Vaimo ei vain halua
Miten jaksaa arkea suhteessa jossa toinen ei halua ottaa eikä jakaa läheisyyttä ja kosketuksia? Seksissäkin tarjoaa ei kiitosta jos koetan iholle. Ymmärrän että tällainen ihminen joko inhoaa yleisesti koskettelua tai sitten vain minun kosketusta tai koskemista. Mutta silti ei halua erota. Jos ei halua erota niin ettekö te haluttomat tajua että parisuhteessa on kaksi? Onko siis ok jos se toinen osapuoli kärsii loppuelämän kun ei saa koskettaa tai koskea? Äh kun oma pitkä liitto tällaista. Ja joo puhuminen ei auta, koska minulla on kuulemma se ongelma. Pitää selvittää se oman pään sisällä.
Niin ja lapset on ja en halua erota, vaan mitä ihmettä tehdä kun tilanne ei muutu tein mitä tahansa? Toista ei voi pakottaa haluamaan, mutta miten se haluton haluaa satuttaa ja pilata molempien elämän!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Onko lapset pieniä? Mä olin ainakin ihan poikki monta vuotta. Nyt kun lapset kasvaa (nuorin on 5v) niin hormonit ovat palautuneet ennalleen ja saan nukkua yöt hyvin, alkaa seksi taas kiinnostamaan. Onneksi mies ymmärsi (tai ainakin yritti ymmärtää) auttamalla kotitöissä ja valvomalla joskus lasten kanssa, halaamalla joskus ilman takaa-ajatuksia. Nyt meillä on käynyt niin päin, että haluan seksiä vielä useammin kuin hän :)
Onko tuo nyt ihme, että kun ukkosi on vuorostaan stressaantunut ja poikki niin sulla on himot taas kunnossa? Olisiko kultainen keskitie mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mahdolliset syyt:
*Vaimo on väsynyt, valvoo yöt lasten takia
*vaimo on väsynyt töiden/kotitöiden/molempien takia
*vaimoa vituttaa puhumattomat asiat
*vaimo saa huonoa seksiä eikä siksi kiinnostu
*vaimolla on toinen
*vaimo on masentunutSiinähän noita syitä sinulle, mieti onko syy jokin tai useampi noista.
Lisää mahdollisia syitä:
*teidän välillä ei ole enää tunnetason yhteyttä, joten vaimo ei halua seksiäkään
*Vaimolla on joku fyysinen sairaus
*vaimo kokee tulevansa syyllistetyksi haluttomuudestaan (joka yleensä pahentaa haluttomuutta)
*vaimo ei rakasta sinua enää
*vamo kokee sinut vastenmieliseksi
Ja tässä näemme saman kaavan, JÄLLEEN KERRAN XDD vaimo-satuilijalla on kyllä pahoja ongelmia korvien välissä. Aina vain vaimo vaimo vaimo, seksi seksi seksi, ei halua ei halua ei halua, lapset lapset lapset.
Et ole nokkela nainen, edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ratkaisua sinun ongelmaasi, mutta voin kertoa miksi minä en halunnut pitkässä suhteessa seksiä.
Miehellä tuntuu olevan se halu jalkojen välissä ja vaikka olisi ollut tappelua päivän aikana (joita ei koskaan selvitetty) niin mies silti haluaa illalla seksiä. Naisella sen sijaan halu syttyy pään sisällä. Minua ällötti ajatuskin seksistä tämän miehen kanssa. Halutti kyllä, mutta ei miehen läsnäollessa.😝Jotenkin sinun pitäisi saada tuo tilanne järkkymään. Tuskin pitkää kierrettä saa millään yhteisellä (parisuhdeaika) leffassa käymisellä enää itsestään järjestymään. Tai no...olisi minullekin ehkä riittänyt vain se jos mies olisi alkanut vastuuntuntoiseksi perheenisäksi ja lopettanut ryyppäämisen ja kylillä hillumisen.
Itse olen vastuuntuntoinen perheenisä ja en ryyppää... siksi onkin vaikea ymmärtää miksi en kelpaa vaimolle. Olen myös siisti jne. Varmaan osittain siksi alan nalkuttaa kun tulee pakit koska mitään syytä tähän ei ole. Ok en ehkä ole paras petipuuhissa mutta pyrin miellyttämään. Ja edelleen ongelma ei niinkään seksinpuute vaan kosketuksen puute. Se tunne että toinen haluaa mut.
-ap
Olet siisti, vastuuntuoinen ja et ryyppää? Ja sekö pitäisi riittää seksihalujen herättämiseen? Mitä annettavaa sulla on vaimollesi tunnetasolla? Siis muuta kuin syyllistämistä haluttomuudesta...
http://www.vauva.fi/keskustelu/4505913/ketju/vaimo_vihaa_vauvan_kanssa_…
http://www.vauva.fi/keskustelu/2490934/vaimo_kakkasi_synnytyksessa_en_s…
http://www.vauva.fi/keskustelu/4466684/ketju/vaimoni_on_huono_aiti
http://www.vauva.fi/keskustelu/2528494/miehen_serkun_vaimo_ei_kutsu_pol…
Vaimovaimovaimovaimovaimovaimovaimovaimo, ja tuossa vasta hyvin, hyvin pieni osa.
