Miksi suomalaiset miehet on onnettomia?
Suomimiehet on onnettomia ja elää yksinään ilman rakkautta. Tosi moni elää ilman rakkautta loppuelämän, koska suomi nainen on paha ja hyppii nuoruutensa maahanmuuttajamiesten panoringeissä ja jännien tatuoitujen prätkäjengiläisten hauskanpitokappaleina.
Ainakin 80% tämän päivän naisisista ei ole avioliittomateriaalia. Niin itsekkäitä, rima korkealla ja ei halua antaa rakkautta miehille. Ei ihme että niin moni mies joutuu tässä maassa juomaan itsensä hengiltä kun naiset ei enää anna rakkautta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen pitkää päivää orjan asemassa pajalla ja töistä väsyneenä kotiin tullessa akka vaan vittuilee, kiukuttelee, mököttää ym.
Seksiä ei saa ikinä mistään, tunnen itseni ulkopuoliseksi omassa kodissa.
Miltähän tuntuisi jos hymyilevä iloinen nainen tulisi ovella halaamaan, nännit nöpöttäen ohuen paidan läpi ,sanoisi että on tehnyt ruokaa ja sen jälkeen voi hieroa kipeätä selkääsi ja ratsastaa kunnon orkut.Tietenkin ratsastaa, kun et itse jaksa edes panna.
Yök.
No tuo oli tuollainen haave ja sekin oli liikaa,tähän asti olen joutunut itse panemaan lahnaa mikä lopuksi kysyy tylsistyneenä,joko tuli,viime aikoina sitäkin on ollut niin harvoin että olisi ihan sama kun ei olisi ollenkaan.
enkö saa olla edes väsynyt vaikka olen joutunut koko kesän tekemään 10-12h/6 töissä ja pakolliset kotihommat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä nykypäivän maskuliinista prinsessaharhaa kuvitella, että nainen tekisi miehen onnelliseksi. Jokainen on oman onnensa seppä, sen tiesivät jo esi-isätkin.
Ja kokoomuslaiset
M kirjoitti:
enkö saa olla edes väsynyt vaikka olen joutunut koko kesän tekemään 10-12h/6 töissä ja pakolliset kotihommat päälle.
Tähän sopii mainiosti seuraava biisi:
Mistä löytyy ne naiset jotka eivät ahneuksissaan vaadi mieheltä työsskäyntiä/työnhakua ja siten laskevat miehen arvon muissa asioissa kuin tulojen tasaisuudessa ja omaisuudeen määrässä? Itse en ole näitä löytänyt, vaan kaikillla on ollut samat ahneet, miestä esineellistävät vaatimukset.