Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

löytötavarat oikeaan paikkaan

ahaaa!
07.08.2016 |

Miksi ihmiset eivät toimita löytämiään avaimia, puhelimia yms. Poliisin löytötavaratstoon? Jossain UR-tekstaripalstalla ilmoittavat, että semmoista ja tämmöistä löydetty, soita ja hae tuntomerkkejä vastaan. Korkeintaan johonkin lähi-Siwaan vievät ja sinne jäävät pölyttymään. Harvalla tulee kauppareissulla mieleen kysyä löytötavaroista. Liikkeenharjoittajien ainakin toivoisi vievän heille tuodut tavarat poliisilaitokselle.

Osa haalii löytötavaraa kotiinsa eikä koskaan vie löytötavaratstoon. Ketä ne löydetyt avaimet, silmälasit, puhelimet siellä lipaston laatikossa auttavat?

Itse olen hukannut yhden avaimen kaulanauhoineen 7 v sitten. Ei ole poliisiasemalla ainakaan, monesti kysynyt. Samoin kysellyt mahdollisista ja mahdottomista paikoista, mutta ei löydy. Etsinyt kotoa varastoa myöten. Harmittaa, etenkin kun olen itse vienyt parin vuoden sisään poliisilaitokselle useamman puhelimen, polkupyörän x 2, pankkikortin ja henkkarit, muutaman korun jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen! Jossain paikkakuntien vaihtoringeissä sitten ilmoitellaan löytyneistä kotiavaimista sun muista unohtamatta, että näihin rinkeihin kuuluun vain murto-osa paikkakunnan asukkaista. Itse menisin kuitenkin aina ennen poliisiasemalle tai löytötavaratoimistoon etsimään arvotavaroitani kuin odottamaan jonkun kansalaisen ilmoitusta löytyneestä puhelimesta, jonka takakannessa on tuntomerkki, jota vastaan hän puhelimen luovuttaa -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla