Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallinen keskustelupalsta

Vierailija
23.10.2024 |

Onko sellaisia olemassa?

Keskustelupalsta, missä voi anonyymisti keskustella/kysyä asioista ja saada asiallisia vastauksia/neuvoja. Hieman harmittaa tämäkin palsta, kun jos näen mielenkiintoisen aloituksen, missä on puhetta jostain kiinnostavasta aiheesta, on siellä heti asiattomia kommentteja.

Eli lyhyesti: Onko netissä asiallisia keskustelupalstoja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon tämäkin paska

Vierailija
2/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut olla vuoden 2012 jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin suljetut ryhmät (ne joihin ei oteta miehiä) 

Vierailija
4/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on. 

Internet foorumit oli joskus aikoinaan ihan asiallisia kun ihmiset vasta opetteli niiden käyttöä mut ei ne sitä enää ole. Nyt niihin on pesiytyny kaikki luuserit ja vallottanu paikat. 

Siin pitää ite tehä sellanen ryhmä tai foorumi jos haluaa sen olevan asiallinen. 

Vierailija
5/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on. 

Internet foorumit oli joskus aikoinaan ihan asiallisia kun ihmiset vasta opetteli niiden käyttöä mut ei ne sitä enää ole. Nyt niihin on pesiytyny kaikki luuserit ja vallottanu paikat. 

Siin pitää ite tehä sellanen ryhmä tai foorumi jos haluaa sen olevan asiallinen. 

Ite oot luuseri!

Vierailija
6/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellaisessa vaikka olen mies,monet hyvät naurut olen saanut sieltä.

Vierailija
7/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vaikka täälläkin on joskus hyviä keskusteluja, niin nuo myrkynkeittäjät ja propagandistit tulevat aina pilaamaan tai poistamaan sen. Joskus voisi sitä pahaa oloaan purkaa vaikka menemällä ulos metsään kävelemään.

Vierailija
8/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti meni pilalle siinä vaiheessa, kun tavikset löysi sen. Suljetut yhteisöt parantavat keskustelujen laatua, mutta kääntöpuolena luovat kuplan ja kaikua, jollloin asiat jäävät helposti yksipuolisiksi.

Vierailija
9/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että on. 

Pitää tehdä postaamisesta sinne niin hankalaa, että vain todella vakaumukselliset jaksavat siellä roikkua.

Vierailija
10/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellaisessa vaikka olen mies,monet hyvät naurut olen saanut sieltä.

Mukavaa että viihdyt meidän naisten seurassa 💗

Vierailija
11/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse parilla Naistenhuoneella ja siellä meno on aivan yhtä kamalaa. Ylläpitäjät joutuvat kaitsemaan aikuisia ihmisiä lähes päivittäin ja muistuttamaan, kuinka käyttäydytään.

-AP

Vierailija
12/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetut trollit jotka ajavat maailman rikkaan rahastavan eliitin rakentamia rahastusagendoja ovat tuhonnet kaikki somet /  mediat...

Vierailija
13/13 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaiset ihan itse haluavat, että tämä on tällainen trollien oskennusastia.

Jos asiattomiin viesteihin ja aloituksiin ei reagoitaisi millään tavalla, ei kukaan täällä jaksaisi loputtomiin huutaa. Jokainen vastaus, alapeukku ja poisto on vain kannustin spämmäämään lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän