Ajatusleikki: Millainen seksielämäsi sinulla olisi jos olisit sinkku eikä tarvitsisi välittää sosiaalista rajoituksista tai kokea morkkista irtosuhteista?
Jos olisit itsevaltias jolla ei ole rajoituksia. Ei poikaystvää eikä miestä.
Ei tarvitsisi välittää sosiaalista rajoituksista, eikä pelätä että joku loukkaantuu tai muuten tulee hankaluuksia, joku jää roikkumaan tai vonkaamaan eikä pelkoa sukupuolitaudeista. Voisit vain tehdä asiat kuten sinä haluat.
Olisiko mielummin eri partneri eri päivinä, sama kokoajan, vain sellainen josta välität, haluaisitko tutustua vai tilata vain jonkun Tinder-miehen kotiin ja lähettää pois heti aktin jälkeen.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin paria, kolmea pitkäaikaista rakastajaa romantiikan ja nautinnon vuoksi. Ei parisuhdetta.
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä pitemmän päälle, mutta ihan ekana kaataisin pari työkaveria. Parikymppinen bodaripoju ja kolmevitonen perheenisä ois listan kärjessä. Näiden kanssa lämppäilty toisiamme jo muutenkin. Luultavasti kävisin läpi 90% muistakin työpaikan miehistä.
Minkä ikäinen olet?
Yhden ja saman tietyn kanssa seksisuhde. Noin kerran viikossa seksiä voisi olla sopiva määrä, nopeista käynneistä koko yön kestäviin seksitreffeihin ja kaikkeen siltä väliltä. Muutaman kerran olen hänen luonaan käynyt jokunen vuosi sitten, mutta ympäristön paine on niin iso, että vaikka kukaan ei toki tiennyt touhuistamme ei ollut oman morkkiksen takia kiva jatkaa. Mutta, kuten sanottu, jos morkkista tms. ei tulisi niin kyllä olisin seksisuhteeessa hänen kanssaan. ;)
Yksi vakio, kenen kanssa hellää seksiä, pussailua ja halailua. Ehkä vähän ihastusta ilmassa.
Vaihtuvia kumppaneita rajuun ryhmäseksiin, minä ainoa nainen.
N20
Pitäisin varmaan rinnakkain kahtaa vakituista fwb-suhdetta. Pitäisin luonnollisesti kummastakin miehestä myös ihmisenä, ja toivoisin tunteen olevan vastavuoroinen. Toisen kanssa meno voisi olla melkoisen reipasta ja rajua; toisen kanssa seksi voisi olla hiukan hellempää ja teknisempää. Seksiä saisi olla paljon ja päivittäin. Tuntemattoman kanssa harrastettu irtoseksi tai satunnaisesti saatavilla oleva parisuhdeseksi ei ole minua varten yksien kurjien kokemusten perusteella. N25
Jos ei olisi aidsia tai muita seksitauteja, tulisi harrastettua ihan älyttömästi seksiä. Ei siinä muiden ihmisten sanomiset haittaa. Ja tilaisuuksia kyllä löytyisi.
Itse uskon vakaasti, että kun seksitaudit nujerretaan, nu***minen nousee tähtitieteellisiin määriin.
Jos olisin sinkku, minulla ei olisi seksielämää. En halua harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota en rakasta ja joka ei rakasta minua.
Toteutan itseäni juuri niin kuin haluan nytkin. Rakastelen vain ja ainoastaan minulle merkityksellisen miehen kanssa. Irtosuhteista en saa mitään. Tällä hetkellä ei ole ketään. Ihastus on, mutten olisi hänenkään kanssa valmis sänkyyn vielä. Edelliskerrasta on kohta kolme vuotta. Kyllä ikä ja itsetuntemus lisää haluja, muttei vaikuta itsekuriini tai näkemykseeni siitä, mikä on minulle hyväksi. N40
No mulla ois kolme sellaista luottorakastajaa. Sellasii komeita nuoria n. 22-28v. ikäsii miehiä, jotka ois keskenään mahdollisimman eri näköisiä ja myös luonteeltaan poikkeavia. Variaatiota peliin katos. ;) Ja homma toimis sellasella ystävyys/seksisuhteella, eli joskus vois tehdä myös jotain muutakin yhdessä kuin viettää aikaa vällyjen välissä. Hitsi, toi ois ihan taivaallinen tilanne!
N33
Eli, jos ei olisi sosiaalisia rajoituksia niin naiset saattaisivat kiinnostua minusta eli seksi naisen kanssa voisi olla mahdollista. Nyt asema ja tulot eivät riitä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi vakio, kenen kanssa hellää seksiä, pussailua ja halailua. Ehkä vähän ihastusta ilmassa.
