Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko töissä olla sukkasillaan?

Vierailija
07.08.2016 |

Olen tottunut pitämään villasukkia talvisin, enkä haluaisi käyttää kenkiä sisällä. Nyt kuulin, ettei se olisi kaikkien mielestä ok.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työpaikasta. 

Vierailija
2/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset jalat sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoiset jalat sinulla on?

Kiviaikani ovat koko 42.

Ap

Vierailija
4/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nuori stouneichvarvas.

Ap

Vierailija
5/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin voi, mitta sellaisissa pienissä työpaikoissa, jossa paljon muita ei kulje kengät jalassa, voi ehkä onnistua. Itse voi. Olla omassa työhuneessani sukkasillanikin, mutta sieltä ulos kävellessä on viisaampi pitää kengät jalassa. Muuten on sukat kurassa.

Vierailija
6/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsevarma mies voi olla vaikka reikäisissä sukissa, naiset pitää itsevarmoista miehistä.

Vierailija
7/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä työtä teet. Itse olen yliopistossa tutkijana tekniikan alalla. Ja kyllä jos istun koko päivän koneella enkä tee labran puolella töitä niin saatan olla koko päivän sukkasillaan. Eli en laita kenkiä jalkaan kun menen vessaan tai kahvihuoneeseen. Eikä kukaan ole tästä huomauttanut. Enkä ymmärrä jos et ole asiakkaiden kanssa tekemisissä että miksi tämä ei olisi soveliasta

Vierailija
8/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta töihin jotkut (sisä)tossut, joihin ne villasukat mahtuvat hyvin. Toki ne ovat yhtä koomiset kuin villasukatkin, mutta astetta korrektimmat. Jos et ole asiakkaiden kanssa tekemisissä ja teillä ei ole muodollista pukeutumista niin mukavuus ennen kaikkea sitten.