Tässä ne syyt mitkä uskon olevan syy
*vaimo ei rakasta sinua enää
*vamo kokee sinut vastenmieliseksi
Mutta miksi ei halua erota? Kiduttaa ja pilaa molempien elämän ja lisäksi lasten.
Hyvää elämän opetusta lapsille.
Tässä sitten koettaa tulevaisuutta suunnitella yhdessä. Mykkäkoulu puree aina, not. Hitto mikä umpikuja.
-ap
Vuoden jaksoin kun mies ei halunnut seksiä, sitten ilmoitin että nyt ollaan vain kämppiksiä jotka kasvattaa samas kämpäs lastaan. Enää ei saa mun tekemää ruokaa eikä lapsen hoito lankea vain minulle vaan 50/50. Mun rahat menee mun taskuun. Mies saa unohtaa harrastukset jotka vievät liikaa aikaa, koska ennen se oli rakkaus jonka vuoksi jaksoin häntä tukea. Ei enää.
Terveellä ihmisellä on seksuaaliset tarpeet. Turha tuollaisen nihkeän pillunvartijaämmän kanssa on alkaa vääntää, se ei siitä miksikään muutu. Runkkaa loppuelämäsi tai etsi seksistä nauttiva ja sitä haluava nainen. Onhan niitä vapaana, minäkin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ratkaisua sinun ongelmaasi, mutta voin kertoa miksi minä en halunnut pitkässä suhteessa seksiä.
Miehellä tuntuu olevan se halu jalkojen välissä ja vaikka olisi ollut tappelua päivän aikana (joita ei koskaan selvitetty) niin mies silti haluaa illalla seksiä. Naisella sen sijaan halu syttyy pään sisällä. Minua ällötti ajatuskin seksistä tämän miehen kanssa. Halutti kyllä, mutta ei miehen läsnäollessa.😝Jotenkin sinun pitäisi saada tuo tilanne järkkymään. Tuskin pitkää kierrettä saa millään yhteisellä (parisuhdeaika) leffassa käymisellä enää itsestään järjestymään. Tai no...olisi minullekin ehkä riittänyt vain se jos mies olisi alkanut vastuuntuntoiseksi perheenisäksi ja lopettanut ryyppäämisen ja kylillä hillumisen.
Itse olen vastuuntuntoinen perheenisä ja en ryyppää... siksi onkin vaikea ymmärtää miksi en kelpaa vaimolle. Olen myös siisti jne. Varmaan osittain siksi alan nalkuttaa kun tulee pakit koska mitään syytä tähän ei ole. Ok en ehkä ole paras petipuuhissa mutta pyrin miellyttämään. Ja edelleen ongelma ei niinkään seksinpuute vaan kosketuksen puute. Se tunne että toinen haluaa mut.
-apOlet siisti, vastuuntuoinen ja et ryyppää? Ja sekö pitäisi riittää seksihalujen herättämiseen? Mitä annettavaa sulla on vaimollesi tunnetasolla? Siis muuta kuin syyllistämistä haluttomuudesta...
Joo aika finaalissa tämä liitto ja silti tätä jatkuu enää loppuelämän. Umpikujassa ja tiiviisti.
Ei eroon kuule tarvita kuin yksi sitä haluava osapuoli!
Mutta tarkkaan puntaroi haluatko esim. olla jatkossa niin paljon erossa lapsista? Siis ihan vaikka olisi vuoroviikoin lapset niin silti. Alussa on kivaa paneskella ympäriinsä ne lapsettomat ajat, mutta siitä menee hohto melko nopeasti ohi.
Ja edelleen korostan, että seksittömyys ei ongelma vaan se että vaimo ei halua koskea minuun tai millään tasolla miellyttää. Pitää varmana nakkina jonka tulee olla hiljaa ja tehdä sovitut asiat. Mun jutut ei kiinnosta enkä minä saa olla liian kiinnostunut hänen jutuista. Pusut ja halit olisi kuin taivaaseen pääsisi, mutta ei... loppuelämän ehtii nauttia tästä ilosta.
Mä just annoin mun miehelle: ensin imin pitkään, sitten mies nussutteli mua ensin ykköseen ja sitten kakkoseen. Hellittiin ja pusuteltiin vielä aktin jälkeen, hyvää teki! 💓
On teillä ap joku ongelma. No, mun mies on alfa ja ottaa mut kun haluaa, miten haluaa ja missä haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vuoden jaksoin kun mies ei halunnut seksiä, sitten ilmoitin että nyt ollaan vain kämppiksiä jotka kasvattaa samas kämpäs lastaan. Enää ei saa mun tekemää ruokaa eikä lapsen hoito lankea vain minulle vaan 50/50. Mun rahat menee mun taskuun. Mies saa unohtaa harrastukset jotka vievät liikaa aikaa, koska ennen se oli rakkaus jonka vuoksi jaksoin häntä tukea. Ei enää.
