oletteko olleet häissä, jossa ruoka/tarjoilut on loppuneet kesken?
Kommentit (29)
Vähän toisin päin. Oltiin häissä, jossa tarjoilu oli vegaanista ja se ruoka oli sanoinkuvaamattoman pahaa. Ja ei, olen syönyt todella hyvää vegaanista ruokaa, mutta nyt ei asiat menneet todellakaan ihan nappiin. Onneksi oli edes sitä vihreää salaattia niiden mössöjen lisäksi ja se salaatti sitten loppuikin kesken.
Hääpari vielä oikein sanoi vieraille, että ottakaa lisää, ruokaa on vielä vaikka kuinka paljon. Porukka vähän vaivaantuneena siinä että joo, kiitos, mutta olen ihan täynnä.
Kakku oli joku raakakakku ja näyttikin niin kummalliselta että en sitä sitten edes maistanut (joo, olen ihan täynnä). Nuo on ainoat häät joista on menty burgeripaikan kautta kotiin. Heille jäi varmaan kilotolkulla sitä ruokaa, mutta itse näyttivät tykkäävän, joten ehkä se ruoka meni sitten lopulta heille itselleen.
Olen, ruokaa oli tasan ekan kierroksen verran ja sen jälkeen astioiden pohjat pilkottivat. Eipä tuo itseäni haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran loppui pääruoka kesken ja oli muutenkin halvan oloiset häät. Nappasin antamani häälahjan mukaani matkaan ja lähdin kesken pois, olen vähän sähäkämpi persoona :D
Sähäkämpi persoona ei ole synonyymi käytöstavattomalle
Harmittaako, kun et pysty samaan? Ei tuossa ole mitään käytöstavatonta. Kukin tyylillään. Sinä hiplaisit koko illan mekonhelmaasi ja toivoisit olevasi jo kotona? Ei sekään reilua ole hääparia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran loppui pääruoka kesken ja oli muutenkin halvan oloiset häät. Nappasin antamani häälahjan mukaani matkaan ja lähdin kesken pois, olen vähän sähäkämpi persoona :D
Sähäkämpi persoona ei ole synonyymi käytöstavattomalle
Harmittaako, kun et pysty samaan? Ei tuossa ole mitään käytöstavatonta. Kukin tyylillään. Sinä hiplaisit koko illan mekonhelmaasi ja toivoisit olevasi jo kotona? Ei sekään reilua ole hääparia kohtaan.
Miksi edes lähdit hääjuhlaan alunperinkään, on aika selvää ettet ainakaan onnittelemaan lähtenyt. Moukkamaista käytöstä.
Ruokaa ja kakkua kyllä riitti, mutta juomatarjoilu oli laskettu _hiukan_ pieleen. Sadalle hengelle oli hankittu muistaakseni yksi laatikko siideriä, yksi laatikko lonkeroa ja pitkälti toistakymmentä laatikkoa olutta. Ruuan kanssa oli viiniä ja sitä taisi riittää illaksi vielä joitakin lasillisia. Olutta juovilla oli hauskaa, muut hörppivät sitten limsaa ja vettä.
Vierailija kirjoitti:
Kakkua odotettiin pitkään ja se oli yksi pieni n. 28 hlö kakku kun vieraita oli lähemmäs sata. Ensimmäiset vielä otti reiluja paloja ettei sitä riittänyt varmaan kuin 15 henkilölle. Juhlapari taivasteli ja ihmetteli, että vieraat olisi halunnut syödä sitä, kun sehän oli vain tarkoitettu leikattavaksi, heidän maisteltavaksi ja hääsviittiin otettavaksi.
Ettei vaan oltu samoissa häissä? M&A? Odotettiin vielä, että toinen kakku tuotaisiin pöytään, mutta ei tuotu.
Erään kaverin häissä ei ruoka loppunut kesken, vaan ne pöytiin tarjoillut annokset olivat pieniä. Olimme kuitenkin syöneet kunnon lounaan ennen juhlia ja silti oli nälkä ennen kakkutarjoilua. Oli varmaankin eka kertaa, kun on tullut syötyä kakkua nälkään... mutta sitä oli ainakin reilusti tarjolla ja se ei loppunut kesken.
Se juhlaillallinen kesti ikuisuuden ja paljon vain sitä odottelua. Alku ja pääruuan välillä vierähti varmaankin 2 tuntia vain odotellessa. Kakkuakin saatiin odotella varmaan yhtäkauan. Emme olleet ainoat, koska kyseinen kaveri harmitteli jälkikäteen kun melkein kaikki lähti kotiin heti häävalssin jälkeen ja juotavaa oli jäljellä vaikka kuinka paljon.
Olen ollut isoissa häissä, jotka pidettiin koululla.Ensin tarjottiin voileipiä ja juomiseksi maitoa, mehua ja kotikaljaa.Voileipiä oli tarjolla niukasti ja niitä jaettiin tiskiltä.Olimme loppupäässä pitkässä jonossa ja nälkä jäi parin voileivän jälkeen.Voileipätarjoilu loppuikin pikaisesti.Sen päälle sitten kakkukahvit, sitäkin sai palasen.Nälkä kyllä jäi näiden häiden jälkeen.Olimme tulleet 400 Km päästä, onneksi hotellissa sai sitten ruokaa itse maksaen.
b