Aloittaako joku superdieetin 15.8.? PAljonko pudotettavaa, millä mielellä?!
Mä olen yrittänyt olla kesän vähemmällä ruualla, mutta niinhän siinä on käynyt, että hups.. jätskiä, karkkia, makeaa.. Olen varmaan johonkin stressiin syönyt ja huonoon mielialaan. Paino ei ole paljonkaan noussut, mutta vanhoistakaan kiloista en ole päässyt eroon. OLen normaalipainoinen, mutta pitkään pitänyt pudotella 3-5 kiloa ja sen vuoksi nyt ajattelin sitten alkaa superdieetille. Motivaation, vertaistuen ja tarkkojen ohjeiden vuoksi. Pidän tollasesta nippelinappelihommasta.. Saan siitä motivaatiota! Jos ruuassa on paljon maitorahkaa, niin ei haittaa! Pidän siitä aidosti! NAM.
Mitkä fiilikset muilla jos alat tai olet joskus dieetillä ollut? Onko sellaista "cheattipäivää" jossain kohtaa? Kun dieettijaksolle osuu yhdet juhlatkin.. Tietysti ei mun pakko ole tarjottavia syödä, mutta entäs alkoholi? okonaan varmaan kielletty? Muuten en kaipaa, mutta juhlissa voisi olla kiva lasillinen tai kaksi ottaa..
Kommentit (51)
Siis eikö teitä superdiettiin osallistujia yhtään se Jutan bisnesmoraali arveluta? Onko tarkoitus vain tehdä paljon rahaa lihavien kustannuksella vai jotain muuta?
https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…
Aloitan superdieetti simplen, koska en pysty liikkumaan polven takia.
Minä alan! Entinen hoikka hot minä on poissa ja tilalla 15 ylimääräistä ja inhottavaa kiloa. 15.8. Superdieetille!😀 ei haittaa huonot kommentit, tarvin jonkun ohjelman ja tsemppiryhmän. Olen 38v nainen.
Hyvä testi näille monelle pt:lle on kun kysyy mitä lisäravinteita he suosittelevat. Yleisesti tiedetään että esim marketeissa myytävät Fast ja Leader ravinteet ovat huonoja hintalaatu-suhteeltaan ja esim. Lidlin Sportyfeel on Leaderin alihankintaa ja Fitfarmin ravinteet ovat Fastin alihankintaa.
Onkin aina mielenkiintoista kuulla kuinka pt:t perustelevat suosituksensa ravinteiden suhteen jos jotain asiakkailleen tuputtavat. Noista neljästä huonosta siis Lidlin Sportyfeel on paras valinta koska on edullisin, vaikkakin laadultaan sitten ei vakuutakaan. Laadukkaalla (luomu)ravinnnolla pääsee paljon parempiin tuloksiin kuin huonolaatuisia lisäravinteita ruokavalioonsa lisäämällä.
En malta odottaa ohjeiden julkaisemista, että pääsen ostamaan kaupasta tarpeelliset sapuskat. Nyt mennään eikä meinata!
Ap
Mikset vaan lopeta mässyn syömistä? Jos muuten kaikki hyvin, mutta vaan liikaa herkkuja, eikös ratkaisu ole ihan toinen kuin joku superdieetti?
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa ohjeiden julkaisemista, että pääsen ostamaan kaupasta tarpeelliset sapuskat. Nyt mennään eikä meinata!
Ap
No omatpahan ovat rahasi. Miksiköhän muuten sillä Fitfarmin päävalmentajalla Bull Mentulalla on valtavan iso maha vaikka se on kehonrakentaja?
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan lopeta mässyn syömistä? Jos muuten kaikki hyvin, mutta vaan liikaa herkkuja, eikös ratkaisu ole ihan toinen kuin joku superdieetti?
Koska tuskin se hyvien syömisen lopettaminen mua kuitenkaan laihtumaan saisi. Tarvitsen ohjelman ja motivaation jne..
Ap
Minä aloin reilut kolme viikkoa sitten noudattamaan gfg:ta. Ensimmäiset kaksi viikkoa noudatin ohjeita pilkulleen (paitsi öljyä käytin myös paistamisessa) ja nyt reilun viikon olen syönyt aamiaisen, väli- ja iltapalan gfg:n ohjeilla, kevyehkön lounaan töissä (proteiini gfg:n mukaan) ja päivällisen samaa ruokaa kuin muu perhe.
Minulla tämä on toiminut hyvin, kasvikset ja marjat ovat nyt parhaimmillaan eli mihinkään aspartaamikeittoon ei ole tarvinnut koskea. Vaaka näyttää 4kg vähemmän, mutta tärkeintä on, että kesän herkuttelu katkesi ja olen päässyt hillittömästä leipähimostani eroon.
Superdieettiin en siis ole tulossa, vaan jatkan tällä linjalla. :)
En väitä, että superdieetti olisi syyllinen mitta kerron oman tarinani. Aikomukseni oli pudottaa painoa superdieetillä ja paino putosikin viisi-kuusi kiloa. Sen jälkeen jatkoin vähän monipuolisemmalla ruoalla, en kuitenkaan mässyttänyt lihottavia ruokia. Aloin lihoa ja lihoin ja lihoin. Lopulta selvisi, että kilpirauhasarvoni oli sekaisin, vajaatoiminta. Nyt on pari vuotta mennyt kun arvoja yritetään saada lääkkeillä kohdilleen. Kyllä kannatti.
En osallistu superdieettiin mutta rakkausdieetin ohjeet hankin viime keväänä ja vihdoin on virtaa niitä noudattaa :)
Vierailija kirjoitti:
Minä aloin reilut kolme viikkoa sitten noudattamaan gfg:ta. Ensimmäiset kaksi viikkoa noudatin ohjeita pilkulleen (paitsi öljyä käytin myös paistamisessa) ja nyt reilun viikon olen syönyt aamiaisen, väli- ja iltapalan gfg:n ohjeilla, kevyehkön lounaan töissä (proteiini gfg:n mukaan) ja päivällisen samaa ruokaa kuin muu perhe.
Minulla tämä on toiminut hyvin, kasvikset ja marjat ovat nyt parhaimmillaan eli mihinkään aspartaamikeittoon ei ole tarvinnut koskea. Vaaka näyttää 4kg vähemmän, mutta tärkeintä on, että kesän herkuttelu katkesi ja olen päässyt hillittömästä leipähimostani eroon.
Superdieettiin en siis ole tulossa, vaan jatkan tällä linjalla. :)
Älä sitten noudata sitä gfg:tä liian pitkään, saattaa alkaa tulemaan ongelmia. Lyhyen aikaa sitä kyllä voi noudattaa, vaikka ei mikään kovin laadukas ruokavalio olekaan.
Vierailija kirjoitti:
En väitä, että superdieetti olisi syyllinen mitta kerron oman tarinani. Aikomukseni oli pudottaa painoa superdieetillä ja paino putosikin viisi-kuusi kiloa. Sen jälkeen jatkoin vähän monipuolisemmalla ruoalla, en kuitenkaan mässyttänyt lihottavia ruokia. Aloin lihoa ja lihoin ja lihoin. Lopulta selvisi, että kilpirauhasarvoni oli sekaisin, vajaatoiminta. Nyt on pari vuotta mennyt kun arvoja yritetään saada lääkkeillä kohdilleen. Kyllä kannatti.
Tuossa se vaara juuri piileekin, kroppa menee sekaisin jos dieettiä ei ole suunnitelleet oikeat ammattilaiset ja muutenkin on hiukan herkkä elimistöltään. Ikävä esimerkki on se Katja joka oli siinä Jutta ja puolen vuoden superdieetti ohjelmassa, hän ensin laihtui 40 kiloa ja sitten kilot tulivat takaisin ja myöhemmin hänelle tuli pahoja terveysongelmia. Molemmat kädet piti leikata hermostovikojen johdosta ja sen takia tuli sitten lopputili töistä. Hyvin todennäköistä, että ne vaivat johtuivat siitä pitkästä superdieetistä jossa hänen kehonsa imettiin aivan liian tyhjäksi, ja kehon hormonitasapaino ym. kärsi pahasti. Jutta sai Katjan ansiosta hyvää julkisuutta(ja rahaa) mutta Katja joutui sitten myöhemmin kärsimään huonon dieetin varjopuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa se vaara juuri piileekin, kroppa menee sekaisin jos dieettiä ei ole suunnitelleet oikeat ammattilaiset ja muutenkin on hiukan herkkä elimistöltään. Ikävä esimerkki on se Katja joka oli siinä Jutta ja puolen vuoden superdieetti ohjelmassa, hän ensin laihtui 40 kiloa ja sitten kilot tulivat takaisin ja myöhemmin hänelle tuli pahoja terveysongelmia. Molemmat kädet piti leikata hermostovikojen johdosta ja sen takia tuli sitten lopputili töistä. Hyvin todennäköistä, että ne vaivat johtuivat siitä pitkästä superdieetistä jossa hänen kehonsa imettiin aivan liian tyhjäksi, ja kehon hormonitasapaino ym. kärsi pahasti. Jutta sai Katjan ansiosta hyvää julkisuutta(ja rahaa) mutta Katja joutui sitten myöhemmin kärsimään huonon dieetin varjopuolista.
Nuo kaksi kommenttia kyllä hiljensi Superdieetin kehujat tehokkaasti. Minäkään en voi sietää kun lihavien kustannuksella bisnestä tehdään ja pahimmassa tapauksessa vielä terveys menee monelta.
Noniin! Nyt oli ohjeet julkaistu ja määrä aloitan tänään! Jäätävä määrä syötävää aamupalalla :D mutta tottelen kiltisti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noniin! Nyt oli ohjeet julkaistu ja määrä aloitan tänään! Jäätävä määrä syötävää aamupalalla :D mutta tottelen kiltisti
Ap
Ja aivot jätät narikkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja aivot jätät narikkaan :)
Kyllä ja en. Olen valmis kokeilemaan. Tuskin mä dieetillä ollessa lihon kumminkaan, joten päätän luottaa ohjeisiin. Onhan ne tuota hommaa tehneet kauan. On kiva kun joku on tehnyt ohjeet valmiiksi, silti saa syödä normaalia ruokaa, hyvin samantyyppistä mitä söisin muutenkin, joten enpä juuri koe joutuvani mistään luopumaan (paitsi ne herkut). Tekee vain niinkuin ohjeissa lukee.
Vääntäkää mulle rautalangasta miksi tämä on vaarallinen dieetti ja minkälainen on oikea terveellinen dieetti? Mä en ymmärrä näitä mollaajia.
suosittelen!
itse olin 5.1.2015 alkaneessa superdieetissä, ja olen onnistunut tiputtamaan 17kiloa yhteensä :).
Ja seuraavana aloitan parin viikon päästä lite workoutin :D.