Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katuvatko miehetkin yhden illan juttuja?

Vierailija
08.08.2016 |

Käsittääkseni on aika yleistä, että osa naisista katuu jälkeenpäin harrastettuaan seksiä jonkun baarissa tavatun miehen kanssa. Mutta katuvatko miehet ikinä yhden illan juttuja? Jos katuvat, niin miksi? Minkälaisia tunteita nousee pintaan? Hävettääkö? Jos nyt ei lasketa mukaan niitä kertoja, kun on saatu sukupuolitauti tai yhden yön hoito tullut raskaaksi, nämä kerrat todennäköisesti kaduttavatkin monia.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Vaimon tyydyttämiseenhän sieltä oppia haetaan.

Vierailija
2/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sukupuolesta ole kiinni vaan omista arvoista, että pitääkö sellaista vääränä vai ei. Itse olen nainen, ja olen jo 20 vuotta hoitanut seksin tarpeeni vain yhden illan suhteilla. Koskaan en ole katunut. Minulla kun ei ole sellaista arvomaailmaa, että seksin pitäisi jotenkin liittyä rakkautta sisältävään parisuhteeseen tai se on jotenkin väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin yhden illan juttua kerran. Ei tullut mitään. Riisuin naiselta paidan, hiplasin, paniikki iski ja painuin ulos naisen kämpästä kuin tykinkuula. En vaan voinut. Sen koomin en ole yhden illan juttuja edes ajatellut. En voi harrastaa seksiä ilman tunteita.

Tuota naista käy sääliksi. Kaduttaa koko homma. Toimin väärin. Luulin, että pystyisin siihen, mutta ei.

Vierailija
4/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun random naisen nussiminen voi auttaa tyydyttämään joku toinen nainen? Naiset kun nauttivat ihan eri asioioista seksissä.

Vierailija
5/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun/jos joskus saan sellaisen, niin raportoin heti tänne.

M27

Vierailija
6/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhden illan juttuja. En ymmärrä miten jotkut voivat esim tuntea toisensa 2h ja sit olla yhdessä jossain nussimassa. Itse kyllä pitää tutustua naiseen ja ehkä toka/kolmansilla treffeillä harrastaa sitä seksiä.

Vierailija
7/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun random naisen nussiminen voi auttaa tyydyttämään joku toinen nainen? Naiset kun nauttivat ihan eri asioioista seksissä.

Miksi kokematon miestä ei sitten arvosteta, jos kokemuksesta ei ole ollenkaan hyötyä? Kokematon mies on alinta paskaa tällä palstalla.

Vierailija
8/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tätä myös ihmetellyt, kun harvoinpa jossain yhden yön suhteissa aletaan toiselle kädestä pitäen opettamaan, mistä nainen tykkää! Eiköhän se useimmiten ole kännisten paneskelua. Paremmin oppii katsomalla opetusvideoita tai lukemalla kirjoista/netistä, miten tyydyttää nainen eri tavoilla.

Vierailija
9/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta yhden illan juttuja. En ymmärrä miten jotkut voivat esim tuntea toisensa 2h ja sit olla yhdessä jossain nussimassa. Itse kyllä pitää tutustua naiseen ja ehkä toka/kolmansilla treffeillä harrastaa sitä seksiä.

Lopettamalla ajattelun ja antautumalla eläimellisten himojen valtaan. Itse ainakin lähden baariin hakemaan seuraa kun panettaa jo valmiiksi. Kun kutkuttaa jalkovälissä sillä tavalla, että tähän auttaa vain M-vitamiini, ei muu. Sitten annan halun viedä, mielikuvien pyöriä seksuaalisissa mielikuvissa, ja kun sopiva uros löytyy, niin eipä siinä millään ihmisenä tuntemisilla ole mitään merkitystä. Se mitä haluan on munaa, ei mitään ihmissuhdetta. 

- 2

Vierailija
10/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa lähinnä, kun kassit ilmatteeks tyhjentää johonki outoon muijaan!

Vierailija
11/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa että miestä kaduttaa aamulla siksi että huomaa aamulla, etten ehkä olekaan niin viehättävä kuin tämä ehkä humalassa kuvitteli.

Vierailija
12/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa että miestä kaduttaa aamulla siksi että huomaa aamulla, etten ehkä olekaan niin viehättävä kuin tämä ehkä humalassa kuvitteli.

Mitäs pelottavaa siinä on? Eipä siitä yhden illan jutusta mitään jatkoa ole tarkoitus tullakaan, joten mitä sillä väliä, jos mies toteaakin itsekseen mielessään, että tulipa melkoisen kottaraisen kanssa päädyttyä petiin :D 

Itse olen joskus herännty tosi outojen miesten seurasta, ja minua tilanne on lähinnä sisäisesti huvittanut, ei kaduttanut mitenkään. Itsepä olen kiimoissani semmoisen kanssa lähtenyt.

Vierailija
13/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi mies osaa tyydyttää toisen miehen parhaiten. Miehillä tieto, mitä mies haluaa ja mikä miehen tyydyttää.

Vierailija
14/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kokematon miestä ei sitten arvosteta, jos kokemuksesta ei ole ollenkaan hyötyä? Kokematon mies on alinta paskaa tällä palstalla.

ei kokemuksesta ole hyötyä. Itse naisena arvostan kyllä kokemattomia miehiä. Ei todellakaan ole alinta paskaa. Naiset ajattelevat tässäkin asiassa eri tavoin (yllätys.)

Vierailija
15/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet antaa yhden illn jutuissa panna paljaalla. Ei ole kortsua niin vastaus on "Ei haittaa". Ainiin, eihän suomalaisella valkoisella miehellä voi olla esim HIV:tä. Sehän on muiden sairaus.

Vierailija
16/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa vain, kun en saa yhden tai useammankaan illan juttuja.

M24

Vierailija
17/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kokemuksesta ole hyötyä. Itse naisena arvostan kyllä kokemattomia miehiä. Ei todellakaan ole alinta paskaa. Naiset ajattelevat tässäkin asiassa eri tavoin (yllätys.)

Olet todella pienen vähemmistön edustaja naisissa.

Vierailija
18/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todella pienen vähemmistön edustaja naisissa.

No ei todellakaan ole, mutta varmaan voi olla vähemmistönä baarikottaraisissa, jotka nappaavat miehiä matkaansa seksi mielessään. 

Vierailija
19/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan raskauden, taudin tai turpaansaamisen pelossa. Ei kai muuten. Miehet hakevat tietoisesti yhden yön juttuja, kaatoja, naiset ajautuvat niihin toivoen käytännössä aina jotakin enemmän. Tätä toki harvoin ääneen sanotaan kun esitetään kovista joka hakee muka vain seksiä...

Vierailija
20/41 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun lähes kaikkia kännipanojani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme