Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheita nää nykyajan pienet makkarit. Meidän kolmella

Vierailija
06.08.2016 |

Lapsella jokaisella kolmella on 25-28 neliön huoneet, meillä vanhemmilla 36 m2. On ihanaa kun on tilaa olla omassa rauhassa väljästi, se on todella tärkeää! Ja tämä otettiin huomioon rakennusvaiheessa jo. Mahtuu leikkimään, ei meillä näy lasten leluja olohuoneessa tai yleisissä tiloissa. Vanhempien makuuhuoneessa pelataan usein koko perheellä lautapelejä tai katsotaan elokuvia sängystä. Ihanaa, suosittelen!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Me ollaan kyllä ihan keskituloisia, mutta asutaan pohjoisessa - lisäksi talo rakennettiin hartiavoimin. Meillä neliöitä nimen omaan tingittiin pesutiloista, ei ole isoa saunaa vaan juuri sopiva viidelle hengelle, kylpyhuone ihan perus. Olohuone ja keittiö yhtä isoa tilaa, 64 m2. Turhia hukkaneliöitä ei ole. Toimii meillä hyvin. Ja me aikuiset vietetään kaksin makkarissa paljonkin aikaa, lapset jo koululaisia eli iltaisin saatetaan olla keskenämme makuuhuoneessa katsomassa elokuvaa kun lapset kavereineen viettää aikaa olohuoneessa.

Vierailija
22/30 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tämä olikin vain tällainen rehvaseluprovo, minä kun hetken luulin, et olis ihan oikeaa keskutelua pienistä makkareista. Mulle kun oikeasti kävi niin, et muutin isosta huoneistosta hieman pienempään (koska halusin erääseen tiettyyn kaupunginosaan). 

Toki heti huomasin, et jaahas pienempi makkari, mut kun kaikki muu oli OK, niin ajattelin, et kyllä totun. Muuten olen tottunutkin, mut oikeasti olen kusessa mun vaateröykkiön kanssa. Mulla on ihan hvtisti vaatteita, retroa vuosien varrelta, harrastuksista karttunutta (esiintymisasuja, treenivaatteita), ja entisessä kämpässä mulla oli oikein vaatehuone. Nyt on vain rivi kapoisia kaappeja. Olisi edes oikeita, syviä kaappeja, mutta ei. No onneksi kämppä on oma, joten remonttia pukkaa, tosin makkari muuttuu vielä pienemmäksi. Mut eihän siellä tarvitse ollakaan kuin vain mun sänky ja yöpöytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis kovin iso makuuhuone, niin jakaisin sen kahtia ja käyttäisin toista puolta omana tai puolison pukeutumishuoneena, työhuoneensa, askartelutilana tms. Jotenkin vierastan sitä, että makuutila on kauhean iso, se tuntuu jotenkin "turvattomalta", ei tarpeeksi intiimiltä, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
24/30 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä makuuhuonetta, joista kolmessa nukutaan. Isoin jäi vierashuoneeksi, kun sitä ei kukaan halunnut. Huoneen koko ei ole aina se tärkein juttu.

Vierailija
25/30 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt myös samaa. Ja samoin sitä että myös olohuone on usein hyvin pieni. Talossa saattaa olla 5 makuuhuonetta ja 17 neliön olohuone. Ilmeisesti on sitten tarkoituskin että jokainen on siinä omassa kopissaan koska olohuoneeseen ei todellakaan mahdu perhe viettämään aikaa.

Vierailija
26/30 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teillä menee 100 neliötä neljään makkariin?

Monilla ihmisillä se koko kämpän koko on hikiseen se 100 neliöö. Kun ei ole rahaa isompaan.

So what?

Hävetähän tuota pitäisi jos pitää koirankopissa asua.

Vierailija
27/30 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hukkaneliö" = köyhän sanavarastoa.

Vierailija
28/30 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katselleet, minkä kokoisia ovat asunnot uusissa kerrostaloissa?  Tai siis ainakin pk-seudulla. Kolme huonetta+k, neliöitä 54. Niitä minä kutsun pieniksi huoneiksi, varsinkin, kun huomioidaan, että ne kylpytilat on tehty pyörätuolilla liikuttaviksi. 4h+k 72m2. Aika hyvä suunnittelija täytyy olla, että saa noihin neliöihin toimivat huoneet...

Vierailija
29/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko katselleet, minkä kokoisia ovat asunnot uusissa kerrostaloissa?  Tai siis ainakin pk-seudulla. Kolme huonetta+k, neliöitä 54. Niitä minä kutsun pieniksi huoneiksi, varsinkin, kun huomioidaan, että ne kylpytilat on tehty pyörätuolilla liikuttaviksi. 4h+k 72m2. Aika hyvä suunnittelija täytyy olla, että saa noihin neliöihin toimivat huoneet...

Ja sit niistä maksetaan lähemmäs 10.000 euroa neliöltä. Sairas maailma.

Vierailija
30/30 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaperseillä on varaa valita. Me muut rakennetaan mitä omalla työllä pystytään maksamaan, jos edes pystytään rakentamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi