Tekis mieli lähteä baariin
..mutta ei voi, kun oon 10kk tytön yh äiti! Ero miehestä ottanu koville, tyttö ei ole helpolla päästänyt eroahdistuksineen ja hampaiden teko kitinöineen.. Mä niiiin kaipaan tuulettelua! Kävis edes paikallisessa nappaamassa pari jallukolaa, laulamassa muutaman kipaleen ka ra okee ja aikasin kotii nukkuu. Mut eih... Tytön isä ei suostu auttamaan, ei ole ketään muuta ketä pyytää ja vieras apu ei käy kun tytöllä on tuo eroahistus ja itsellä tarkoitus olis rentoutua eikä stressaantua entisestään... Nyt sitten nautin yhtä sidukkaa kotona, tyttö nukkuu ja selailen nettiä. Mitäs muiden iltaan??
Kommentit (10)
Mulla on 3v tyttö ja yh itsekkin. En ole kertaakaan tuona kolmena vuotena (+raskausaikana) käynyt viihteellä tai muutenkaan yksin missään. Kyllä aivot huutaa joka päivä lomaa, mutta ei sitä lomaa vaan saa. 15 vuotta enään niin pääsen tuulettumaan! 😅
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut juhlimassa just parina iltana, loma! Tänäänkin olisi päässyt mutten vaan jaksa joten olen kotona lapsen kanssa. Itse olen tänä kesänä myös tarvinnut paljon omaa aikaa ja tuulettumista joten olen ollut paljon juhlimassa, matkoilla ja treffeillä.
Olen palkannut vakiohoitajan omaan kotiini. Joten vapaaillan voi ottaa milloin vain. Tiedän fiiliksesi, tsemppiä! Itse en olisi pystynyt istua kotona, olet vahvempi.
Kiitti! Pakkohan se on jaksaa kun ei mahista vakiohoitajaa oo palkata (ei oo niin usein tarvetta että haluisin maksaa ynnä muuta). Tuulettumisen tarvetta lisää se et mies jäi erossa asumaan entistä kotia (ok-talo) ja itse muutin pienen kanssa pois, eli ollut muuttorumba ym, ja ex voi tehdä mitä lystää millo lystää - lomarahatki sai sopivasti kun ero tuli ja pisti ranttaliks.. Oikein hiero naamaan sitä et "jiihaa oon rikas ja sinkku jeejee ei huolenhäivää"... Onneksi tiedän, että todellisuus on muuta, mutta pistää tuo ketuttaan välillä kun haluaisi edes muutaman tunnin olla vapaalla!
Voisin toimia lastenhoitajana, olen yksinäinen työtön mies. Pääsisitte neidot kerrankin hengähtämään ja viihteelle. Pääkaupunkiseudulla oleskelen ja minulla on lapsiin rauhoittava vaikutus. Jos kelpaa niin laittakaa viestiä tänne.
Toi on niin tuttua. Mä en ole käynyt missään kohta 6-vuoteen. Ainoastaan töissä olen ilman lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 3v tyttö ja yh itsekkin. En ole kertaakaan tuona kolmena vuotena (+raskausaikana) käynyt viihteellä tai muutenkaan yksin missään. Kyllä aivot huutaa joka päivä lomaa, mutta ei sitä lomaa vaan saa. 15 vuotta enään niin pääsen tuulettumaan! 😅
Elä pahastu mut miks et oo päässy viihteelle?? Tai ees päiväsaikaan mihinkään yksin (käsitinkö oikein?)
Mä raskausaikana kävin selvin päin istumassa pubeissa ja nautin musiikista ym 😊
Mä saan sentään päiväsaikaan hiukan apua exältä, tyttö sen kanssa viihtyy onneksi. Toistaseks siis kuitenkin voi laskee yhden käden sormilla ne kerrat ja max 3h, yleensä alle tunnin 😃
Vierailija kirjoitti:
Voisin toimia lastenhoitajana, olen yksinäinen työtön mies. Pääsisitte neidot kerrankin hengähtämään ja viihteelle. Pääkaupunkiseudulla oleskelen ja minulla on lapsiin rauhoittava vaikutus. Jos kelpaa niin laittakaa viestiä tänne.
No ei kovinkaan luotettavalta vaikuta ilmoitella jossai vauvapalstalla. Jos oot tosissas ja kunnollinen, nii ota yhteyttä johonki paikallisee järjestöö tai muuhun jos ne vois järkätä sulle työtä lastenvahtina 😊 itse en palkkaisi (edes naista/mummoa/mitään) joka näi hakee hommia..
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin tuttua. Mä en ole käynyt missään kohta 6-vuoteen. Ainoastaan töissä olen ilman lasta.
Miksi et?? 😱 Kuulostaa kyl todella hurjalta.. Mä oon miettiny että kunhan eroahdistus kunnolla helpottaa ja muutenkin kaikki paremmin natsaa niin saa mennä yökylään mummulaan.. Tietysti hankalempaa niille joilla ei ole mummulaa tai ei voi luottaa.. Voisihan sitä palkata jonkun tuttavankin katsomaan kun lapsi käytännössä nukkuu 😊 Kunhan vaan ei vierastaa niin pahoin!
Isänsä pärjäis loistavasti tytön kans mutkun ei halua nii ei haluu... Pelkää luultavasti että löydän seuraa (mies haluis mua takasin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä pahastu mut miks et oo päässy viihteelle?? Tai ees päiväsaikaan mihinkään yksin (käsitinkö oikein?)
Mä raskausaikana kävin selvin päin istumassa pubeissa ja nautin musiikista ym 😊
Mä saan sentään päiväsaikaan hiukan apua exältä, tyttö sen kanssa viihtyy onneksi. Toistaseks siis kuitenkin voi laskee yhden käden sormilla ne kerrat ja max 3h, yleensä alle tunnin 😃
Raskaana kun olin niin ex ei päästänyt mua ulos ilman häntä, edes kahvilaan en saanut mennä tai shoppailemaan. Kahdestaan jos oltiin ulkona en nauttinut olostani hetkeäkään, kun koko ajan täytyi varoa mihin katsoo ettei vaan ex olisi päässyt väittämään että katson "sillä silmällä" muita miehiä 😧 Onneksi kyseinen henkilö on historiaa! Vanhempiini en ole pitänyt yhteyttä vuosiin, joten he eivät lastani voi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et?? 😱 Kuulostaa kyl todella hurjalta.. Mä oon miettiny että kunhan eroahdistus kunnolla helpottaa ja muutenkin kaikki paremmin natsaa niin saa mennä yökylään mummulaan.. Tietysti hankalempaa niille joilla ei ole mummulaa tai ei voi luottaa.. Voisihan sitä palkata jonkun tuttavankin katsomaan kun lapsi käytännössä nukkuu 😊 Kunhan vaan ei vierastaa niin pahoin!
Isänsä pärjäis loistavasti tytön kans mutkun ei halua nii ei haluu... Pelkää luultavasti että löydän seuraa (mies haluis mua takasin)
Lapsen isä ei ole tekemisissä lapsensa kanssa ja ei oikeen ole tukiverkkojakaan. Tähän on jo tottunut, mutta joskus olis kiva päästä tuulettumaan.
Oon ollut juhlimassa just parina iltana, loma! Tänäänkin olisi päässyt mutten vaan jaksa joten olen kotona lapsen kanssa. Itse olen tänä kesänä myös tarvinnut paljon omaa aikaa ja tuulettumista joten olen ollut paljon juhlimassa, matkoilla ja treffeillä.
Olen palkannut vakiohoitajan omaan kotiini. Joten vapaaillan voi ottaa milloin vain. Tiedän fiiliksesi, tsemppiä! Itse en olisi pystynyt istua kotona, olet vahvempi.