Onko teillä keittiössä käsisaippua??
Olen huomannut, että monilla tuttavilla ei ole.
Musta itsestäni tuntuu, että tottakai pitää olla, kun vaikka leikkaa raakaa kanaa tai vaivaa rasvaista taikinaa, niin saa kunnolla kädet pestyä ilman, että tarvii lähteä vessaan pesemään. (ja matkalla lähmiä niillä likaisilla käsillä ovenkahvat jne...)
Kommentit (62)
Ei ole, mutta joskus pesen astianpesuaineella.
Kiitos ideasta! Tässä yksiössä nyt on aika esteetön kulku vessaan käsiä pesemään, mutta kätevämpäähän tuo olisi hoitaa keittiössä. Täytyypä hankkia jokin nätti saippuaputeli keittiöönkin, kanawokkia tulee kokkailtua melko usein. :)
Totta kai on! On pumppupullo nestesaippuaa ja tarvitsen sitä päivittäin.
Meillä on. Mutta esimerkiksi mun vanhemmat on sitä mieltä että tiskiaineella voi ihan hyvin pestä kädet.
Kyllä, itselläni on. Löytyy myös niitä 100 kpl kertakäyttöhanska paketti, joita käytän kun leikkaan kanaa, kalaa, chiliä. Mielestäni se käsisaippua on nyt ehdoton minimi keittiössä. Enkä ole edes lähellekkään mikään ylihygieeninen
Ei ole. Pesen käsitiskiaineella kädet. Sillä lähtee puhtaaksi vähintään yhtä hyvin kuin saippualla, väitän että jopa paremmin.
Toki, sotken usein käteni kokatessa, eikä millaisilla käsillä ole kiva availla kaapinovia tai tyhjätä tiskaria.
Ei ole koska pesen kädet keittiössä/ruuanlaiton yhteydessä aina Fairylla. Miksi tarvittaisiin erillinen käsisaippua?
Vierailija kirjoitti:
Toki, sotken usein käteni kokatessa, eikä millaisilla käsillä ole kiva availla kaapinovia tai tyhjätä tiskaria.
*likaisilla
Ei ole, käytän keittiössä fairya käsien pesuun.
Tietysti on! Pesen käsiä niin usein että keittössäkin tarpeen. Joskus kylässä ei ole ja silloin pesen tiskiaineella käteni.
Ei ole. Pesen käsitiskiaineella kädet. Sillä lähtee puhtaaksi vähintään yhtä hyvin kuin saippualla, väitän että jopa paremmin.
Totta kai tiskiaine puhdistaa tehokkaammin kuin tavallinen käsisaippua. Samalla se kuitenkin kuivattaa.
Dermosilin keittiösaippua nätissä pumppupullossa. Päivittäin on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koska pesen kädet keittiössä/ruuanlaiton yhteydessä aina Fairylla. Miksi tarvittaisiin erillinen käsisaippua?
Fairy on tehokas rasvanpoistaja, myös käsistä. Mun iho ei kestä(isi).
Olen tiskiaineelle allerginen, on Dermosilin keittiösaippua ollut jo lähes 20 vuotta käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai tiskiaine puhdistaa tehokkaammin kuin tavallinen käsisaippua. Samalla se kuitenkin kuivattaa.
Kädet voi rasvata kun lopettaa keittiöhommat.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä keittiössä käsisaippua??
On, Dermosil keittiösaippua.
On minulla pumppupullo. Käytän sitä joka välissä. Paljon kätevämpi kuin astianpesuainepullosta lotraaminen. Se pullohan olisi koko ajan pestävä rasvasta yms.
Ilman muuta on!