Onko teillä ystäviä joiden läppä on jäänyt sinne yläasteen tasolle?
Joo olihan se hauskaa 15v mutta luulisi aikuistuvan.
Kommentit (12)
Jep. Kohta 60-vuotias mies. V*ttuilu on kovin hauskaa ja vahingonilo on paras ilo. Ja jos on keksinyt jostain tyypistä omasta mielestään hyvän läpän, niin saattaa sanoa siitä kymmenen kertaa tunnin sisään. Esim. joku kertoo, että sai peltipoliisista sakot
"Jaa, sitä on voitettu ajokortti arpajaisissa, kheeheheheee"
10 minuuttia myöhemmin
"Kato, siinä se meidän kriminaali taas tulee, hhahahhahaa"
15 minuuttia myöhemmin
"Onkos poliisit tulleet jo kotoa kyselemään, hohohohohoho"
Jne. jne.
Ei ole. Jätin heidät sinne yläasteelle ja vaihdoin aikuisiin ystäviin.
Naispuolinen joo. Haluaa jatkuvasti ottaa yhteiskuvia ja zoomailee näistä minun ilmeeni. Nauraa katketakseen esim. Puoliksi kiinni oleville silmilleni tai jos ilme ei muuten ole täysin ig materiaalia. Hän on yli 25v.
Itse en edes jaksa ottaa yhteiskuvia, mutta hän yllättäen aina tulee viereeni ja nappaa puhelimen naamani eteen. Sitten taas nauretaan, kun en ollut valmiina.
Tiedän, itseni. Esitän aikuista aina seurassa ja nauran kohteliaasti ihmisten helvetin kuiville ja sovinnaisille vitseille, joita itsekin asialliseen tapaani viljelen.
Kotona nauran räkä poskella persereikäjutuille ja käkättää kiljun videolle, jossa lihava ihminen kierii mäkeä alas.
N34
Omista yläasteajoista on jo kymmeniä vuosia aikaa. Lähinnä tunnen myötähäpeää aina, kun joku kirjoittaa tai puhuu sen aikaisilla muotisanoilla, jotka eivät kuulu nykyaikaan. Tyyliin, että kirjoitetaan vaikka kaxi tai kexi tai sanotaan, että nyt mulla on uusi letti kun tarkoitetaan hiuksia.
Ei, mä hylkään ihmiset jotka on perseestä, ihan turha vietää aikaa sellasen kanssa.
Valitettavasti kyllä. Mukavia ihmisiä muuten, mutta kaikelle nauretaan vahingoniloisesti, naapurin kyttäilyä kytätään, ja huumori jäänyt sinne kauas.
Olen varmaan itse jossain määrin jäänyt tuolle tasolle, kun täällä edelleen viihdyn. Nyt 46v:nä on kyllä tullut pohdittua kuinkahan kauan näitä teinarijuttuja vielä jaksaa kuunnella.
Yläkoulun ope
Mökkinaapureista oli tullu semmosia, huomasin viime kesänä. Eläkkeelle jäänyt pariskunta, käytös oli kuin tarkkailuluokan häiriköillä liki koko mökkikauden. 🤨
Se oli elämän parasta ja luovinta aikaa.
Läpändeerus, T. Katja