Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä yli 35v. Mitä somepalveluita käytät?

Vierailija
07.08.2016 |

Instaa,kik, whatsappii,snapchattii yms?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ja whatsapp.

Vierailija
22/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB, IRC, IRC-galleria, Instagram, Kik, WhatsApp, Snapchat ja Periscope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 50

käytän ainakin insta kik whatsapp periscope snapchat vine pinterest linkedin twitter

Vierailija
24/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten pidin monta vuotta kirjallisuusaiheista blogia. En siis sellaista joissa joka kuvassa oma naama tai huusholli ;) Elämänmuutoksen myötä se jäi, mutta olen joskus pohtinut vielä sen henkiin herättämistä ainakin jollain tasolla.

Satunnaisia blogeja luen feedlyn kautta eli en koskaan vieraile sivustolla enkä kommentoi.

Olen rekisteröinyt pinterestiin ja siellä enemmän tai vähemmän aktiivisesti pinnailen, mutta olen siellä ns. salanimellä eikä omia tuotoksia sieltäkään kukaan tule koskaan löytämään. Pinnejä on varmaan yli 1000, en nyt muista tarkkaa määrää.

Facebookissa olen mutten juuri koskaan päivitä mitään, seurailen lähinnä ryhmiä mutta harvoin niihinkään mitään kommentoin kun pelkään että kommenttini ilmestyvät kavereiden saati heidän kavereidensa syötteeseen.

Aktiivisin olen täällä palstalla siis jossa saa olla täysin inkognito :) Joskus Onlinen aikaan pidin vuoden-pari nimimerkkiäkin, mutta täällä en sitä missään nimessä halua etten ole tunnistettavissa.

Rakkain harrastukseni tapahtuu osittain netissä ryhmässä, saa olla siis sosiaalinen jos haluaa mutta en ole sielläkään kovinkaan julkisesti esillä tai yhdistettävissä oikeaan persoonaani.

Ihan kuin minulla olisi jotain salattavaa ;) mutta ei ole, en vaan halua jakaa henkilökohtaisimpia juttujani kenellekään sellaiselle joka ne oikeasti voisi yhdistää oikeaan minääni :)

Vierailija
25/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten pidin monta vuotta kirjallisuusaiheista blogia. En siis sellaista joissa joka kuvassa oma naama tai huusholli ;) Elämänmuutoksen myötä se jäi, mutta olen joskus pohtinut vielä sen henkiin herättämistä ainakin jollain tasolla.

Satunnaisia blogeja luen feedlyn kautta eli en koskaan vieraile sivustolla enkä kommentoi.

Olen rekisteröinyt pinterestiin ja siellä enemmän tai vähemmän aktiivisesti pinnailen, mutta olen siellä ns. salanimellä eikä omia tuotoksia sieltäkään kukaan tule koskaan löytämään. Pinnejä on varmaan yli 1000, en nyt muista tarkkaa määrää.

Facebookissa olen mutten juuri koskaan päivitä mitään, seurailen lähinnä ryhmiä mutta harvoin niihinkään mitään kommentoin kun pelkään että kommenttini ilmestyvät kavereiden saati heidän kavereidensa syötteeseen.

Aktiivisin olen täällä palstalla siis jossa saa olla täysin inkognito :) Joskus Onlinen aikaan pidin vuoden-pari nimimerkkiäkin, mutta täällä en sitä missään nimessä halua etten ole tunnistettavissa.

Rakkain harrastukseni tapahtuu osittain netissä ryhmässä, saa olla siis sosiaalinen jos haluaa mutta en ole sielläkään kovinkaan julkisesti esillä tai yhdistettävissä oikeaan persoonaani.

Ihan kuin minulla olisi jotain salattavaa ;) mutta ei ole, en vaan halua jakaa henkilökohtaisimpia juttujani kenellekään sellaiselle joka ne oikeasti voisi yhdistää oikeaan minääni :)

... en halua olla tunnistettavissa täällä, tuli pieni ajatuskatko tuohon :) 

Vierailija
26/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Facebookissa ja Twitterissä, mutta harvoin päivitän itse mitään, koska kavereina ja seuraajina on liikaa sellaisia tyyppejä, joille häpeän kertoa elämästäni ja ajatuksistani. 

Tänne kirjoittelen aktiivisimmin, satunnaisesti myös harrastuksia sivuaville palstoille ja iltapäivälehtien uutiskommentteihin. 

Vierailija
27/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinterest, fb, whatsapp, instagram, twitter

Vierailija
28/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatsapp, Facebook, LinkedIn, Twitter, Researchgate. n36v

Vierailija
29/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook, Instagram, Whatsapp, Snapchat ja Twitter. Snapchat vain lasteni pyynnöstä enkä halua sieltä muiden kuin jälkikasvun viestejä. Periscopen latasin hetkeksi, kun sitä kautta seurasin erästä tapahtumaa, mut muuten ei kiinnosta. Pinterestissä oon muutaman kerran käynyt, mut en jotenkin saa kiinni.

Vierailija
30/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kik, whatsapp, viber, av ja suomi24

Vierailija
31/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse käytän lähinnä sähköpostia... Monen kertaa olen kuullut kyllä, kuinka pitäsi twiitata, tai olla linkedinissa tai naamakirjassa, mutta itse vain en ole keksinyt  tarpeeksi hyviä syitä, miksi olla niissä mukana. - Ja mieluummin olen kokonaan poissa kuin loisin vain passiivisen profilin. Kuten eräs ystäväni totesi kun on kokonaan poissa niin tavallaa suojelee itseään ja hyvä ukoisuuttaan kun ei näe tai voi luke, mitä kaikkea enemmän ja vähemmän viisasta aiemmin fiksuina pitämät läheiset kirjoittavat ja -jakavat sosiaalisessa mediassa. - Tki tiedän ja tiedostan, että pelkästään edellä mainituissa ja monessa uudemmassa (ja vanhemmassa) -sovelluksessa on myös omat hyvät ja erinomaiset puolensa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi