Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kavereita isketään aina enemmän baareissa

norsu
07.08.2016 |

Näin on ollut aina ja podin siitä joskus itsetuntokriisiä.
En mielestäni ole susiruma. Olen 164cm/62kg, vaatekoko kieppuu jossain S-M/36-38 tienoilla eli ihan normaali olen, ruskeat vähän yli olkapäiden yltävät hiukset, suht symmetrinen naama, ei liikaa meikkiä (kissamainen kajali ja ripsari ollut aina vakkarina).

Kaverini ovat toki itseäni 10kg hoikempia. Johtuuko tämä tosiaan siitä että näytän virtahevolta heidän vieressään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos tekisit itse aloitteen, etkä vaan istuisi ja odottaisi?

Vierailija
2/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se johtuu sun sanattomasta viestinnästä. No onneksi oikeaa ongelmaa ei ole, koska voit itsekin mennä iskemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepas välillä ilman kissakajalia. Miehet yleensä tykkää normaalin näköisistä naisista. Pesukarhuviivat silmien ympärillä näyttää miehistä huvittavalta.

Vierailija
4/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa vertailla, mene juttelemaan sen kanssa jota sitä huomiota haluaisit.

Vierailija
5/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ap)

Ei mun kaveritkaan kattele ketään tms (tietääkseni, en oikeen kyttää missä niiden katse liikkuu mut en usko kuitenkaan) ja tanssityylit ei oo sellasta nussintaa muistuttavia. 

Vois joo kokeilla kajalitonta. Ja silmälaseja? kaverilla on aina ne ja saa miehiä. mut on tosiaan myös pieni petite keijukainen.

Vierailija
6/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

norsu kirjoitti:

En mielestäni ole susiruma. Olen 164cm/62kg, vaatekoko kieppuu jossain S-M/36-38 tienoilla eli ihan normaali olen, ruskeat vähän yli olkapäiden yltävät hiukset, suht symmetrinen naama, ei liikaa meikkiä (kissamainen kajali ja ripsari ollut aina vakkarina).

Kaverini ovat toki itseäni 10kg hoikempia. Johtuuko tämä tosiaan siitä että näytän virtahevolta heidän vieressään?

Olet siis kateellinen. Ei kannata, vaikka iskeminen kohdistuisi sinuun, niin ei sinusta itsestäsi oltaisi sen enempää kiinnostuneita. Etkö mieluummin halua yhden rakkaan kuin sata satunnaista lihatiskinpelimiesiskijää?

Vierailija
7/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua painosta. Mutta on muhkummille ottajia myös, vaikka vähemmän.

Vierailija
8/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

norsu kirjoitti:

Olet siis kateellinen. Ei kannata, vaikka iskeminen kohdistuisi sinuun, niin ei sinusta itsestäsi oltaisi sen enempää kiinnostuneita. Etkö mieluummin halua yhden rakkaan kuin sata satunnaista lihatiskinpelimiesiskijää?

Kai kateus on oikea sana tässä mikä minussa on vikana-kriisissä. TS. tulee jotenkin näkymätön seinäruusu-olo. En etsi parisuhdetta, mietin vain olenko seksuaalisesti vähemmän viehättävä kuin ystäväni. Lienee biologinenkin juttu?

Vierailija
9/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli nuorempana sama ongelma, mutta varmasti johtui enimmäkseen siitä, että minulla oli ihan oikeasti ylipainoa, pahimmillaan 158cm/70kg. Sinä puolestaan olet hyvissä mitoissa.

Laittautuvatko muut porukassasi enemmän tai pukeutuvatko/käyttäytyvätkö ns. tyrkymmin?

Vierailija
10/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepas välillä ilman kissakajalia. Miehet yleensä tykkää normaalin näköisistä naisista. Pesukarhuviivat silmien ympärillä näyttää miehistä huvittavalta.

Hupaisaa miten voit antaa mitään meikkivinkkejä kun et edes tiedä millaiselta kissarajaukset näyttävät. Ne eivät ole mitkään "pesukarhuviivat" silmien ympärillä :D

Vierailija
11/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa miten voit antaa mitään meikkivinkkejä kun et edes tiedä millaiselta kissarajaukset näyttävät. Ne eivät ole mitkään "pesukarhuviivat" silmien ympärillä :D

No ainakin googlen kuvahausta "kissarajaukset" antaa juurikin nuo "pesukarhuviivat".

Vierailija
12/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarpeeksi tyrkky? Itse en osaa pynttäytyä ja jään aina rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
13/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos tekisit itse aloitteen, etkä vaan istuisi ja odottaisi?

Tämä.

Et ehkä ole niin upeannäköinen nainen että erottuisit joukosta sillä lailla että minun olisi pakko päästä iskemään sinua..........mutta jos tulisit itse iskemään minua, niin erottuisit todella hyvin muista ja varmasti antaisin silloin vastakaikua.  Mietipä sitä.

T. Mies

Vierailija
14/14 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaverisi ovat ja näyttävät helpoilta, jakorasioilta.