Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä on jotenkin outoa

Vierailija
08.08.2016 |

että saan enemmän huomioo miehiltä sillonkun mulla ei oo meikkiä ja oon vaikka salivaatteissa, kun taas viimesen päälle laitettuna tuntuu että olen pelkkää ilmaa. Ehkä en osaa laittaa itseäni tarpeeksi hyvin? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihmettelin lauantaina Tampereen keskustassa kävellessä. Mulla oli hiukset löysällä nutturalla, eikä meikistä tietoakaan. Huomasin, miten miehet silmäilivät vaivihkaa minua. Miksiköhän. Varmaan säälistä. :D 

Vierailija
2/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittä olet luonteva ja lähestyttävissä, mutta täydessä tällingissä saavuttamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikittä olet luonteva ja lähestyttävissä, mutta täydessä tällingissä saavuttamaton.

Tämä!

Vierailija
4/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olet liian täydellinen tällättynä. Ne pelkää sua silloin.

Vierailija
5/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ihmettelin lauantaina Tampereen keskustassa kävellessä. Mulla oli hiukset löysällä nutturalla, eikä meikistä tietoakaan. Huomasin, miten miehet silmäilivät vaivihkaa minua. Miksiköhän. Varmaan säälistä. :D 

No tuskimpa. :D Olet varmaan  nätimpi kun luuletkaan :) Ap

Vierailija
6/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sä olet liian täydellinen tällättynä. Ne pelkää sua silloin.

En sanoisi että täydellinen, koska kukapa meistä sellanen olisi, mutta meikkaan kyllä itsestäni vähän pelottavan näköisen. Nyt mua naurattaa kun tajusin sen itekin :D Täytyy ehkä miettiä jotain uutta ja raikasta meikkityyliä. Ap

Vierailija
7/7 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tosi monet, etenkin nuoret naiset, ovat kauniimpia ilman meikkiä tai hyvin kevyesti meikattuna, kuin täydessä tällingissä. En ymmärrä yhtään esimerkiksi näitä järkyttäviä piirrettyjä kulmakarvoja. Olen ehkä vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme