Erilleen kasvaminen symbioosiliitossa !!!
Mieheni on ahdistunut/masentunut, käyttää liikaa alkoholia/lääkkeitä, lihonut yli 30 kg, sairaslomalla jatkuvasti milloin mistäkin syystä, ei kiinnosta mikään yhteinen tekeminen, ei haaveile kuin eläkkeelle pääsemisestä (!), ei ole seksiä lainkaan, rahaongelmia ja asioista puhuminen ei auta. Lupailee kyllä kaikkea ja myöntää asiat, mutta mitään ei tapahdu. Ja useimmiten suuttuu, kun ongelmat nostetaan esille. Tässä eräänä iltana oli lähdössä humalassa ajamaan autolla & silloin mietin, että onko tämä mies kenen kanssa haluan olla!
Ollaan yhdessä oltu 20 vuotta ja luojan kiitos ei ole lapsia. On toki paljon muuta yhteistä ja mieheni tuki mua, kun mulla oli vaikeita aikoja suhteen alussa. Ja on vieläkin hyviä hetkiä juu, mutta jotenkin mieheni luonne on muuttunut todella paljon huonompaan suuntaan näinä vuosina ja itse 40-vuotiaana haaveilen toki muustakin kuin eläkkeestä! Kuinka kauan jaksaa, jos toinen ei vaan pysty saamaan elämää hallintaan ja suhde jatkuvasti ottaa enemmän kuin antaa ???? Jotenkin haluaisin vielä yrittää jonkun aikaa, mutta en tiedä mitä voisin enää tehdä. ( hänellä hyvät hoitosuhteet ja sosiaalinen verkosto ok )