Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri teki eläinsuojeluilmoituksen olemattomasta koirastani, minulla on portissa "Varo koiraa" kyltti

Vierailija
07.08.2016 |

Lähistöllä on hiljattain murtauduttu muutamaan taloon. Ostin "Varo koiraa" kyltin saksanpaimenkoiran kuvalla sekä kaksi kookasta koiran kuppia etupihalle.

Nyt sitten ovelleni ilmestyi tarkastaja. Luonnollisesti olin hämilläni ja selitin tilanteen. Tarkastaja halusi kuitenkin tarkistaa vielä asunnon ja sanoin että se on ihan ok.

Oli sanonut että koiralla ei ole koskaan ruokaa (kun hankkimani rekvvisiittakuppi tyhjä) eikä sitä käytetä ollenkaan lenkillä.

Mitäs nyt? Teenkö ilmoituksen hänen kissastaan joka käyskentelee naapurustossa vapaana?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sulla ole mitään syytä kostaa! Naapuri toimi oikein. Tosi oudolta ja välinpitämättömältä koiranomistajaltahan sinä vaikutit. Sitä ettei sulla ole koiraa ei naapuri voinut tietää.

Naura mielummin hauskalle tapaukselle.

Eli tällä logiikalla sitä ilmotusta siitä naapurin kissasta menemään sit vaan. Ihan oikein se olisi toimittu. Välinpitämätön ja surkea kissanomistajahan tuo naapuri on kerran kissansa antaa kulkea vapaana missä sattuu.

Vierailija
42/43 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koputa naapyrin ovelle ja sano: Moi, toin koirat teille hoitoon. Naapuri kysyy mitkä koirat? Sinä sanot, hihnoja ojentaen: Nämä minun koirat tietysti! Saavat teillä varmaan hyvää hoitoa, heippa!

Tää vois olla hyvä. Menet sinne pokkana hihnan kanssa, taputtelet ilmaa sen vieressä ja kerrot kuinka joudut pyytämään apua koiran hoidossa äkillisen menon takia. Kerrot koiran nimen ja tavat ja milloin tulet hakemaan. Sano vielä, ettet uskalla jättää sitä yksin, kun tarkastaja kävi katsomassa, ettei sitä laiminlyödä. Annat hihnan naapurille ja menet kotiin odottamaan, kuka viranomainen seuraavaksi tulee käymään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tietenkään olisi mitään tarkastajaa sisälle päästänyt.

Eijjumalauta....

Olisi voinut sitten tulla poliisipartion kanssa ihan rauhassa.