Miksette sitten eronneet kokonaan? Onhan tuo kämppiksinä elely aika kuluttavaa henkisesti, lisäksi on vaikea tavata ketään uutta, kun pitäisi muuttaa samantien hänen luokseen tms., kun ei oo ikiomaa kämppää. Tuskinpa se on lapsellekaan eduksi, kun katselee kuollutta ja täysin rakkaudetonta liittoa.
Ap:lle tsempit. En tajua alapeukuttajia, jos juttu on tosi. Haluttomuus on suuri ongelma ja teidän tapauksessa vielä tuo täydellinen kosketuksen puute. Teillekin kysymys: Miksei vaimo halua erota? Olet varmaan kysynyt? Onko teillä talo ja omaisuutta, mistä hän ei ole valmis luopumaan? Lapset ei kelpaa syyksi, kuten edellä jo totesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette sitten eronneet kokonaan? Onhan tuo kämppiksinä elely aika kuluttavaa henkisesti, lisäksi on vaikea tavata ketään uutta, kun pitäisi muuttaa samantien hänen luokseen tms., kun ei oo ikiomaa kämppää. Tuskinpa se on lapsellekaan eduksi, kun katselee kuollutta ja täysin rakkaudetonta liittoa.
Ap:lle tsempit. En tajua alapeukuttajia, jos juttu on tosi. Haluttomuus on suuri ongelma ja teidän tapauksessa vielä tuo täydellinen kosketuksen puute. Teillekin kysymys: Miksei vaimo halua erota? Olet varmaan kysynyt? Onko teillä talo ja omaisuutta, mistä hän ei ole valmis luopumaan? Lapset ei kelpaa syyksi, kuten edellä jo totesin.
Olen kysynyt, mutta ei kerro. Raskasta elämää ja ei mitään muutosta tulossa. Pelkäänkin että tässä eletään samassa oravanpyörässä koko loppuelämä. En siis koe ikinä sitä tunnetta että joku himoitsee ja haluaa minua.
Kuulostaa tunteettomalta vaimolta. Tsemppiä sulle. Erikoista on jos tuollaista elämää jaksatte.
Voisitko ap aloittaa suhteen jonkun toisen kanssa? Miten vaimosi suhtautuisi siihen - onko hänelle ihan sama ketä tapaat vai haluaako hän sinun pysyvän uskollisena eli tässä tapauksessa selibaatissa?
Vastaan tähän, koska mulla on mieheni kanssa tuo sama ongelma, joskin mä olen se haluton nainen. En tiedä, mistä se johtuu. Ehkä meistä on vuosien varrella vaan tullut kuin sisaruksia, ja ajatus seksistä mieheni kanssa ei vaan kiihota. Totta puhuen, se tuntuisi melkeinpä insestiltä. Rakastan miestäni kyllä muutoin ja hän on paras ystäväni. Tiedän, että hän kärsii tilanteesta ja antaisin mielelläni miehelleni luvan harrastaa seksiä muiden kanssa (avoin suhde sopisi muklle tosi hyvin), mutta hän ei halua kuulla siitä puhuttavankaan. Ehkä se loukkaan häntä vain lisää? En kuitenkaan voi sille mitään etten häntä halua, ja koska itse voin suhteessa ihan hyvin, ero tai yhdessäolomme on mieheni päätettävissä. Jos hän kokee tilanteen turhauttavaksi ja haluaa erota, ymmärrän kyllä, mutta en itse ainakaan nyt ole laittamassa eroa vireille. Mieheni ei kyllä juurikaan painosta mua, jos painostaisi, voi olla, että siinä tapauksessa haluaisin erota.
Haluttomuuteni syitä:
-mies lähestyy tökerösti ja vain ja ainoastaan, kun haluaa seksiä muuta läheisyyttä ei osaa antaa. Jos haluaisin vain halia tai olla lähellä tulkitsee sen, että nyt olen halukas seksiin, joten vältän kaikkea koskemista
-väsymys, hoidan kodin ja lapset suurimmaksi osaksi ja pienin lapsi valvottaa, joten uni ajaa seksin ohi
-en enää kunnioita miestäni, koska hån ei tukenut minua eräässä todella ahdistavassa asiassa
-en kunnioita miestäni myöskään, koska hän on paljastunut ns. äidin pojaksi joka tekee mielummin asiat äitinsä kuin vaimonsa mielipiteen mukaan
-tunneyhteys puuttuu
-seksi samaa aina, ei sytytä
Lapset ovat vankila.