yhteistä suihkua. Parin session jälkeen voisi kuitenkin panokaveri häippäistä omille teilleen, saapuakseen taas seuraavana iltana innokkaana toimiin.
Ei yhtään liikaa vaadittu tällainen, eihän :D?
N28, sinkku. Tällaisen kun löytäisi, vaikka taitaisi olla jo aika lähellä parisuhdetta? Harmi ettei sellainen tällä hetkellä istu elämäntilanteeseeni. Oman vakkarin kanssa näemme liian harvoin, eikä hän ole sen tyyppinen, että seksi voisi kehittyä sellaiseksi himon ilotulitukseksi mitä vailla olisin :D. Täytyy kuitenkin olla iloinen tässä tilanteessa tästä ihan semihyvästä seksistäkin :).
Täytin just 40 v. Jos en välittäisi morkkiksista tai muiden mielipiteistä menisin sänkyyn niiden ihanien parikymppisten miesten kanssa. Viimeksi viikonloppuna tapasin yökerhossa niin ihanan sellaisen. Kaikesta hänen yrittämisestä ja omasta haluamisesta huolimatta, tulin yksin vanhanpiian kopperooni. Tajuan toki, ettei nuo nuoret miehet halua ikäisistäni naisista muuta kuin seksiä. Enkä näytä parikymppiseltä, vaikka he niin sanovat olettavansa. Ehkä ajattelen muidenkin sitten ajattelevan, että olen hölmö, vanha eukko... Emt.
Irtosuhteita varmaan harrastaisin, en kuitenkaan kokoajan.. Välillä!
Sanokaa mitä sanotte, mutta jotenkin kaduttaa että vakiinnuin niin nuorena. Mulla on kokemusta poikaystäväni lisäksi vain yhdestä, jonka kanssa siis olin ennen tätä poikaystävää ja jolle menetin neitsyyden. Olisi toisaalta siistiä kokeilla muitakin. Aloin seurustelemaan siis 16 vuotiaana ja nyt olen 20.
Naisrt ovat sinkkuina usein aika selibaatissa vapaaehtoisesti. Miehet eivät tunnu ymmärtävän sitä vaan luulevat, että kaikki sinkkunaiset ovat jonkun mysteerisen "jännämiehen" "panoringissä". Kun he itse haluaisivat seksiä jatkuvasti vieraidenkin kanssa niin luulevat naistenkin haluan.
No en luopuisi mun miehestä vaikka mikä olisi.Ja se on ihan perusmies perusvarustuksella ja taidoilla...kaikkea se rakkaus,ja aika teettää...
20-35 v hyväkroppaisia, raikkaita ja fiksuja hyvällä itsetunnolla ja isokokoisella Elimellä varustettuja miehiä - kiitos!
Ehdoton ei: kaikki yli 40-v miehet, erityisesti ei ylipainoiset, alkoholista liikaa pitävät, ahdistuneet, masentuneet, stressaantuneet valittajat. Kaikkien yli 40- v miesten vartalot on kuvottavia, jo iholla se ikämiehen tuntu... Hyi!
Nainen 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi miespuoleista vakipanoa ja muutama satunnainen naispuolinen. Miesten kanssa kolmestaan bdsm-seksiä, naisten kanssa lesboilua ja vähän hellempää. Jos parisuhde, niin naisen kanssa (koska miehet on ihan ok sängyssä, mutta siihen se jääkin).
Kaikesta saa haaveilla 👌 Tällä hetkellä ollaan minä ja minun vibra kahdestaan :(
18N
Miksi muuten miehet vakipanoja mutta naiset satunnaisia? Pelkkä typo?
Naiset vain satunnaisina panoina, koska ne (me) osaavat olla saaatanan raivostuttavia välillä :D Parisuhde eri asia, koska silloin toisen huonotkin puolet pitää kestää, kun taas panosuhteessa ei kiinnosta. Miehet ovat yksinkertaisia.
18N
Yhtä olematonta kuin nytkin. Ei mulla ole mitään morkkiksia tai sosiaalisia rajotuksia, en vain saa ilmaista seksiä
Olen itsevaltias sinkku, jonka ei tarvitse välittää sosiaalisista rajoituksista tai kokea morkkista. Seksielämäni on... niin siis mikä seksielämä? :D Never heard.
Olen sinkku, eikä minulla ole moraalisia tai sosiaalisia rajoituksia seksielämälleni - en näe mitään väärää irtosuhteissa tai missään mikä on vapaaehtoista ja aikuisten välistä.
Kokeilin kerran irtoseksiä ja huomasin heti, ettei ole ns. minun pala kakkua se.
Olen niin hyvä masturboimaan, etten saa seksistä irti tarpeeksi, jos partneri ei ole todella kiihottava, minun tyyppiseni ja omaa samanlaisia mieltymyksiä kuin itsellänikin.
En jaksa nussia mitään "ihan jees"-miehiä, vaan täytyy olla todella sykähdyttävä tapaus, jotta jättäisin runkkaamisen väliin ja hoitaisin homman toisen ihmisen kanssa.
N24
Mulla on tuo tilanne, ollut paria nuoruuden lyhyttä seurustelukokeilua lukuun ottamatta koko iän. SEksielämä on sellaista, että kun panettaa, ehkä 2-5 kertaa vuodessa, menen baariin ja pokaan yöksi miehen. Sitten naidaan ja aamulla erotaan. Kahta kertaa en saman partnerin kanssa halua olla, enkä mitään ihmissuhteita keneenkään.
Itse olen jäänyt äskettäin sinkuksi seksielämältään tylsästä pitkästä suhteesta.
Ensin ajattelin että etsin vain vakavaa suhdetta, enkä ajaudu irtoseksiin.
Sitten aloitin deittailun ja huomasin miten helppoa ja mukavaa se on. Kiva mennä leffailtoihin ja saada läheisyyttä. Ajauduin harrastamaan seksiä ja toivoin että se johtaisi suhteeseen. Ei johtanut, muutamia seksikertoja ja läheisyyttä. Taas uusi deittejä ja ja yökyläilyitä. Aina tunteet heräävät pian ja odottaa jotain enemmän, mutta jo se läheisyys ja yhdessä nukkuminen on alkanut koukuttaa. Minulla on pari vakkaria, joista tiedän etteivät halua ehkä enempää, mutta tapamme säännöllisesti ja salaa toivon enemmän. Silti nautin myös seksistä ja läheisyydestä ja hetken parisuhdeilluusiosta.
Siinä sivussa treffit jonkun kanssa joka voisi ehkä olla se oikea. Rajat hämärtyvät... missä menee irtoseksin, deittailun ja suhteen erot..
Haluan vakituisen kumppanin ja lopettaa kaikki irralliset jutut, mutta näyttää olevan haastavaa löytää samanhenkistä kumppania. Hetken huuma ja läheisyys on kai parempi kuin ei mitään..
Vierailija kirjoitti:
20-35 v hyväkroppaisia, raikkaita ja fiksuja hyvällä itsetunnolla ja isokokoisella Elimellä varustettuja miehiä - kiitos!
Ehdoton ei: kaikki yli 40-v miehet, erityisesti ei ylipainoiset, alkoholista liikaa pitävät, ahdistuneet, masentuneet, stressaantuneet valittajat. Kaikkien yli 40- v miesten vartalot on kuvottavia, jo iholla se ikämiehen tuntu... Hyi!
Nainen 30v
Osaatko yhtään arvata, kuinka kommentoit tätä asiaa 50-vuotiaana?
Miten et sitä itse keksinyt? Yleensä fetissit ja kiknkyydet pyörii fantasioissa.