Vaihtuvia kumppaneita rajuun ryhmäseksiin, minä ainoa nainen.
N20
Kuinkakohan moni nainen oikeasti pitäisi jos useampi mies olisi kimpussa. Se tuntuu varmaan mielikuvissa kivalta mutta onkohan se oikeasti kovin nautinnollista?
"Pari"suhde, jossa olisi minä ja kaksi miestä. Olisimme siis kaikki vakituisessa ja romanttisessa suhteessa toistemme kanssa. Myös miehet keskenään. Seksiä harrastaisimme välillä kolmenkimppana ja välillä pareittain.
Suhteemme olisi siis tällä tavoin pysyvä ja siihen voisi joskus tulla lapsiakin, jos kaikki suhteen osapuolet antaisivat vihreää valoa lasten hankinnalle.
Vierailija kirjoitti:
"Pari"suhde, jossa olisi minä ja kaksi miestä. Olisimme siis kaikki vakituisessa ja romanttisessa suhteessa toistemme kanssa. Myös miehet keskenään. Seksiä harrastaisimme välillä kolmenkimppana ja välillä pareittain.
Suhteemme olisi siis tällä tavoin pysyvä ja siihen voisi joskus tulla lapsiakin, jos kaikki suhteen osapuolet antaisivat vihreää valoa lasten hankinnalle.
30 vuotias nainen siis tällaisesta haaveilee.
Mieluiten joku hyvä vakipano, tai kaksi, tai useampi
Ongelma nyt sinkkuna on lähinnä se että nuo miehet tuntuvat välittävän seksissä vain itsestään, kunhan saa kettua koloon niin riittää heille. Miksi haluaisin sellaista päivittäin? Mielummin olen omalla kädelläni. Eli siis sellainen vakituinen seksikumppani (tai useampi), joka tietäisi miten minut saa nauttimaan ja haluaisi myös tehdä sen, olisi paras vaihtoehto.
Ja niin, naista kokeilisin myös. Ainakin kokeilisin, toki jos se olisi hauskaa niin miksei jatkossakin
Vierailija kirjoitti:
No mulla ois kolme sellaista luottorakastajaa. Sellasii komeita nuoria n. 22-28v. ikäsii miehiä, jotka ois keskenään mahdollisimman eri näköisiä ja myös luonteeltaan poikkeavia. Variaatiota peliin katos. ;) Ja homma toimis sellasella ystävyys/seksisuhteella, eli joskus vois tehdä myös jotain muutakin yhdessä kuin viettää aikaa vällyjen välissä. Hitsi, toi ois ihan taivaallinen tilanne!
N33
Nämä kävisivät luonasi joskus myös samaan aikaan vai aina erikseen?
Tahtoisi kaksi hyvin varustettua alfaa tyydyttämään itsensä minuun, odotas kolme eikun puoli tusinaa, tai saman tien tusina ja tasaisesti joka reikään.
Näiden keskustelujen ongelma on että keskusteluun osallistuu vain poikkeuksellisen aktiiviset naiset. Ne tavalliset joille riittää kerran kahteen viikkoon mies eivät avaa tätä keskustelua kun aihe ei kiinnosta.
Olin sinkku 41-vuotiaaksi asti ja harrastin seksiä n kerran kolmessa vuodessa. Ihan selibaatissa siis. Sitten aloin seurustella 5 v sitten ja menin naimisiin ja nyt on kinkyseksiä 5-7 krt viikossa.
Mulla ratkaisevaa oli oikean miehen tapaaminen. Ihmettelin kun mua ei ikinä seksi kiinnostunut ja luulin olevani aseksuaali. Olinkin vain tietyllä erikoisella tavalla kinky. Eli vanilja ei ollut mulle.
Jos joutuisin uudestaan sinkukdi, niin varmaan menisi loppuikä taas selibaatissa ilman 100% juuri oikeaa kumppania, joita on tosi harvassa.
n46
Ihan samanlainen kuin mulla on ollutkin. En ole koskaan tuntenut mitään morkkista siitä, että saan seksiä. Ja mitkä sosiaaliset rajoitukset? En minä kellekään seksielämästäni avaudu.
En tiedä mitä pitemmän päälle, mutta ihan ekana kaataisin pari työkaveria. Parikymppinen bodaripoju ja kolmevitonen perheenisä ois listan kärjessä. Näiden kanssa lämppäilty toisiamme jo muutenkin. Luultavasti kävisin läpi 90% muistakin työpaikan miehistä.