Mun mielestä on jotenkin outoa
että saan enemmän huomioo miehiltä sillonkun mulla ei oo meikkiä ja oon vaikka salivaatteissa, kun taas viimesen päälle laitettuna tuntuu että olen pelkkää ilmaa. Ehkä en osaa laittaa itseäni tarpeeksi hyvin? :D
Kommentit (7)
Meikittä olet luonteva ja lähestyttävissä, mutta täydessä tällingissä saavuttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Meikittä olet luonteva ja lähestyttävissä, mutta täydessä tällingissä saavuttamaton.
Tämä!
Ehkä sä olet liian täydellinen tällättynä. Ne pelkää sua silloin.
Vierailija kirjoitti:
Just ihmettelin lauantaina Tampereen keskustassa kävellessä. Mulla oli hiukset löysällä nutturalla, eikä meikistä tietoakaan. Huomasin, miten miehet silmäilivät vaivihkaa minua. Miksiköhän. Varmaan säälistä. :D
No tuskimpa. :D Olet varmaan nätimpi kun luuletkaan :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä olet liian täydellinen tällättynä. Ne pelkää sua silloin.
En sanoisi että täydellinen, koska kukapa meistä sellanen olisi, mutta meikkaan kyllä itsestäni vähän pelottavan näköisen. Nyt mua naurattaa kun tajusin sen itekin :D Täytyy ehkä miettiä jotain uutta ja raikasta meikkityyliä. Ap
Minun mielestä tosi monet, etenkin nuoret naiset, ovat kauniimpia ilman meikkiä tai hyvin kevyesti meikattuna, kuin täydessä tällingissä. En ymmärrä yhtään esimerkiksi näitä järkyttäviä piirrettyjä kulmakarvoja. Olen ehkä vanha.
Just ihmettelin lauantaina Tampereen keskustassa kävellessä. Mulla oli hiukset löysällä nutturalla, eikä meikistä tietoakaan. Huomasin, miten miehet silmäilivät vaivihkaa minua. Miksiköhän. Varmaan säälistä. :D