Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua toista lasta -kohtalotovereita?

Vierailija
01.03.2006 |

Itse olen 36v, mies 39v ja ainoa lapsemme 4v. Minuun on iskenyt vauvakuume, mutta mies kieltäytyy jopa seksistä välillä, ettei olisi vahingossakaan riskiä siitä, että tulisin raskaaksi. Tosi hienoa joo. Lopetin (yhteisestä tahdosta, niin luulin) pillerit, mies käyttää kortsua. Taloudellinen tilanne ok, on vakityöt. Mitä tälläiselle miehelle oikein pitäisi tehdä? Muilla kokemuksia? Suostuuko toiseen lapseen koskaan? Pitääkö vaihtaa miestä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se auta kuin puhua. Puhua siitä, miksi sinä haluaisit toisen, miten se olisi isommalle ihanaa, että on sisarus. Varsinkin kun vähän kasvaa, on se kiva juttu.

Oliko vauva-aika rankkaa teillä? Ehkä hän jotenkin pelkää, että kun nyt on helppoa, toisen lapsen syntyminen tekee elämästä rankempaa tma.

Meillä mies oli samaa mieltä, muutti mielensä onneksi kun eka oli 3 vuotias... Voin kyllä myöntää, että puhuin ja puhuin kamalasti, varmaan kyllästyi minuun :D

Tsemppiä tilanteeseen! Ja muista olla onnellinen edes siitä yhdestä, mikäli ei miehen päätä mikään käännä

Vierailija
2/2 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 38, mies 41 ja lapsi on 7-vuotias.

Meillä vain elämä meni niin, ettei toista lasta tehty heti perään. Asiaan on tietyt syyt, joita en nyt sen kummemmin erittele.

Tällä hetkellä meidän elämä on tosi helppoa ja se on varmaan eräs syy, miksi mies ei halua enää lasta. Mies myös tuntee itsensä vanhaksi.

Mutta mulla on nyt ihan hirveä tarve saada toinen lapsi. Kun asia viimeinkin olisi ajankohtainen ja mahdollinen.

Olen asiasta miehelle puhunut, perustellut, itkenyt ym.

Asia edelleen kesken ja tosi vaikea asia tulee minulle olemaan, jos mies ei suostu yrittämään toista lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi