Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raah! Vauva-sivustollakin mainostetaan Kånken-reppua. "I want one".

Vierailija
06.08.2016 |

No en tasan tarkkaan tahdo! 😤

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla. Ehkä mainos on kohdennettu sinulle sivulla eniten käyttämiesi sanojen perusteella?

Vierailija
2/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin mainostetaan. En ole koskaan kirjoittanut tuon laukkumerkin nimeä, eli siitä ei johdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin 80-luvulla käyttämään sellaista rumaa vihreää kettureppua. Se oli liian pieni jotta sinne olisi mahtunut  koulukirjojen lisäksi jumppavaatekassi ja ne hihnat sattuivat olkapäihin. En käsitä miten niin epämukava, ruma  ja huonosti suunniteltu tuote voi olla vieläkin hitti. Joku massapsykoosi? Jos ois vielä se kammotus jossain kaapissa myisin sen hirveellä hinnalla jollekin retroiluun hurahtaneelle pöljälle ja nauraisin matkalla pankkiin.

Vierailija
4/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin mainostetaan. En ole koskaan kirjoittanut tuon laukkumerkin nimeä, eli siitä ei johdu.

Ehkä olet lukenut sellaisia ketjuja, joissa tuo sana mainitaan? Mainontahan on käyttäytymiseen perustuvaa. Vauva seuraa mitä ketjuja luet, peukutat ja vastaat.

Vierailija
5/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, Kånken-hullulle terkut: Karma is a bitch! 😂

Vierailija
6/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonken-fanille pointsit, että jaksaa kiusata meitä mammja. Mutta yrityksesi saada meitä raivostumaan on osoittautunut turhaksi. Luovuta jo.

Vierailija
7/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adblock, anyone?

Vierailija
8/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla. Ehkä mainos on kohdennettu sinulle sivulla eniten käyttämiesi sanojen perusteella?

Mäkin luulen että on noin. Ei minulle mainosteta. En myöskään usko että kaikille muille mainostettaisiin ikkunoidenvaihtoa. Se on minulla ollut "päämainoksena" pitkään. Uskoisivat jo että ikkunat on jo tilattu, turhaa enää mainostaa.